Przetargi.pl
Budowa chodnika na ulicy Południowej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Grabianowską do pikietażu 0+455,50

Gmina Miasto Siedlce ogłasza przetarg

  • Adres: 08-110 Siedlce, Skwer Niepodległości
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 794 37 86 , fax. 25 794 37 18
  • Data zamieszczenia: 2019-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Siedlce
    Skwer Niepodległości 2
    08-110 Siedlce, woj. mazowieckie
    tel. 25 794 37 86, fax. 25 794 37 18
    REGON: 00000000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika na ulicy Południowej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Grabianowską do pikietażu 0+455,50
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie p.n.: „Budowa chodnika na ulicy Południowej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Grabianowską do pikietażu 0+455,50”. 2. Zakres zamówienia: • obsługa geodezyjna w zakresie wykonywanych robót wraz z inwentaryzacją geodezyjną; • wycięcie drzew z karczowaniem karp oraz wykonanie nasadzeń zastępczych; • rozebranie obrzeży betonowych 6x20cm i krawężników betonowych 15x30cm na ławie betonowej z oporem wraz z zagospodarowaniem odpadu; • rozebranie chodnika z płyt betonowych 35x35x5cm, z rozbiórką podbudowy wraz z zagospodarowaniem odpadu; • rozebranie chodnika z kostki brukowej betonowej gr. 8cm, z rozbiórką podbudowy wraz z przekazaniem kostki właścicielom posesji; • rozbiórka istniejących nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, betonu cementowego i trylinki wraz z zagospodarowaniem odpadu; • ustawienie krawężników betonowych 15x30cm oraz 15x22cm na zjazdach do posesji - na ławie z betonu cementowego klasy C12/15, o wymiarach 10x30cm, z oporem 15x15cm; • ustawienie obrzeży betonowych 8x25cm, na ławie z betonu cementowego klasy C12/15, o wymiarach 10x20cm z oporem 10x10cm oraz opornika 12x25cm na zjazdach do posesji na ławie z betonu C12/15 o wymiarach 10x30cm z oporem 15x15cm; • wykonanie podbudowy z chudego betonu Rm=6÷9MPa o grubości 12cm pod chodnikiem oraz 25cm pod zjazdami do posesji; • wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej niefazowanej szarej o gr. 8cm, na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3 cm ze spoinowaniem piaskiem; • wykonanie zjazdów do posesji z kostki brukowej betonowej niefazowanej czerwonej gr. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o gr. 3cm z wypełnieniem spoin piaskiem; • regulacja wysokościowa włazów studni telefonicznych; • regulacja wysokościowa obudów zaworów wodociągowych i gazowych; • ustawienie oznakowania pionowego; • malowanie przejść dla pieszych P-10 i oznaczenia strefy zatrzymania dla autobusu P-17; • zagospodarowanie pasa drogowego zielenią. 3. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, osób wykonujących nw. czynności: a) obsługa maszyn drogowych (koparek); b) układanie nawierzchni drogowych. Czynności wykonywane przez pracowników polegać będą na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.), z wyłączeniem osób kierujących budową i osób wykonujących obsługę geodezyjną. 4. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy lub Podwykonawcy, odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów; b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, zakresu obowiązków pracowników oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; 6. Niezłożenie przez Wykonawcę, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w punkcie 3 i zagrożone sankcją określoną w umowie. 7. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa. 9. Roboty należy realizować zgodnie ze sztuką budowlaną, Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz z Projektem budowlanym. 10. Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zarządcy Drogi - Prezydent Miasta Siedlce, projekt oznakowania robót. W zależności od potrzeb i postępu robót, oznakowanie robót powinno być na bieżąco aktualizowane przez Wykonawcę. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego projektu organizacji ruchu wymaga ponownego zatwierdzenia projektu. 11. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia oferty. Zamawiający dołożył należytej staranności, aby przedmiot zamówienia nie został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SIWZ oraz w załącznikach do niej występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążącym dla wykonawców), co oznacza, że Zamawiający dopuszcza w tym względzie rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest najpóźniej do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 09.10.2019 r. do godz. 09:45 wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). Wadium może być wniesione w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,  gwarancjach bankowych,  gwarancjach ubezpieczeniowych,  poręczeniach udzielanych przez podmioty określone w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wykonawca wpłaci przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski S.A. Oddział w Siedlcach nr rachunku: 06 1050 1953 1000 0023 4839 7999 z dopiskiem: Wadium. Budowa chodnika na ulicy Południowej w Siedlcach oraz zjazdów na posesje, na odcinku od skrzyżowania z ulicą Grabianowską do pikietażu 0+455,50. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze wykonawca składa w oryginale w Wydziale Finansowym Urzędu Miasta pokój Nr 34 lub zamieszcza w odrębnej kopercie i składa w miejscu wyznaczonym na składanie ofert w godzinach od 745 do 1545. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. W przypadku wadium wniesionego w formie poręczenia lub gwarancji przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, w dokumencie poręczenia lub gwarancji winny być wskazane podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej informacja, że zleceniodawca gwarancji składa ofertę w ramach konsorcjum, a fakt ten został zaakceptowany przez gwaranta. Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą oraz umożliwiać zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych, nieodwołalnie i na jego pierwsze wezwanie. Brak wniesienia wadium na warunkach jak wyżej spowoduje odrzucenie oferty (art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy). Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli figuruje w odpowiednim rejestrze zawodowym lub handlowym.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach