Przetargi.pl
Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 2277D Iwiny - Lubków.

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Modłowa 8c
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6446935 , fax. 075 6446935
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Modłowa 8c 8c
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6446935, fax. 075 6446935
    REGON: 23082704600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpboleslawiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa chodnika dla pieszych przy drodze powiatowej nr 2277D Iwiny - Lubków.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Studzienka ściekowa wraz z przepustem pod drogą - szt. 1, 2. Wykonanie koryta pod chodnik - 780m2, 3. Wykonanie nasypu z gruntu z wykopu z zagęszczeniem - 75m3 , 4. Krawężniki betonowe 15x30cm na ławie betonowej z oporem - 600m, 5.Obrzeża 30x8 cm - 610m, 6. Warstwa odsączająca 10cm - 660 m2, 7. Podbudowa z kruszywa łamanego warstwa górna gr. 8cm - 660m2, 8. Nawierzchnie z kostki betonowej brukowej czerwonej gr 6cm - 120m2, 9. Nawierzchnie z kostki betonowej brukowej szarej gr 6cm - 540m2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.000,00 słownie: dwa tysiące złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dysponują Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane o specjalności drogi i opłacającym składki RIIB. 6. Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat roboty tożsame z przedmiotem zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, 7. Posiadają ubezpieczenie OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 100.000PLN (słownie: sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymagane.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed złożeniem oferty), c) zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), d) zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty), e) uprawnienia budowlane Kierownika Budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa i opłaceniu składek, g) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót tożsamych z przedmiotem zamówienia, min. 3 roboty zgodne co do rodzaju z przedmiotem zamówienia - potwierdzone dokumentami, iż zostały one wykonane należycie, h) zaakceptowany (wypełniony i podpisany) projekt umowy, i) dowód wniesienia wadium, j) polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000,00zł. k) oświadczenie o spełnieniu warunków z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, l) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) wykaz osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu oferenta.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpboleslawiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach