Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 61-831 Poznań, Plac Wiosny Ludów
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618842010 , fax. 618666004
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Plac Wiosny Ludów 2
61-831 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618842010, fax. 618666004
REGON: 302689539 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozim.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodnika i drogi rowerowej w ul. Wańkowicza - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych polegających na budowie chodnika oraz drogi rowerowej wzdłuż ulicy Wańkowicza na odcinku od ul. Biskupińskiej do ul. Tołstoja wraz z oświetleniem w Poznaniu wraz z realizacją usług/dostaw związanych z wykonywanymi robotami budowlanymi, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i sztuki inżynierskiej oraz powszechnie obowiązującymi przepisami prawa. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: - budowę ścieżki pieszo-rowerowej (z rozdzieleniem ruchu pieszego i rowerowego poprzez oznakowanie poziome) na odcinku od ul. L. Tołstoja do przejścia dla pieszych w km 0+179.00 (dalej ruch rowerowy w obu kierunkach będzie odbywał się ulicą Wańkowicza), - budowę chodnika od przejścia dla pieszych w km 0+179.00 do ul. Biskupińskiej, - wykonanie trzech nowych progów zwalniających (progi liniowe płytowe) pełniących jednocześnie funkcję przejścia dla pieszych/ przejazdu dla rowerzystów, - likwidacji (rozbiórkę) dwóch progów zwalniających (progi liniowe listwowe) z odtworzeniem nawierzchni asfaltowej na jezdni, - wykonaniu dwóch dodatkowych elementów spowalniających ruchu (po jednym w każdym kierunku) w postaci zwężenia punktowego (za pomocą wyspy dzielącej) do jednego pasa ruchu, - rozbiórkę istniejących i wbudowanie nowych krawężników, oporników i obrzeży, - regulację wysokościową istniejących urządzeń obcych (studzienki telekomunikacyjne, zasuwy wodociągowe, hydranty doziemne), - odtworzenie pasów zieleni (zahumusowanie i obsianie trawników po stronie lewej i prawej jezdni), - przebudowę istniejącego i budowę nowego oświetlenia ulicznego, - montaż elementów małej architektury (ławek i koszy na śmieci), - wycinkę drzew i krzewów, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego (w zakresie chodnika, ścieżki i jezdni) oraz montaż urządzeń zabezpieczających ruch pieszych, - wykonanie nasadzeń drzew. Dodatkowe informacje dotyczące szczegółowego zakresu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy – Załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zakresy poszczególnych Etapów realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w Załączniku nr 4 (przedmiarze robót). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233222-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 30 000,00 pln (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 10.3 a-c) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 10.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 10.4 stosuje się. 3. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 10 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa nawierzchni drogowej w Zapleczu Technicznym Teatru Wielkiego im Stanisława Moniuszki w Poznaniu, położnym przy ul. Polskiej 116 w Poznaniu
Dodano: 2024-06-11 - Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 190 w zakresie budowy chodnika z dopuszczeniem ruchu rowerowego na odcinku Rondo Gnieźnieńskie – ul. Straszewska w Wągrowcu
Dodano: 2024-04-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4595 P w m. Zborów w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-10 - Przebudowa drogi powiatowej nr 4612 P ul. Jana w m. Opatówek w zakresie poprawy bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu
Dodano: 2023-11-09 - Przebudowa ulicy Skarbka, Morcinka, Kasztanowej i Ogrodowej w Sompolnie w zakresie wykonania chodników oraz przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-11-03 - Zagospodarowanie plenerowego miejsca spotkań, rekreacji i integracji mieszkańców w miejscowości Brenno
Dodano: 2023-10-16 - "Budowa chodnika w Rościnnie"
Dodano: 2023-06-12 - Rozbudowa gminnej infrastruktury szansą na wyrównanie poziomu życia na terenach dotkniętych deprywacją lokalną dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
Dodano: 2023-04-24 - Wymiana kostki brukowej wraz z utwardzeniem terenu i odwodnieniem w obrębie obiektu Ochotniczej Straży Pożarnej i sali wiejskiej w miejscowości Bukówiec Górny
Dodano: 2023-04-13 - Modernizacja chodników wraz z miejscami postojowymi i infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2023-04-07