Przetargi.pl
"Budowa Centrum Turystyczno-Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy

Gmina Izbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-375 Izbica, ul. Gminna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 183 034 , fax. 846 183 034
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Izbica
    ul. Gminna 4
    22-375 Izbica, woj. lubelskie
    tel. 846 183 034, fax. 846 183 034
    REGON: 53790600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugizbica.bip.e-zeto.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Budowa Centrum Turystyczno-Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana na zadaniu inwestycyjnym „Budowa Centrum Turystyczno–Edukacyjno-Kulturalnego w Izbicy.” Zakres przedmiotu zamówienia: Dane techniczne obiektu: 1 powierzchnia użytkowa: 1362,01 m2, 2 powierzchnia zabudowy: 1096,00 m2, 3 kubatura: 6341,00 m3, 4 wysokość budynku: 10,34 m. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: Branża budowlana – wg projektu branżowego: roboty ziemne, fundamenty, ściany nadziemia, strop i schody, dach – konstrukcja i pokrycie, ścianki działowe, stolarka i ślusarka, tynki wewnętrzne, podłoża i posadzki, malowanie, elewacje, roboty zewnętrzne, ogrodzenie, zieleń, ciągi piesze, ciągi jezdne. Branża sanitarna – wg projektu branżowego: instalacja wodociągowa i p-poż, kanalizacja sanitarna, roboty towarzyszące, przyłącze wodociągowe, przyłącze kanalizacji sanitarnej, rozebranie i odtworzenie nawierzchni, instalacja ciepła technologicznego – roboty montażowe, instalacja ciepła technologicznego – roboty izolacyjne, system nawiewny, system wywiewny, system wyrzutowy, system czerpny, wentylacja łazienkowa i wc, instalacja c.o. – roboty montażowe, instalacja c.o. – grzejniki, instalacja c.o. – kurtyny powietrzne, instalacja c.o. – roboty antykorozyjne, instalacja c.o. – roboty izolacyjne, montaż rurociągów, instalacja solarna. Branża elektryczna – wg projektu branżowego: instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych, rozdzielnia RS, oświetlenie terenu, roboty demontażowe. Urządzenia siłowni zewnętrznej z montażem: poręcz równoległa/drabinka – szt. 1, prasa ręczna/wyciąg górny – szt. 1, wioślarz – szt. 1, Obsługa geodezyjna zadania (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza). Przedmiot zamówienia obejmuje kompletne wykonanie zamówienia publicznego, w tym koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z dokumentacji oraz koszty odbioru przez UDT, koszty serwisu i gwarancji, koszty obsługi geodezyjnej zadania. Zamawiający informuje na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, że rozwiązania projektowe zawarte w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SIWZ, uwzględniają określone w przepisach prawa wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 44112410-5 Konstrukcje dachowe, 45000000-7 Roboty budowlane, 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej, 45212300-9 Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych, 45223000-6 Roboty budowlane w zakresie konstrukcji, 45233140-2 Roboty drogowe 45233161-5 Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych, 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach, 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne. 45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Lokalizacja robót: Izbica, działka nr: 319.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Izbicy, nr rachunku: 64 9610 0002 0000 0824 2007 0002 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.272.4.2019”. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6.13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach