Przetargi.pl
Budowa centrum sportu i rekreacji dzieci i młodzieży przy ul. Armii Ludowej 45/63 w Toruniu

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 87-100 Toruń, ul. Gen. J. Bema 23/29
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 6226700 , fax. 056 6226705
  • Data zamieszczenia: 2009-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Gen. J. Bema 23/29 23/29
    87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 6226700, fax. 056 6226705
    REGON: 87167050700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.torun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład budżetowy Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa centrum sportu i rekreacji dzieci i młodzieży przy ul. Armii Ludowej 45/63 w Toruniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Elementy zagospodarowania terenu znajdujące się na terenie ogrodzonym: Budynek socjalno - szatniowy: - roboty murowe, dach, stolarka okienna, stolarka drzwiowa, tynki i okładziny, posadzka, elewacja, Elementy zewnętrzne: - opaska, zaplecze socjalno - szatniowe kontenerowe, Boisko piłkarskie o nawierzchni z trawy naturalnej:, - płyta boiska, trybuny - dostarczenie, trybuny - zadaszenie, wyposażenie boiska, Korty tenisowe: - nawierzchnia, wyposażenie, ogrodzenie boiska, Boisko do gry w piłkę plażową: - nawierzchnia, wyposażenie Boisko do gry w badmintona: - nawierzchnia, wyposażenie Nawierzchnie z kostki betonowej, ogrodzenie, zieleń, trawnik, zadrzewienie, roboty pielęgnacyjne, wycinka. Oświetlenie boisk i terenu z wykorzystaniem masztów i opraw oświetleniowych będących własnością Zamawiającego. Elementy zagospodarowania terenu znajdujące się poza terenem ogrodzonym: Parkingi i jezdnie z kostki betonowej, chodniki z kostki betonowej, zieleń, trawnik, Przyłącza wod - kan: Przyłącze wodociągowe: - roboty ziemne, roboty montażowe, Kanalizacja sanitarna - roboty ziemne, roboty montażowe, Kanalizacja deszczowa - parking Duzy: - roboty ziemne, roboty montażowe Kanalizacja deszczowa w ogrodzeniu - roboty ziemne, roboty montażowe, drenaż
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 150 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium 15.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj: a) osoby, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca muszą posiadać uprawnienia: do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach niezbędnych do wykonania zamówienia tj: uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie, wydane na podstawie Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) lub inne odpowiednie, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego, b) wykonawca zrealizował: - w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej 1 robotę odpowiadającą swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 1.500.000,00 zł brutto. 3.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - posiadają Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 500 000 zł. 3.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.5. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania: a) w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 ustawy, b) Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c) wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1. Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1. 4.2. Zaakceptowany wzór umowy - zał nr 5. 4.3. Dowód wniesienia wadium (zgodnie z pkt.6 SIWZ) 4.4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności 4.6.Jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt.4.5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 4.7.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - nr uprawnień). 4.8.Wykaz: - robot budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsc wykonania 4.9. Dokumenty potwierdzające, że prace wskazane w tym wykazie zostały wykonane należycie. (min. 1 referencje) 4.10.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejsza niż 500 000 zł brutto. Oświadczenia: a) oświadczenie, iż Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1, 2 prawa zamówień publicznych b) oświadczenie Wykonawcy, które z informacji zawartych w ofercie na stronach od .... do .... stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i jako takie nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania. Brak powyższego oświadczenia oznaczał będzie, że dokumenty składające się na ofertę nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa (Wykonawca nie może zastrzec wszystkich dokumentów). c) oświadczenie wykonawcy jaką cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców). Dokumenty, o których mowa w pkt. 4 mogą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (oświadczenia, zobowiązania w oryginale).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mosir.torun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach