Miasto i Gmina Buk ogłasza przetarg
- Adres: 64-320 Buk, ul. Ratuszowa 1
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8140671 , fax. 061 8140101
- Data zamieszczenia: 2015-07-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Buk
ul. Ratuszowa 1 1
64-320 Buk, woj. wielkopolskie
tel. 061 8140671, fax. 061 8140101 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.buk.gmina.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
BUDOWA CENTRUM REKREACJI I WYPOCZYNKU WSI SZEWCE - I ETAP - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa centrum rekreacji i wypoczynku wsi Szewce - I etap. Na wykonanie zadania składa się: 1) dostawa i montaż placu zabaw, 2 )dostawa i montaż urządzeń do ćwiczeń na wolnym powietrzu, 3) dostawa i montaż zewnętrznych stołów do gry w tenisa stołowego, 4) wykonanie strefy rekreacyjno - biesiadnej poprzez budowę wiaty drewnianej, miejsca na ognisko, 5) budowa dojść pieszych, 6)wykonanie ogrodzenia z siatki stalowej wraz z bramą wjazdową, 7) dostawa i montaż elementów małej architektury takich jak ławki, kosze na odpadki, stojaki do rowerów, 8)plantowanie i kształtowanie terenów zielonych. 2. Niniejszy przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) dokumentacją projektową opracowaną przez firmę ARCHIKON Andrzej Szurkowski, z siedzibą w m. Wielkawieś przy ul. Storczykowej 14, 64-320 Buk na zadanie inwestycyjne : budowa boiska sportowego wraz z placem zabaw, siłownią i wiatą biesiadną. 2) Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 3) obowiązującymi przepisami prawa budowlanego i przepisami prawa dotyczącymi warunków technicznych oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, 4) szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, 5) zgłoszeniem wykonania robót budowlanych z dnia 09.04.2015r. 4. UWAGI DO PROJEKTU i SSTWiORB Występujące w dokumentacji nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu przyjętych rozwiązań. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji technicznej pod warunkiem zapewnienia parametrów równoważnych - nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. Pod pojęciem parametry równoważne - nie gorsze Zamawiający rozumie parametry o co najmniej takich samych lub wyższych standardach jakościowych, niż wskazane w dokumentacji projektowej , w tym w SSTWiORB. 4. Sposób rozliczania zadania 1. Przewiduje się rozliczenie za wykonane roboty wynagrodzeniem kosztorysowym, w oparciu o rzeczywiste obmiary wykonanych robót zawarte w Księdze Obmiarów Robót oraz ceny i stawki zawarte w kosztorysie ofertowym Wykonawcy, złożonym wraz z ofertą przetargową podczas postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację niniejszego zadania. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego i zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia. 3. Przewiduje się także możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania niniejszego przedmiotu zamówienia (roboty zaniechane). 4. W ww. wypadkach, po zgłoszeniu przez Wykonawcę potrzeby wykonania-nie wykonania takich robót sporządzony zostanie protokół konieczności, który musi zostać zatwierdzony (zaakceptowany) przez Projektanta i samego Zamawiającego. Wykonanie robót dodatkowych, zamiennych czy też nie wykonanie części robót (roboty zaniechane) możliwe jest wyłącznie po zatwierdzeniu (zaakceptowaniu) przez Projektanta i samego Zamawiającego w protokole konieczności. Bez zatwierdzenia protokołów konieczności przez Zamawiającego Wykonawca nie może rozpocząć wykonania w/w robót lub zrezygnować z wykonania części robót (roboty zaniechane). 5. Podstawą do rozliczenia za wykonany przedmiot zamówienia, w tym do sporządzenia wyceny robót dodatkowych, zamiennych czy zaniechanych będą ceny i stawki z kosztorysu ofertowego Wykonawcy, złożonego wraz z ofertą przetargową, zaś ilości wykonanych robót z Księgi Obmiarów Robót. Dane z w/w kosztorysu ofertowego i ilości z Księgi Obmiarów Robót będą także podstawą do obliczania wynagrodzenia wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części zamówienia w sytuacji odstąpienia od umowy , jak również wynagrodzenia za ewentualne zabezpieczenie przerwanych robót. 6. W przypadku, gdy wystąpią roboty innego rodzaju niż w przedmiarach robót (tzn. takie, których nie można rozliczyć zgodnie z ww. zasadami) , a konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia, roboty te rozliczone będą na podstawie kosztorysów przygotowanych przez Wykonawcę, a zatwierdzonych przez Zamawiającego, przy czym kosztorysy te opracowane będą w oparciu o następujące założenia: a) ceny czynników produkcji (Rbg, M, S, Ko, Z) zostaną przyjęte z kosztorysów ofertowych złożonych przez Wykonawcę. b) w przypadku, gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy poprzednim tirecie, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania, c) podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach ofertowych, a przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR, w przypadku ich braku zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.7. Rozliczenie ewentualnych robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową odbywać się będzie po zatwierdzeniu przez Zamawiającego protokołu odbioru wykonanych robót oraz kosztorysu zwanego różnicowym, wykonanego w oparciu o następujące założenia: a) należy wyliczyć cenę roboty pierwotnej, a więc tej, która miała być pierwotnie wykonana, b)należy wyliczyć cenę roboty zamiennej, c) należy wyliczyć różnicę pomiędzy tymi cenami, d) wyliczeń ww. cen (pierwotnej i zmienionej) należy dokonać w oparciu o następujące założenia: d1) ceny jednostkowe robót należy przyjąć z kosztorysów ofertowych, d2) w przypadku gdy wystąpią roboty, których nie można rozliczyć zgodnie z podpunktem d1 należy wyliczyć ceny jednostkowe w oparciu o następujące założenia:-ceny czynników produkcji (R,M,S,Ko,Z) zostaną przyjęte z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji uproszczonej,- w przypadku gdy nie będzie możliwe rozliczenie danej roboty w oparciu o zapisy w poprzednim tirecie, brakujące ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów SEKOCENBUD (jako średnie) za okres ich wbudowania,- podstawą do określenia nakładów rzeczowych będą normy zawarte w wyżej wskazanych kosztorysach, a przypadku ich braku - odpowiednie pozycje KNR, w przypadku braku odpowiednich pozycji w KNR-ach, zastosowane zostaną KNNR-y, a następnie wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego, d3) ilości robót, które miały być wykonane (pierwotnych), należy przyjąć z kosztorysów opracowanych przez Wykonawcę metodą kalkulacji uproszczonej, d4) ilości robót zamiennych należy przyjąć z książki obmiarów. Projekt współfinansowany przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach programu Wielkopolska Odnowa Wsi 2013-2020 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451127208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zmianami). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Nr 83 1020 4144 0000 6502 0007 2116. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego - Urząd Miasta i Gminy Buk, ul. Ratuszowa 1 - pok. 31 lub dołączyć do oferty. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: posiadanie odpowiedniego potencjału kadrowo-sprzętowego
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.buk.gmina.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana nawierzchni placu apelowego przy Szkole Podstawowej Nr 9, przy ul. Żwirki i Wigury w Kaliszu
Dodano: 2016-07-21 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-06-27 - Budowa wielofunkcyjnego boiska wraz z robotami towarzyszącym przy Szkole Podstawowej nr 9, ul. Żwirki i Wigury 13 w Kaliszu- Etap I.
Dodano: 2016-06-13 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-06-09 - Budowa Osiedlowego Centrum Sportu i Rekreacji - etap II.
Dodano: 2016-05-21 - BUDOWA BOISKA TRAWIASTEGO Z OŚWIETLENIEM ORAZ BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO W SZEWCACH W RAMACH ZADANIA PN.: WYŁĄCZ KOMPUTER, CHODŹ NA BOISKO I BUDOWA BUDYNKU GOSPODARCZO - REKREACYJNEGO ORAZ ZAGOSPODAROWANIA TERENU PRZY STAWIE WIEJSKIM W PAWŁÓWKU W RAMACH ZADANIA PN.: ZABIERZ SĄSIADA NA RYBĘ
Dodano: 2016-05-20 - Remont boiska szkolnego do koszykówki - zdane nr 1 oraz budowa boiska do piłki siatkowej plażowej wraz z budową ogrodzenia - zadanie nr 2 na terenie Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2016-04-04 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: Przebudowa boiska szkolnego wielofunkcyjnego z dostosowaniem do osób niepełnosprawnych przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ulicy Grabowskiej 1 w Ostrowie Wielkopolskim.
Dodano: 2016-02-17 - Budowa leśnego centrum sportowo-rekreacyjnego u zbiegu ulic Fromborskiej i Tuszyńskiej na osiedlu Winiary w Kaliszu
Dodano: 2015-11-10 - Dostawa i montaż urządzeń siłowni zewnętrznej oraz placu zabaw przy sali wiejskiej w Tarchałach Wielkich
Dodano: 2015-10-12