Przetargi.pl
BUDOWA CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. BRZEZINY W OZIMKU DROGA POWIATOWA NR 1742 OZIMEK - KRASIEJÓW - II ETAP -

Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-084 Opole, ul. Strzelców Bytomskich 7
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 44-14-069 (70) , fax. 077 44-14-071
  • Data zamieszczenia: 2009-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Opolu
    ul. Strzelców Bytomskich 7 7
    45-084 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 44-14-069 (70), fax. 077 44-14-071
    REGON: 53142158400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. BRZEZINY W OZIMKU DROGA POWIATOWA NR 1742 OZIMEK - KRASIEJÓW - II ETAP -
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: BUDOWA CHODNIKA I KANALIZACJI DESZCZOWEJ W CIĄGU UL. BRZEZINY W OZIMKU DROGA POWIATOWA NR 1742 OZIMEK - KRASIEJÓW - II ETAP - 2. Budowa chodnika ze zjazdami i poszerzeniem jezdni oraz wykonanie ścieku przykrawężnikowego w ciągu drogi powiatowej nr 1742 Ozimek-Krasiejów w m. Ozimek ul. Brzeziny (II etap realizacji) - szczegółowy zakres i wymagania określono w Dokumentacji projektowej z przedmiarem robót (DP) oraz w Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych (SST) - stanowiących załączniki do SIWZ. 3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: - opracowania i uzgodnienia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz jego rozbiórki po ukończeniu robót - zapewnienia bezpiecznej przeprawy pieszych przez teren robót - przekazania Zamawiającemu kopii mapy zasadniczej powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej. 4. Okres rękojmi: 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451123000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 2300,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: SIWZ VIII. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe wymienione w p. 4 poniżej. 2. Przepisy ustawy Pzp i niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna). Ponoszą oni tez solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3. Ocena spełnienia warunków przez Wykonawców dokonywana będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1) Sytuacja formalno-prawna - wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym. W przypadku oferty wspólnej każdy z partnerów musi spełniać powyższy warunek. 2) Potencjał sprzętowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować w pełni sprawnymi jednostkami transportowymi i sprzętowymi wymaganymi wg Szczegóło- wych Specyfikacji Technicznych (SST), w tym co najmniej: - samochód samowyładowczy - 1 szt - koparka samojezdna - 1 szt - piła do cięcia asfaltu - 1 szt - płyta do zagęszczania - 1 szt 3) Potencjał kadrowy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi niezbędne uprawnienia i doświadczenie w zakresie budownictwa drogowego, w tym: - kierownik robót drogowych z co najmniej 5-letnim stażem pracy i min. 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku, posiadającym odpowiednie uprawnienia branżowe i przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa 4) Doświadczenie zawodowe Wykonawcy - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. VI.2004r - VI.2009r (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 3 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia , o łącznej wartości co najmniej 200.000 zł, w tym należy wykazać co najmniej: roboty drogowe - chodniki 200.000 zł 5) Sytuacja finansowa - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) posiada średni roczny obrót w okresie ostatnich 3 lat obrotowych w wysokości co najmniej 200.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - łączny obrót w tym okresie podzielony przez 3 wynosi co najmniej 200.000 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: SIWZ IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW [w tym: dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. VIII] 1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a pełnomocnictwa w oryginale lub poświadczone notarialnie) (1) - wypełniony formularz oferty (formularz - załącznik nr 1) (2) - kosztorys ofertowy (formularz - załącznik nr 2) (3) - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (formularz - załącznik nr 3) (4) - wykaz osób + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób - jeśli w wykazie wystąpią osoby, którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3a) (5) - uprawnienia i zaświadczenia o członkostwie w Izbie Inżynierów Budownictwa (6) - wykaz robót (formularz - załącznik nr 3b) (7) - dokumenty poświadczające należyte wykonanie robót (np. referencje, protokoły odbioru robót) (8) - dane finansowe (formularz - załącznik nr 3c) (9) - wykaz sprzętu + pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia sprzętu - jeśli w wykazie wystąpią jednostki sprzętowe., którymi wykonawca będzie dysponował (formularz - załącznik nr 3d) (10) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione lub uaktualnione przez wystawiającego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (11) -pełnomocnictwo do podpisywania oferty / do reprezentacji - o ile prawo do podpisywania oferty/ do reprezentacji nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą - w oryginale lub poświadczone notarialnie (12) - dane dot. podwykonawstwa (formularz - załącznik nr 4) - jeśli brak podwykonawcy wpisać: - nie dotyczy -, i również załączyć do oferty (13)- wstępny harmonogram robót, potwierdzający terminowe wykonanie robót (14)- dowód wniesienia wadium 2. Oferta podmiotów występujących wspólnie (np. członkowie konsorcjum, sp. cywilnej) powinna zawierać dokumenty i oświadczenia osobno od każdego podmiotu - dot. ppkt.(3), (10) i (11) , pozostałe zaś można złożyć łącznie. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1, ppkt (12), składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w § 2 i § 4 Rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r w spr. rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 poz.605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatopolski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną