Przetargi.pl
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w miejscowości Bródek

Gmina Łabunie ogłasza przetarg

  • Adres: 22-437 Łabunie, ul. Zamojska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 113 019 , fax. 846 113 026
  • Data zamieszczenia: 2020-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łabunie
    ul. Zamojska 50
    22-437 Łabunie, woj. lubelskie
    tel. 846 113 019, fax. 846 113 026
    REGON: 53801800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.labunie.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w miejscowości Bródek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    . Przedmiotem zamówienia jest budowa Centrum Opiekuńczo - Mieszkalnego w miejscowości Bródek. Centrum Opiekuńczo-Mieszkalne będzie pełniło funkcje Ośrodka pomocy osobom niepełnosprawnym ze znacznym lub umiarkowanym stopniem niepełnosprawności, poprzez zapewniwnie usług zamieszkania w ramach pobytu dziennego oraz całodobowego. Budynek projektowany jest w zabudowie wolnostojącej, niepodpiwniczony, o jednej kondygnacji naziemnej z poddaszem nieużytkowym. Bryłę budynku tworzy prostopadłościan, zbudowany na podstawie wielokąta , przykryty dachem wielospadowym o nachyleniu połaci 35º, pokryty blacho dachówką. Główne osie konstrukcyjne w kierunku północ-południe. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej udoskonalonej, murowanej. Konstrukcję nośną budynku stanowią ściany murowane wykonane z bloczków gazobetonowych. Więźba dachowa tradycyjna, drewniana , płatwiowo-kleszczowa. Posadowienie budynku bezpośrednio na ławach fundamentowych żelbetowych. Ściany fundamentowe z bloczków betonowych. Tynk zewnętrzny cienkowarstwowy na ociepleniu ze styropianu, okna PVC szklone szkłem zespolonym, stolarka drzwiowa aluminiowa profilowana i płycinowa. Dane techniczne budynku: - Powierzchnia zabudowy - 493.60 m2 - Powierzchnia uzytkowa - 426.74 m2 - Kubatura - 2884.00 m3 Wysokość pomieszczeń: - Parter 2.50 m; 3.00 m; 3.46 m Ponadto budynek wyposażony jest w instalacje: - zimnej wody - cwu - instalację hydrantową, - kanalizację sanitarną z odprowadzeniem ścieków do projektowanego bezodpływowego zbiornika ścieków, - wentylację mechaniczneą, - grzewczą – ogrzewanie grzejnikowe zasilane z projektowanej kotłowni z pompą ciepła, wspomagane kotłem gazowym, - instalację solarną, - instalację elektryczną oświetleniową i gniazd wtykowych, siłową, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, - instalacje teletechniczne, - instalację fotowoltaiczną - instalację monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego - instalację odgromową. Zagospodarowanie działki i roboty zewnętrzne: - Drogi i place utwardzone – 570.00 m2 - Ciągi piesze, opaski: a) taras z pochylnią z płyt chodnikowych 40x40x6cm – 31.0 m2 b) schody zewnętrzne , pochylnia z płyt chodnikowych 30x30x5cm – 36.0 m2 c) ciągi pieszę z kostki 6 cm - 133.0 m2 - Przeciwpożarowy zbiornik wody o poj. 100 m3 (6,0x7,5x3,0m) o konstrukcji prefabrykowanej wraz z stanowiskiem czerpania wody - Bezodpływowy zbiornik ścieków z elementów prefabrykowanych, kubatura zbiornika 10 m3. - Przyłącza mediów: energii elektrycznej, ciepłownicze i gazu Zakres robót obejmuje również inne prace konieczne do wykonania zamówieniu nieujęte w dokumentacji, a niezbędne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w projekcie budowlanym, wykonawczym, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarach robót. Wszelkie nazwy własne produktów i materiałów przywołane w Opisie Przedmiotu Zamówienia służą określeniu pożądanego standardu wykonania i określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. Dopuszcza się równoważne rozwiązania (w oparciu o produkty innych producentów) pod warunkiem spełnienia tych samych właściwości technicznych. Wykonawca zobowiązuje się w ramach umowy do wykonywania bez dodatkowego wynagrodzenia przeglądów/serwisów corocznych systemu wentylacji, instalacji gazowej wraz z kotłem w okresie 5 lat od dnia zakończenia budowy (wykonania przedmiotu umowy) wykonania przedmiotu umowy, według zasad i wymagań technicznych danego, zamontowanego systemu. Koszty przeglądów w całości będą obciążały Wykonawcę, wraz z kosztami wymiany elementów podlegających wymianie według ww. wymagań. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby: osoby wykonujące następujące czynności: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, roboty murarskie, roboty dekarskie, roboty wykończeniowe, roboty instalacyjne sanitarne, roboty elektryczne, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 51 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. — Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy, oraz osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie). Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudniania na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 12 do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Powiatowy Bank Spółdzielczy w Zamościu Nr konta 91 9644 1075 2011 0070 0027 0032 Tytuł przelewu: „Znak sprawy: ZP.271.9.2020” „Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w miejscowości Bródek” /ważne tylko w przypadku potwierdzenia wpływu na konto Zamawiającego/, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty potwierdzenia płatności wadium jest elementem zalecanym przez Zamawiającego, zgodnie z pkt. 7.15 lit. f) SIWZ, jednak niewystarczającym do uznania, że wadium zostało wpłacone w terminie. Liczy się bowiem data wpływu wadium na rachunek Zamawiającego. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia — do dnia d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymagą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach