Przetargi.pl
Budowa centrum przesiadkowego przy ul. Sienkiewicza w Łaziskach Górnych

Miasto Łaziska Górne ogłasza przetarg

  • Adres: 43-170 Łaziska Górne, pl. Ratuszowy
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 248 000 , fax. 323 248 006
  • Data zamieszczenia: 2020-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łaziska Górne
    pl. Ratuszowy 1
    43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie
    tel. 323 248 000, fax. 323 248 006
    REGON: 27625760100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa centrum przesiadkowego przy ul. Sienkiewicza w Łaziskach Górnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem Zamówienia jest zaprojektowanie i budowa centrum przesiadkowego przy ul. Sienkiewicza w Łaziskach Górnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie między innymi następujących obiektów budowlanych: a. roboty drogowe – około 2279 m2, b. wiata „A” – miejsce oczekiwania dla pasażerów - 1 szt, c. prefabrykowana toaleta publiczna przystosowana dla osób niepełnosprawnych, d. wiata „B” – miejsce oczekiwania dla pasażerów - 1 szt, e. samochodowa wiata parkingowa carport - 1 szt, f. boksy na rowery - 4 szt, g. zadaszony stojak rowerowy dla minimum 10 rowerów, h. ławki i kosze na śmieci – 7 kpl, i. tablica informacyjna LED, j. kanalizacja deszczowa - odwodnienie nawierzchni utwardzonych i dachów wiat, k. kanalizacja sanitarna podłączenie budynku toalety publicznej, l. przyłącze wodociągowe do budynku toalety publicznej, m. przebudowa istniejącego hydrantu nadziemnego, n. część elektryczna: - oświetlenie uliczne zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami, - instalacje zasilające poszczególne obiekty centrum przesiadkowego w tym monitoringu, - instalacja fotowoltaiczna o mocy 9 – 10 kWp, - monitoring – instalacja monitoringu wraz z połączeniem z miejskim systemem monitoringu, o. identyfikacja wizualna: - identyfikacja wizualna zgodna z wytycznymi Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, - tablica informacyjno-promocyjna realizacji projektu, p. zieleń urządzona: - wycinka istniejących drzew 6 szt. - wykonanie trawników z trawy rolowanej – 377 m2. - sadzenie drzew wraz z pielęgnacją przez cały okres gwarancji – drzewo liściaste np. buk, obwód sadzonki na wysokości 100 cm minimum 16 cm, - ozdobny klomb kwiatowy około 16,0 m2. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisują załączniki do specyfikacji: Przedmiot zamówienia, Przedmiar robót, Program funkcjonalno użytkowy oraz Wzór umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych.) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.359). Wadium wniesione w pieniądzu uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 11 SIWZ – należy złożyć wraz z ofertą, wtedy jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 2.W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem który zostanie udostępniony na stronie internetowej zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ponadto DO OFERTY NALEZY ZAŁĄCZYĆ: 1.Formularz oferty – przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.Kosztorys ofertowy – sporządzony w oparciu o załączony Przedmiar robót - dokładny opis w pkt 4 załącznika do SIWZ „Przedmiot zamówienia”. 3.Dowód wniesienia wadium.4 Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach