Przetargi.pl
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Opatowie

Gmina Łęka Opatowska ogłasza przetarg

  • Adres: 63-645 Łęka Opatowska, ul. Akacjowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-62 7814520, 7814536 , fax. 0-62 7814521
  • Data zamieszczenia: 2021-02-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łęka Opatowska
    ul. Akacjowa 4
    63-645 Łęka Opatowska, woj. wielkopolskie
    tel. 0-62 7814520, 7814536, fax. 0-62 7814521
    REGON: 54117300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leka-opatowska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Opatowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z budową Centrum Opiekuńczo- Mieszkalnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie działki nr 370 przy ul. Kępińskiej w Opatowie. Zamówienie obejmuje w szczególności: 1) Roboty branży budowlanej: a) rozbiórkę istniejącego budynku gospodarczo- garażowego oraz podziemnego zbiornika na ścieki bytowe, b) wycinkę krzewów, drzew z karczowaniem pni oraz wykonanie nasadzeń (5 szt. drzew liściastych oraz 5 krzewów, lokalizacja nasadzeń do uzgodnienia na etapie wykonywania robót)- zgodnie z Decyzją nr OŚ – 188/20 z dnia 18 listopada 2020r oraz uzgodnieniem Kierownika Delegatury w Kaliszu Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków z dnia 30.10.2020r. , c) budowę nowego, parterowego budynku Centrum Opiekuńczo -Mieszkalnego, w tym wykonanie: − robót ziemnych i fundamentowych, − izolacji, − robót murowych, zbrojeniowych, betonowych, − konstrukcji i pokrycia dachowego, − robót elewacyjnych, − sufitów, − tynków i okładzin wewnętrznych, − posadzek, − robót malarskich i wykończeniowych, − montaż stolarki okiennej i drzwiowej, − wyposażenie obiektu w urządzenia gaśnicze- hydranty DN25,podręczny sprzęt p.poż. i oznakowanie. 2) Roboty branży sanitarnej: a) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, b) wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, c) wykonanie przyłącza wodociągowego, d) wykonanie wewnętrznej instalacji wodociągowej, e) montaż przyborów sanitarnych, f) wykonanie instalacji grzewczej c.o. wraz z montażem kotła gazowego, g) budowę instalacji zbiornikowej na gaz propan z podziemnym zbiornikiem na gaz o poj. Vn= 4 850dm3 wraz z wewnętrzną linią zasilania gazem, h) wykonanie instalacji wentylacji i klimatyzacji, i) wykonanie instalacji kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem do skrzynek rozsączających. 3) Roboty branży elektrycznej: a) budowa przyłącza energetycznego, b) budowa zewnętrznej instalacji oświetleniowej, c) wykonanie instalacji elektrycznych, d) wykonanie instalacji odgromowej, e) wykonanie instalacji niskonapięciowych, f) montaż osprzętu elektrycznego. 4) Zagospodarowanie terenu, utwardzenia terenu, dokonanie nasadzeń, montaż elementów małej architektury. 2. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany również do: 1) zapewnienia na czas trwania robót: • kierownika budowy (i rozbiórki) z stosownymi uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, • kierownika robót sanitarnych z stosownymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji sieci i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, gazowych, cieplnych i klimatyzacyjno- wentylacyjnych, • kierownika robót elektrycznych z stosownymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiedzialnych za wykonywane roboty, 2) wykonania przedmiotu umowy z materiałów odpowiadającym co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Użyte przez Wykonawcę materiały będą posiadać wymagane prawem i obowiązującymi przepisami atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności, o których mowa w art. 10 ustawy Prawo budowlane, a urządzenia użyte do realizacji robót budowlanych będą posiadać wymagane przepisami dopuszczenia do użytkowania. Wszystkie materiały i urządzenia wymagają zatwierdzenia przez Inspektora nadzoru danej branży. Akceptacja nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności za jakość zastosowanych materiałów i urządzeń. 3) zawiadomienia poszczególnych podmiotów i jednostek o terminie rozpoczęcia i czasu trwania wykonywanych robót (zgodnie z opiniami i uzgodnieniami załączonymi do projektu) z zachowaniem wyznaczonych terminów oraz wypełnienie pozostałych zobowiązań wynikających z decyzji i uzgodnień, 4) uzgodnienia z Zamawiającym kolorystyki materiałów wykończeniowych w tym wykładzin, płytek, farb, 5) zagospodarowania placu budowy, zapewnienia zaplecza socjalnego i magazynowego na potrzeby robót, pokrycia kosztów zużytej energii elektrycznej i wody, 6) oznakowania terenu budowy, umieszczenia tablicy informacyjnej, zabezpieczenia pod względem bhp i ppoż. oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy, 7) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, 8) zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i projektanta. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i projektanta, 9) pełnej obsługi geodezyjnej budowy, w tym wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (3 egzemplarze), 10) wykonania wszelkich niezbędnych prób, badań, sprawdzeń i odbiorów niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania (w tym odbiorów branżowych np. straż, sanepid), 11) przygotowania dokumentacji powykonawczej (w 2 egz.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odzwierciedlając i dokumentując stan faktyczny wykonania robót, 12) uzyskania prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, 13) wykonania wszelkich napraw urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót oraz ewentualnych przekładek w przypadku kolizji z istniejącym uzbrojeniem, 14) usunięcia na koszt własny, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego wszelkich spowodowanych przez siebie zniszczeń i uszkodzeń. W przypadku niedochowania ww. terminu Zamawiający ma prawo do naprawy uszkodzenia na koszt Wykonawcy, 15) zapewnienia Zamawiającemu oraz wszystkim osobom przez niego upoważnionym, pracownikom organów nadzoru budowlanego lub Państwowej Inspekcji Pracy dostępu na teren budowy oraz przeprowadzenia kontroli lub wizytacji w każdym stadium jego realizacji, 16) wywozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020r. poz. 797 ze zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) odpadów budowlanych powstałych w trakcie robót (całkowite koszty związane z wywozem odpadów ponosi Wykonawca), 17) uporządkowania terenu budowy (po zakończeniu robót), zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu, dróg, nawierzchni, instalacji, 18) dokonanie rozruchu obiektu (wszystkich zamontowanych urządzeń), dostarczenie instrukcji obsługi i eksploatacji zainstalowanych na obiekcie urządzeń i instalacji oraz przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego. Instrukcje winny uwzględniać wymagania dotyczące m.in. bieżącej konserwacji oraz terminów przeprowadzenia przeglądów serwisowych, 19) zapewnienie nadzoru, serwisu i gwarancji dla eksploatacji zamontowanych urządzeń, przedłożenie Zamawiającemu wykazu urządzeń podlegających serwisowi, 20) opracowania i dostarczenia instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz dostarczenie i zainstalowanie niezbędnego wyposażenia ppoż. na obiekcie (w tym tablice informacyjne, gaśnice), 21) wykonanie w okresie rękojmi i gwarancji wymaganych przeglądów gwarancyjnych i serwisowych, 22) usuwania wad i usterek w ramach udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jakości i rękojmi. 3. Parametry techniczne: 1) powierzchnia zabudowy: 557,68 m2 2) powierzchnia użytkowa: 463,50 m2 3) kubatura : 2776,90 m3 4) wysokość: 8,86 m 5) liczba kondygnacji: jedna 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ w skład którego wchodzi : 1) Projekt budowlany, 2) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne -dalej SST/STWiOR, 3) Przedmiary robót, 4) Dokumentacja formalno- prawna. UWAGA! Dołączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia umownego cena ofertowa powinna uwzględniać rzeczywiste koszty realizacji zadania wynikające z dokumentacji projektowej, STWiOR i zapisów SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z całą dokumentacją. W przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót lub materiałów niż przewidziano w jakiejkolwiek pozycji przedmiaru, nie będzie to uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia lecz jako konieczne roboty i materiały, które Wykonawca zobowiązany jest wykonać i dostarczyć w ramach ceny określonej w ofercie. Ewentualne braki w przedmiarze robót w robotach lub materiałach, które są konieczne do wykonania kompletnego zadania na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku ich wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach