Przetargi.pl
Budowa chodnika od ul. Strumykowej do pętli tramwajowej ramach zadania inwestycyjnego „Realizacja projektu: Po ludzku na tramwaj - budowa chodnika od ul. Strumykowej do pętli tramwajowej”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 03-122 Warszawa, Modlińska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
  • Data zamieszczenia: 2018-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Białołęka
    Modlińska 197
    03-122 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 44 38 406, , fax. 22 32 54 166
    REGON: 1525966300036
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialoleka.waw.pl , www.um.warszawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika od ul. Strumykowej do pętli tramwajowej ramach zadania inwestycyjnego „Realizacja projektu: Po ludzku na tramwaj - budowa chodnika od ul. Strumykowej do pętli tramwajowej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie chodnika od dz. ew. 28/11 z obrębu 4-01-22 do pętli tramwajowej przy ul. Światowida w Dzielnicy Białołęka w Warszawie w ramach zadania inwestycyjnego „Realizacja projektu: Po ludzku na tramwaj - budowa chodnika od ul. Strumykowej do pętli tramwajowej"” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie chodnika od dz. ew. 28/11 z obrębu 4-01-22 do pętli tramwajowej przy ul. Światowida w Dzielnicy Białołęka w Warszawie. 1. Zakres i rodzaj robót budowlanych, obejmuje: 1) wykonanie chodnika od dz. ew. 28/11 z obrębu 4-01-22 do pętli tramwajowej przy ul. Światowida o szer. 1,5m., 2) realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną przez Zamawiającego dokumentacją, wiedzą techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi oraz wymogami zapytania ofertowego i umowy; 3) wykonanie robót z materiałów własnych, które powinny odpowiadać jakościowo wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. „ Prawo Budowlane ” (Dz. U. 2018r., poz.1202 z późn zm.); 4) opracowanie dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia został określony w dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do zapytania ofertowego, w skład której wchodzą: - Projekt budowlany, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót, oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i wzorze umowy. 2.2. Na dzień odbioru końcowego przedmiotu zamówienia musi być wykonana w formie papierowej w 2-ch egzemplarzach, zgodnie z obowiązującymi przepisami budowlana dokumentacja powykonawcza wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą i przekazana Zamawiającemu, w tym między innymi oryginalne atesty i świadectwa dopuszczające do stosowania użytych przy realizacji materiałów budowlanych. Uwaga: Zamawiający dopuszcza, że na dzień odbioru robót Wykonawca dostarczy oświadczenie geodety, że obiekt budowlany został wykonany i zainwentaryzowany i powyższe zostało złożone w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej – Biura Geodezji i Katastru, a geodezyjne naniesienie na mapę zasadniczą miasta nastąpi w terminie 90 dni od daty zakończenia robót. Zakończeniem robót w terenie jest wykonanie wszystkich robót budowlanych, zgodnie z dokumentacją techniczną, umową, zaleceniami Zamawiającego zgłoszonymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 2.3. Zamawiający wymaga od Wykonawcy przed podpisaniem umowy do posiadania polisy ubezpieczenia lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej w okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty brutto. Ubezpieczenie to musi obejmować również działanie podwykonawców. 2.4. Rozwiązania równoważne Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne opisane w SIWZ i załącznikach za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, przy czym rozwiązania równoważne muszą spełniać wymogi w wydanych decyzjach, opiniach, uzgodnieniach (np. pozwoleniu wodno-prawnym). Nazwy materiałów, urządzeń lub producentów, które mogą pojawić się w dokumentacji projektowej nie należy traktować jako narzuconych bądź sugerowanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń do podanych w dokumentacji (spełniających wymagania podane w projektach budowlanych, wykonawczych oraz STWiORB). Wykonawca, który na etapie realizacji robót budowlanych, powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.5. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych. a) Wykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy co najmniej 2 osoby świadczące pracę związaną z wykonywaniem czynności w trakcie realizacji przedmiotu umowy - wykonujących roboty brukarskie z wyłączeniem kadry kierowniczej i pracowników administracyjnych. b) Zamawiający dopuszcza zmianę osób podlegających zatrudnieniu zgodnie z wymogami określonymi w § 3A ust. 2 wzoru umowy. Zmiany te nie stanowią zmian umowy. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. Szczegółowe warunki zatrudnienia zostały opisane w § 3A wzoru umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.4. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej – SKŁADANE BEZ WEZWANIA. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże (BEZ WEZWANIA) Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 10 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.5. Inne dokumenty, które należy złożyć (WRAZ Z OFERTĄ) nie wymienione w pkt 3.3.-3.4. SIWZ: a) Formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca w formularzu oferty w szczególności: - wskazał cenę, za którą zobowiązuje się do wykonania zamówienia w zakresie objętym SIWZ, - wskazał długość okresu gwarancji jakości (w przedziale od 36 miesięcy do 60 miesięcy). b) Zestawienie kosztów inwestycji (załącznik nr 12 do SIWZ) c)Oświadczenie o spełnieniu obowiązku RODO – według załącznika nr 13 do SIWZ. - Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). Oświadczenie składa wykonawca, podmiot trzeci, podwykonawcy (w przypadku Wykonawców występujących wspólnie podpisuje Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy). d) Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy złożyć odpowiednie dokumenty. e) W przypadku gdyby oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą oświadczenia lub dokument zawierający informacje, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Wykonawca winien, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, informacje które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i złożyć je w osobnej kopercie w tym samym opakowaniu co oferta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach