Gmina Koźminek ogłasza przetarg
- Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
- Data zamieszczenia: 2016-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
ul. Kościuszki 7 7
62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
REGON: 25085541700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika i wymiana nawierzchni miejsc postojowych w ul. Słowackiego w m. Koźminek - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa chodnika i wymiana nawierzchni miejsc postojowych w ul. Słowackiego w m. Koźminek. 4.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:1. PRZEDMIOT, ZAKRES Przedmiotem opracowania jest budowa chodnika i wymiana nawierzchni miejsc postojowych w ul. Słowackiego w m. Koźminek. 2. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ. 1. ZJAZDY. Nie planuje się przebudowy ani budowy zjazdów. Istniejący dojazd do dz. nr 932/2 zostaje zlikwidowany. 2. PARKING. Wzdłuż ul. Słowackiego (na odcinku od ul. Mickiewicza do skrzyżowania z ul. Prusa) zaprojektowano przebudowę parkingu. Nawierzchnię parkingu zaprojektowano z kostki betonowej gr. 8cm. Spadek podłużny chodnika zaprojektowano o wartości 2% ze spadkiem do jezdni. Obramowanie parkingu stanowić będą nowe krawężniki betonowe o wym. 15x22x100 i 15x30x100. Przed i za przebudowywanym parkingiem zaprojektowano obniżenia krawężników pod projektowane przejścia dla pieszych. W ciągu parkingu pozostawiono wolną przestrzeń o szerokości 2,5m na lokalizację oznakowania pionowego drogi. Przestrzeń należy zabrukować kamieniem polnym oraz obsadzając krzewami z gatunku berberis (min. 2 odmiany) w ilości min. 4krzewy. Ustalone spadki wzdłuż krawędzi jezdni umożliwiają spływ wód poprzez istniejące wpusty do kanalizacji deszczowej. 3.CHODNIK. Wzdłuż parkingów zaprojektowano chodnik o szerokości 1,50m. Chodnik zaprojektowano z kostki betonowej gr. 6cm. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano o wartości 2% ze spadkiem do parkingu. Natomiast pochylenie podłużne zgodnie z niweletą jezdni. Obramowanie zewnętrzne chodnika wykonać obrzeżami o wym. 8x30x100. Aranżacja kostki dostosowana do istniejących nawierzchni chodników - kostka betonowa Cegła kolor szary; od strony parkingu dwa rzędy kostki czerwonej, natomiast od strony ogrodzenia 1 rząd kostki w kolorze czerwonym. W uzgodnieniu z Zamawiającym możliwe jest dokonanie zmiany aranżacji. W ciągu chodnika wykonane zostanie nowe wejście na teren przedszkola od strony ul. Słowackiego. W tym celu należy zdemontować 1 przęsło ogrodzenia, płytę cokołu ogrodzenia i dokonać montażu systemowej furtki o szerokości min. 1,0m wraz z nowymi słupkami. Powstałą przestrzeń między słupkami furtki a istniejącym ogrodzeniem uzupełnić zdemontowanym przęsłem panelowym (cięcie wykonać nożycami ręcznymi).Dodatkowe słupki do zabudowy ogrodzenia winny odpowiadać parametrom istniejących słupków, tj. przekrój słupków 40x60mm, kolor zielony. Kolor furtki - dopuszcza się montaż furtki ocynkowanej; kolor słupków - zielony. Parametry techniczne furtki : ramka wykonana z profili zamkniętych o wym. 40X40mm , wypełnienie furtki z płyty panelowej (średnica drutów 4,5 mm w rozstawie max. co 6cm); wysokość furtki h= 1,8m. Zamykanie na klucz. Słupki na których zostanie obsadzona furtka o wym. 80X80 mm. Furtkę obsadzić betonem C12/15 na mokro. Słupki winny mieć systemowe łączniki do montażu paneli ogrodzeniowych. 4. POWIERZCHNIE WYŁĄCZONE Z RUCHU. Przestrzeń pomiędzy krawędzią chodnika a ogrodzeniami zagospodarowana zostanie zielenią. Natomiast powstała wyspa w obrębie skrzyżowania z łącznikiem w kierunku ul. Kopernika, zostanie zabrukowana kamieniem polnym. W przestrzeni zabruku należy wsadzić 5 krzewów - gatunek berberis (min. 2 odmiany). 5. ROZWIĄZANIA SZCZEGÓŁOWE ZJAZDU, PARKINGÓW I CHODNIKA. Połączenie krawędzi jezdni ze zjazdem wykonać zgodnie z załączonymi rysunkami konstrukcyjnymi. W miejscach gdzie istniejące ciągi komunikacji pieszej będą się łączyć z projektowanym chodnikiem wykonać niezbędne przekładki celem uzyskania powierzchni bezprogowej. Również na Od strony jezdni krawężnik 15x22x100 ustawić 3cm powyżej krawędzi jezdni, natomiast od strony chodnika krawężnik 15x30x100 ustawić na wysokości 12cm w stosunku do nawierzchni miejsc postojowych. Powstałą szczelinę (o szerokości do 2cm) pomiędzy krawężnikiem a krawędzią jezdni należy dokładnie oczyścić a następnie wypełnić masą zalewową REINAUSNV164. Sposób wykonania wg zaleceń producenta (folder informacyjny stanowi załącznik projektu). W przypadku szczeliny większej niż 2cm, uszczelnienie wykonać mieszaniną emulsji i grysu 2/5.W miejscu wyznaczonych przejść dla pieszych, należy po drugiej stronie ulicy istniejące krawężniki wymienić na nowe o wym. 15x22x100. W rejonie ww. przejść istniejącą nawierzchnię chodnika należy rozebrać i ułożyć nową nawierzchnię z kostki betonowej. Roboty ziemne wykonać zgodnie z BN 72/9832-02-Budowle Drogowe i Kolejowe. Zagęszczenie dna koryta wykonać zgodnie z normą do wymaganych wskaźników zagęszczenia (Is=1,0 i modułu sprężystości 100 - wtórny moduł odkształcenia). Występujące miejsca nasypowe należy zagęszczać warstwami 10-15cm. Roboty należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną. Ewentualne kolizje przy budowie zjazdu z istniejącymi urządzeniami należy uzgodnić z właścicielem lub zarządcą tych urządzeń.Oznakowanie docelowe stanowi odrębne opracowanie.6. KONSTRUKCJA PARKINGU I CHODNIKA.6.1. Nawierzchnię parkingu wykonać z betonowej kostki betonowej gr. 8cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm o następującej konstrukcji :- kostka z betonu prasowanego gr. 8 cm wg PN-EN 1338:2005, - podsypka cementowo- piaskowa 1:4 gr. 3 cm wg PN-B-11113:1996, - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15cm,- wzmocnienie podłoża gruntowego warstwą z gruntu stabilizowanego cementem C3/4 gr. 15 cm wg PN-EN-14227-1 mieszanki związane z cementem. 6.2. Nawierzchnię chodnika wykonać z betonowej kostki betonowej typu holland grub. 6cm na podsypce cem.- piaskowej gr. 3cm oraz warstwie wzmocnionego podłoża gruntowego warstwą z gruntu stabilizowanego cementem Rm=1,5MPa gr.10 cm wg PN-EN-14227-1 mieszanki związane z cementem. 6.3. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki i obrzeża betonowe ustawić na ławie betonowej z betonu C8/10 z oporem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na roboty budowlane
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25