Przetargi.pl
Budowa chodnika prawostronnego wzdłuż drogi wojewódzkiej 790 od skrzyżowania z drogą do miejscowości Morusy tj. od km 28+384 do km 28+793 (za zatokę autobusową) w miejscowości Giebło Kolonia, Gmina Ogrodzieniec - etap IV w ramach kontynuacji zadania pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 790 w miejscowości Giebło Kolonia

Gmina Ogrodzieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-440 Ogrodzieniec, Plac Wolności 25
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 6709700 , fax. 0-32 6709721
  • Data zamieszczenia: 2016-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ogrodzieniec
    Plac Wolności 25 25
    42-440 Ogrodzieniec, woj. śląskie
    tel. 032 6709700, fax. 0-32 6709721
    REGON: 00052903100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogrodzieniec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika prawostronnego wzdłuż drogi wojewódzkiej 790 od skrzyżowania z drogą do miejscowości Morusy tj. od km 28+384 do km 28+793 (za zatokę autobusową) w miejscowości Giebło Kolonia, Gmina Ogrodzieniec - etap IV w ramach kontynuacji zadania pn. Budowa chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 790 w miejscowości Giebło Kolonia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Budowa nowego odcinka chodnika jednostronnego, o szerokości 2,0 m bezpośrednio za istniejącym rowem drogowym. Planowana inwestycja obejmuje budowę chodnika prawostronnego wzdłuż drogi wojewódzkiej 790 od skrzyżowania z drogą do miejscowości Morusy tj. od km 28+384 do km 28+793 (za zatokę autobusową) w miejscowości Giebło Kolonia - etap IV. Inwestycja obejmuje: a) budowę chodnika wraz ze zjazdami, b) wykonanie gabionów i żelbetowych konstrukcji oporowych, c) remont rowu drogowego, d) zabezpieczenie i ewentualną przebudowę kolidujących urządzeń obcych, e) wycinkę drzew i krzewów wraz z karczowanie korzeni i pniaków. Nawierzchnia chodnika zostanie wykonana z kostki betonowej szarej na podsypce piaskowo-cementowej. Podbudowę będzie stanowić warstwa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Zastosowane zostaną betonowe obrzeża chodnikowe o wym. 8x30x100 cm na ławie z oporem. Na całej długości budowy chodnika zaprojektowano wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej na istniejących zjazdach do posesji. Lokalizacja zjazdów pozostaje niezmieniona w stosunku do stanu istniejącego. Zjazdy przez chodnik wykonywane są przez dowiązanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej do projektowanego chodnika, a za chodnikiem dowiązanie zjazdu do istniejącego terenu. Za chodnikiem zjazdy wykonane zostaną jako zjazdy gruntowe w miejscach, gdzie zjazdy prowadzą do dróg gruntowych. Wzdłuż krawędzi dróg na zjazdach zaprojektowane zostały krawężniki najazdowe o wymiarach 20x25x100 cm, które zostaną wyniesione nad krawędź istniejącej jezdni o 4,0 cm. Zjazdy wykonane będą w skosach 1:1 na długości 2,00 m. Minimalna szerokość zjazdów indywidualnych będzie wynosi 4,0 m nawierzchni z kostki betonowej oraz 2x0,75 m pobocza o nawierzchni tłuczniowej. Nawierzchnię zjazdów indywidualnych przewidziano wykonać z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze czerwonym. Obramowanie dla zjazdów do posesji stanowi wtopione obrzeże betonowe. Zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni chodnika i zjazdów: - 8 cm warstwa ścieralna z kostki betonowej, - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm podbudowa - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie, - 10 cm - grunt stabilizowany cementem Rm - 1,5 MPa, - nasyp z mieszanki naturalnej. W ramach inwestycji przewidziano remont rowu drogowego. Remont rowu polega na jego oczyszczeniu, udrożnieniu i nadaniu mu odpowiednich spadków. Niweleta profilowanego rowu została dostosowana do istniejącego terenu oraz dopuszczalnych spadków podłużnych rowu. W miejscach gdzie spadek podłużny rowu przekracza dopuszczalne 3 % pochylenie, zostało zastosowane umocnienie dna rowu i skarp do wysokości 0,5 m betonowymi płytami ażurowymi. W celu ograniczenia zajęcia terenu pod przedmiotową inwestycję lokalnie zastosowano umocnienie skarp poprzez konstrukcje oporowe z gabionów siatkowo-kamiennych oraz konstrukcji monolitycznej żelbetowej. Pod zjazdami na rowie drogowym, przewidziano remont istniejących przepustów o przekroju kołowym, polegający na ich wymianie. Średnica przepustów pozostaje bez zmian do stanu istniejącego. Przedmiotowa inwestycja obejmuje również poszerzenie chodnika, na długości wykonanej w 2014 r. zatoki autobusowej, z szerokości 1,5 m do szerokości 2,0 m i wykonanie zaprojektowanej konstrukcji oporowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach