Przetargi.pl
Budowa chodnika na odc. 273 m w miejscowości Brzozówka przy drodze powiatowej nr 2738 L - II etap

Gmina Szastarka ogłasza przetarg

  • Adres: 23-225 Szastarka,
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 015 8714104 , fax. 015 8714130
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szastarka
    23-225 Szastarka, woj. lubelskie
    tel. 015 8714104, fax. 015 8714130
    REGON: 83040965000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika na odc. 273 m w miejscowości Brzozówka przy drodze powiatowej nr 2738 L - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    rozebranie ; - przepustów rurowych - 4 m - nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych gr. 4 cm - 24 m2 - wykonanie profilowania i zagęszczenia podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 502 m2 - wykonanie koryta w gruncie - łącznie 502,60 m2 - ułożenie krawężników betonowych o wymiarach 15 x 30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cement-piaskowej - 305 m - ułożenie obrzeży betonowych o wym 20 x 6 na podsypce piaskowej , spoiny wypelnione zaprawą cementową - 241 m - ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30 x 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową - 47,5 m - ułożenie chodnika z kostki brukowej kolorowej betonowej gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem - 141,1 m2 - ułożenie chodnika z płyt betonowych o wymiarach 50 x 50 x 7 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 12,8 m2 analogia z płyt chodnikowych z wybrzuszeniem 40 x 40 x 7 na przejścia dla pieszych - ułożenie element. betonowych gr. 15 szer.60 cm odprowadzających ścieki - 30 m - umocnienie skarp płytami prefabrykowanymi /ażurami/ - 18 m2 - ręczne plantowanie powierzchni gruntu - 464,1 m2 Należy również wykonać oznakowanie zgodnie z projektem wykonawczym i doliczyć do kwoty oferty . PT do wglądu w dniach i godzinach pracy Urzędu - pokój nr 11.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 pkt 1-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. spełniający warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którzy; 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia tj. osoba przewidziana do kierowania robotami budowlanymi winna posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogowej zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r tj. Dz. U. z 2006 r, Nr 156, poz. 1118 z późn. zm. lub odpowiadającymi im uprawnieniami nadanymi na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie dróg i chodników. 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia , 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp. Na spełnienie powyższych warunków Wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnieniu powyższych warunków.. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Oświadczenie lub aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - Wykaz osób, którymi dysponuje wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności min.5 osób oraz 1 osoba sprawująca funkcję kierownika z uprawnieniami -jak w pkt.5.1.siwz - Oświadczenie z art. 22 i 24

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaszastarka.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach