Gmina Margonin ogłasza przetarg
- Adres: 64-830 Margonin, ul. Kościuszki
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 846 068 , fax. (067) 284 72 73
- Data zamieszczenia: 2020-08-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Margonin
ul. Kościuszki 13
64-830 Margonin, woj. wielkopolskie
tel. 672 846 068, fax. (067) 284 72 73
REGON: 52940490957000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.margonin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA NA ULICY SOSNOWEJ W MARGONINIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuję budowę chodnika z kostki betonowej koloru szarego o gr. 6 cm wraz z krawężnikami na ulicy Sosonowej w Margoninie Szczególowe dane techniczne chodnika: - długość – 351,15 m, - szerokość - 2 m, - zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej, kolor grafitowy gr. 8 cm Do wykonawcy nie należy przestawienie słupów energetycznych. Natomiast obowiązkiem wykonawcy jest tymczasowe zabezpieczenie słupów energetycznych znajdujących się w ciągu chodnika materiałem amortyzującym ewentualne kolizje odpornym na warunki atmosferyczne oraz widocznym z odległości co najmniej 50 m Szczegołowy opis zawarty został w projekcie budowlanym oraz pomocniczo w przedmiarze robot. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na które składają się: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA – KLAUZULA SPOŁECZNA. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby w wieku powyżej 50 lat na podstawie umowy o pracę. 2) Zatrudnienie minimalnej liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób. 4) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę – załącznik nr 1 do SIWZ, W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp w terminie 3 dni od przekazania na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.margonin.pl Informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (zobowiązanie innego podmiotu – załącznik nr 4), w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.3. ppkt. 1 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp. pełnomocnictwo (o ile dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogowej w Zapleczu Technicznym Teatru Wielkiego im Stanisława Moniuszki w Poznaniu, położnym przy ul. Polskiej 116 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 190 w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego na odcinku Rondo Gnieźnieńskie – ul. Straszewska w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4595 P w m. Zborów w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4612 P ul. Jana w m. Opatówek w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-09 - Przebudowa ulicy Skarbka, Morcinka, Kasztanowej i Ogrodowej w Sompolnie w zakresie wykonania chodników oraz przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-11-03 - Zagospodarowanie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców w miejscowości Brenno
Dodano: 2023-10-16 - "Budowa chodnika w Rościnnie"
Dodano: 2023-06-12 - Rozbudowa gminnej infrastruktury szansą na wyrównanie poziomu życia na terenach dotkniętych deprywacją lokalną dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-04-24 - Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja chodników wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-04-07