Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40-609 Katowice, ul. Lechicka 24
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 032 7819211 , fax. 032 781 92 00
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Katowicach
ul. Lechicka 24 24
40-609 Katowice, woj. śląskie
tel. 032 7819211, fax. 032 781 92 00
REGON: 27630300500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.katowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CHODNIKA I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ, PRZEBUDOWA DWÓCH MOSTÓW ORAZ DWÓCH PRZEPUSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 OD KM 10+494 DO KM 16+060 W MIEJSCOWOŚCIACH: PORAJ, MASŁOŃSKIE, ŻARKI LETNISKO. ODCINEK II. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
BUDOWA CHODNIKA I ŚCIEŻKI ROWEROWEJ, PRZEBUDOWA DWÓCH MOSTÓW ORAZ DWÓCH PRZEPUSTÓW W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 791 OD KM 10+494 DO KM 16+060 W MIEJSCOWOŚCIACH: PORAJ, MASŁOŃSKIE, ŻARKI LETNISKO. ODCINEK II. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332609
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Kwota wadium wymagana do wzięcia udziału w postępowaniu: 336 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 3 000 000,00 zł. Wykonawca musi dysponować minimum 4 osobami w tym: minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności mostowej należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalność instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Wykonawca musi wykazać się, że w okresie ostatnich 5 lat zrealizowaniem robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Przez roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia rozumie się wykonanie: minimum 2 robót budowlanych w tym: a. jednej budowy chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej lub budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i b. jednej budowy lub przebudowy mostu o rozpiętości minimum 7,00 m, albo minimum 1 budowy chodnika wraz z budową kanalizacji deszczowej lub budowy ścieżki pieszo-rowerowej wraz z budową kanalizacji deszczowej i budową lub przebudową mostu o rozpiętości minimum 7,00 m, o łącznej wartości minimum 10.000.000,00 zł brutto z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania, oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem minimum sprzętu do wykonania zamówienia: walec wibracyjny - minimum 2 sztuki, szczotka mechaniczna - minimum 1 sztuka, samochód samowyładowczy - minimum 8 sztuk, zagęszczarka - minimum 5 sztuk, koparko - ładowarka - minimum 2 sztuki, piła do cięcia nawierzchni bitumicznych i betonowych - minimum 4 sztuki. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana metodą zerojedynkową wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie warunków udziału w postępowaniu jw., skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ustawy PZP. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną należy dołączyć do oferty kserokopię umowy spółki. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, p. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1, p. 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Kserokopie uprawnień budowlanych osób wymienionych w wykazie. Kserokopie zaświadczeń o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa osób wymienionych w wykazie. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, którymi będzie dysponował wykonawca, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 6 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót wymienionych w wykazie. Dokumenty należy przedstawić w kolejności zgodnej z wykazem. Oświadczenie Wykonawcy o zakresie robót do wykonania przez Podwykonawców. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 1.6 ppkt. 13 wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. Kserokopia polisy Odpowiedzialności Cywilnej lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Nie złożenie jakiegokolwiek ww. dokumentu z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP skutkuje wykluczeniem wykonawcy i odrzuceniem oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.katowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM W PASIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 936 (UL. BUKOWSKA) OD KM 4+563 DO KM 5+103 W MIEJSCOWOŚCI SYRYNIA.
Dodano: 2016-07-22 - Remont chodnika na dojściu do budynku filii Szkoły Podstawowej nr 11 przy ul. Winklera w Rybniku, dzielnica Maroko-Nowiny.
Dodano: 2016-06-23 - Przebudowa drogi powiatowej 5904S, ul. Jagiellońskiej w Lędzinach w zakresie chodnika oraz dwóch zatok autobusowych
Dodano: 2016-06-09 - Remont elementów zagospodarowania terenu od strony placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 17 w Tychach przy ul. Begonii
Dodano: 2016-03-11 - Przebudowa drogi powiatowej 5915S, ul. Podmiejskiej w Imielinie z zastosowaniem cichych asfaltów wraz z budową chodnika wzdłuż drogi powiatowej 5915S, ul. Ułańskiej w Lędzinach
Dodano: 2016-03-03 - Remonty bieżące chodników
Dodano: 2016-02-15 - Budowa chodnika przy ulicy Szczęść Boże w Tarnowskich Górach - III, IV i V etap
Dodano: 2015-09-30 - Roboty brukarskie na terenie Miasta Rybnika
Dodano: 2015-09-10 - Wykonanie remontu ciągów pieszo-jezdnych przy Szkole Podstawowej nr 1 przy ul. Dywizji Kościuszkowskiej 2 w Bielsku-Białej.
Dodano: 2015-08-03 - Remonty bieżące chodników
Dodano: 2015-04-08