Przetargi.pl
Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 36 w m. Osiek na odcinku od km 13+849 do km 13+992.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 53-139 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 186
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3347370 , fax. 071 334 73 63, 367 17 69
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu
    ul. Powstańców Śląskich 186 186
    53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3347370, fax. 071 334 73 63, 367 17 69
    REGON: 01751157500082
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika przy drodze krajowej nr 36 w m. Osiek na odcinku od km 13+849 do km 13+992.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe, ułożenie krawężników drogowych oraz opaski; budowę chodnika; poprawa geometrii skrzyżowań; budowa zjazdów na posesje; wykonanie zastępczej organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331615
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł ( słownie złotych: pięć tysięcy). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilu następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy : w KREDYT BANK SA IV Oddział Wrocław, nr 43 1500 1793 1217 9002 3658 0000, b. poręczeniach bankowych, c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o tworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.jedn.Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: I. Warunki udziału określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 1)-3) ustawy Pzp: 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł. 2. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę, która spełnia następujące wymagania: osoba proponowana do funkcji Kierownika Budowy: minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku Kierownika Budowy przy prowadzeniu i rozliczaniu zadań polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub chodników - pełnienie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania funkcji Kierownika Budowy na zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie dróg lub chodników o wartości min.145 000,00 zł (brutto). Dopuszcza się spełnienie wymogu w ramach jednego lub dwóch zadań łącznie. 3. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował ( zakończył) jako wykonawca lub podwykonawca jedno zadanie o wartości minimum 145 000,00 zł (brutto), lub dwa zadania o łącznej wartości 145 000,00 zł (brutto) obejmujące budowę, przebudowę lub remont dróg lub chodników. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne). W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt. 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki okreslone w pkt. III.2) muszą spełniać łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełnienia warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III.2). na zasadzie spełnie - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: A. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, B. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt III.2), Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: C. Oświadczenie o posiadanych środkach finansowych i/lub zdolności kredytowej. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2). 1. D. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. III.2). 2. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. E. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), o którym mowa w pkt. III.2).3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające , że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie. 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 1. i 2. powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt B. 4.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 5.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) oświadczenie wymienione w pkt A. powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt B. albo odpowiadające im określone w pkt 1. i 2., powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt C. D. E. mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl Oddział we Wrocławiu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach