Przetargi.pl
„Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 330920707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia został podzielony na trzy etapy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Nr sprawy RIG.271.183.2017 3.4. Miejsce realizacji: Inwestycja związana ze zmianą zagospodarowania na cele budowy centrum rekreacyjno-sportowego zlokalizowana będzie na działce nr ew. 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powiat koszaliński, gmina Świeszyno. Istniejący zjazd na działkę bezpośrednio z drogi wojewódzkiej nr 167 w południowo zachodniej części działki. Inwestycja związana z przebudową i rozbudową sieci wodociągowej zlokalizowana będzie na działkach o nr ew. 13/5, 13/17, 38, 17/1, 17/3, obręb 0074 w miejscowości Strzekęcino, woj. Zachodniopomorskie, powita koszaliński, gmina Świeszyno. 3.5. Przedmiot zamówienia Podstawowe dane liczbowe dotyczące przedmiotu inwestycji: • Powierzchnia działki ewidencyjnej 17/3 (w granicy inwestycji) 20 446,00 m2 • Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku socjalno-szatniowego 117,63 m2 • Powierzchnia zabudowy projektowanego pomieszczenia hydroforni 9,00 m2 • Powierzchnia boiska pełnowymiarowego 7700,00 m2 • Powierzchnia boiska treningowego do piłki nożnej 1860,00 m2 • Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego 613,11 m2 • Powierzchnia nawierzchni przepuszczalnych (elokratka) 1228,33 m2 • Powierzchnia nawierzchni utwardzonych (kostka betonowa) 2004,35 m2 • Powierzchnia nawierzchni częściowo utwardzonych (typu hansegrand) 884,64 m2 • Powierzchnia terenów zielonych 6028,94 m2 • Długość rozbudowywanej sieci wodociągowej (w gr. Opr. Ok. 230 mb) 435 m2 • Powierzchnia biologicznie czynna (770+6028,94+50%*1228,33 m2) 70,15 % Zamówienie podzielono na dwa zadania: Zadanie nr 1: „Budowa centrum rekreacyjno-sportowego w miejscowości Strzekęcino, gmina Świeszyno” ETAP I 1) Roboty ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Budowa boiska pełnowymiarowego o wym. 70x110 m, nawierzchnia z trawy naturalnej ułożonej z rolki wraz z wykonaniem systemu odwadniającego; 4) Wykonanie drogi, parkingu wraz z robotami rozbiórkowymi starego parkingu; 5) Budowa ciągów pieszych i opasek boisk; 6) Budowa elementów małej architektury (ławeczki, stojaki na rowery, kosze na śmieci zewnętrzne) ; 7) Dostawa i montaż wyposażenia boiska pełnowymiarowego do gry w piłkę nożną; 8) Wykonanie trybun z zadaszonymi lożami VIP; 9) Budowa hydroforni; 10) Dostawa i montaż tablicy wyników; 11) Budowa muru oporowego w technologii monolitu 12) Budowa muru oporowego w technologii prefabrykatu; 13) Wykonanie ogrodzenia, bram i furtek, w tym piłkochwytów; 14) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników i nasadzeń); 15) Przebudowa zjazdu z drogi wojewódzkiej nr 167; 16) Wykonanie zewnętrznej instalacji wodociągowej; 17) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; 18) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 19) Wykonanie instalacji centralnego ogrzewania i wentylacji; 20) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych; 21) Wykonanie złącza kablowego, szafy i rozdzielnicy elektrycznej; 22) Budowa oświetlenia zewnętrznego boiska głównego, terenu przy boisku głównym; 23) Wykonanie instalacji niskoprądowych: instalacja CCTV, instalacji systemu nagłośnienia. ETAP II 1) Roboty ziemne; 2) Budowa boiska treningowego go gry w piłkę nożną o wym. 30x62 m, nawierzchnia z trawy syntetycznej ; 3) Budowa boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową i siatkową o wym. 19,10 x 32,10 m, nawierzchnia syntetyczna (poliuretan, EPDM); 4) Wykonanie dróg i parkingów; 5) Wykonanie ciągów pieszych i opaski boisk; 6) Dostawa i montaż wyposażenia boiska treningowego do gry w piłkę nożną; 7) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę koszykową; 8) Dostawa i montaż wyposażenia boiska wielofunkcyjnego do gry w piłkę siatkową; 9) Budowa elementów małej architektury (ławeczki stoły do gry w szachy wraz z krzesłami, stół do gry w tenisa stołowego, stojak na rowery, kosze na śmieci); 10) Wykonanie ogrodzenia, bramy, furtki i piłkochwytu; 11) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników i nasadzeń); 12) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 13) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych; 14) Dostawa i montaż szafy oświetleniowej; 15) Wykonanie oświetlenia boiska treningowego i wielofunkcyjnego oraz terenu przy boisku treningowym i wielofunkcyjnym; 16) Wykonanie instalacji niskoprądowych. Zadanie nr 2: „Budowa centrum turystyczno–rekreacyjnego w Strzekęcinie, gmina Świeszyno” ETAP III – Strefa rekreacji: 1) Roboty ziemne; 2) Wykonanie placu z kostki betonowej; 3) Wykonanie sceny; 4) Budowa pergoli; 5) Budowa elementów małej architektury (ławki piknikowe, huśtawki drewniane, stojaki na rowery, kosze na śmieci, palenisko do części rekreacyjnej) 6) Zagospodarowanie terenu (m.in. wykonanie trawników); 7) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; 8) Budowa elektroenergetycznych linii kablowych; 9) Dostawa i montaż szafy elektrycznej; 10) Wykonanie oświetlenia sceny. Uwaga! W ramach zamówienia nie będzie realizowana budowa siłowni zewnętrznej. W ramach zamówienia należy przyłączyć istniejący budynek do sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia wejścia na plac budowy Wykonawcy siłowni zewnętrznej, realizowanej w ramach projektu pn. „Budowa infrastruktury turystycznej Szlaku Elektrowni Wodnych wraz z oznakowaniem turystycznym szlaku na terenie gminy Świeszyno” nr RPZP.04.09.00-32-0034/16 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020 Os Priorytetowa 4 Naturalne otoczenie człowieka Działanie 4.9 Rozwój zasobów endogenicznych. 3.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do przedmiotowej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) – nr 11 3.7. Przedmiot zamówienia należy wykonać z materiałów określonych w dokumentacjach projektowych załączonych do niniejszego postępowania UWAGA: Brak przywołania jakiegokolwiek obowiązującego dla ww. robót przepisu prawa lub normy nie zwalnia wykonawcy z obowiązku jej stosowania przy realizacji robót. Jakiekolwiek nazwy firmowe użyte w Specyfikacjach Technicznych lub w Projektach Budowlanych i Wykonawczych powinny być uwzględniane jako definicje standardu, a nie jako określenie marki zastosowanej w projekcie. Każdy zapis, w którym podana jest konkretna marka należy traktować jako wymóg zastosowania urządzenia zaprojektowanego lub równoważnego zaprojektowanemu, tzn. spełniającego co najmniej podane parametry techniczne i jakościowe (opisane w specyfikacjach technicznych i projekcie budowlanym). Dopuszcza się inne urządzenia niż przedstawione w specyfikacji lub projekcie pod warunkiem przedstawienia na etapie oferty szczegółowego wykazu proponowanych urządzeń wraz z ich parametrami. Ponadto przedstawione w ofercie urządzenia muszą wykazać się parametrami i jakością co najmniej takimi samymi lub lepszymi jak przedstawione w specyfikacji oraz na etapie wykonawstwa muszą uzyskać akceptację inspektora nadzoru. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednio: dokumenty opisujące parametry techniczne (karty katalogowe), wymagane prawem certyfikaty, inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz sporządzić tabelę równoważności (pod rygorem odrzucenia oferty). Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. Jakiekolwiek Normy/Przepisy Techniczne użyte w Specyfikacjach Technicznych powinny być traktowane jako: ,,Polskie Normy/Przepisy Techniczne lub odpowiednie Europejskie lub Międzynarodowe Normy/Przepisy Techniczne w stopniu, w którym są dopuszczalne w świetle obowiązującego prawa polskiego. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pozwolenia na użytkowanie najpóźniej do dnia zakończenia czynności odbiorowych. 3.9 Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie. 3.10 Zamawiający dopuszcza realizację zamówienia przy udziale podwykonawców. W takim przypadku wykonawca zobowiązany jest wypełnić wykaz części powierzonych podwykonawcy – załącznik nr 8 niniejszej SIWZ. 3.11 Wszystkie roboty objęte zamówieniem powinny być wykonane zgodnie z obowiązującymi normami, dokumentacją projektową, udzielonymi pozwoleniami i decyzjami, wymaganiami technicznymi dla poszczególnych rodzajów robót i sztuką budowlaną, a także podpisaną umową. 3.12 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, sporządzenia planu BIOZ, organizacji placu budowy, organizacji ruchu drogowego, zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, w przypadku potrzeby zajęcia pasa drogowego na czas wykonania ww. inwestycji, należy wystąpić do Zachodniopomorskiego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie składając stosowny wniosek, ewentualnego poniesienia kosztów za zajęcie pasa drogowego lud podpisania umowy użyczenia drogi, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.13 Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia: 1) Wykona dokumentację powykonawczą w 2 egzemplarzach; 2) Wykona dokumentację geodezyjną, zawierającą wyniki geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz informację o zgodności usytuowania obiektu budowlanego z projektem zagospodarowania działki lun terenu lub odstępstwach od tego projektu, sporządzoną przez osobę wykonującą samodzielne funkcje w dziedzinie geodezji i kartografii oraz posiadającą odpowiednie uprawnienia zawodowe w 3 egzemplarzach. 3.14 Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postepowania z nimi, zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. 3.15 Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zaplecza socjalno – magazynowego (w tym biuro budowy) we własnym zakresie. 3.16 Odpowiedzialność za jakość wykonania robót wchodzących w skład zadania oraz za bezpieczeństwo osób wykonujących przedmiot zamówienia w całości ponosi Wykonawca. 3.17 Wykonawca jest zobowiązany wykonać tablice informacyjne – 2 szt. oraz tablice pamiątkowe – 3 szt. zgodnie ze wzorem przekazanym przez Zamawiającego. 3.18 Wykonawca jest zobowiązany do sporządzenia i złożenia u Zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego odrębnie dla zadania nr 1 i zadania nr 2, w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy w formie pisemnej i elektronicznej (edytowanej), w formie uzgodnionej z Zamawiającym zgodnie z przedstawioną ofertą przetargową – dla zadania 1 wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ 3.19 Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 1) Zamawiający (działając zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące bezpośrednio czynności w zakresie robót ziemnych, montażowych, sanitarnych, drogowych, elektrycznych, budowlanych były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 2) Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 5 dni, Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu, aktualne oświadczenie, że osoby, o których mowa w pkt. 1) są zatrudnione przez Wykonawcę/Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu, podpisane przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Wykonawcy/Podwykonawcy lub osobę przez Wykonawcę/Podwykonawcę umocowaną. Przedmiotowe oświadczenie Wykonawca/Podwykonawca składa pod rygorem odpowiedzialności za składanie fałszywych oświadczeń. 3) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w pkt. 2) w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie uprawniało Zamawiającego do naliczenia kary umownej określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 95 000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt pięć tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem dla części 1: „Wadium na znak sprawy – RIG.271.183.2017” Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wadium wnoszone przez wykonawców działających wspólnie może być wniesione przez jednego z wykonawców – pełnomocnika (Lidera Konsorcjum) z zaznaczeniem, że jest przez niego wnoszone w imieniu wszystkich wykonawców występujących wspólnie, 5.7 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.8 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 1 do SIWZ; 2. Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 3. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 4. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 5 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 5. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 4 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 4. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach