Przetargi.pl
Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia 5
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    REGON: 590648238
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegający na budowie budynku Centrum Opiekuńczo – Mieszkalnego przy ul. Zachodniej w Radomsku, które jest współfinansowane ze środków Funduszu Solidarnościowego w ramach resortowego Programu Ministra Rodziny i Polityki Społecznej „Centra opiekuńczo-mieszkalne”. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym, projektami wykonawczymi w branżach konstrukcyjno-architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej, projektami technicznymi w branżach konstrukcyjno-architektonicznej, elektrycznej i sanitarnej, opisem robót dotyczących miejsc postojowych wraz z planem zagospodarowania terenu, opiniami, warunkami technicznymi, porozumieniami, uzgodnieniami, decyzjami, wykazem drzew do usunięcia i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót opracowanymi przez Biuro Projektów Budowlanych Kontur Kinga Młynarczyk-Ściubak, zwanymi dalej dokumentacją projektową w zakresie określonym w powyższych dokumentach oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami sztuki budowlanej i umową.2. Zamówienie obejmuje w szczególności:1) wykonanie robót budowlanych, wg dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wszelkich zgód i pozwoleń umożliwiających uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, obejmujących budowę budynku dwukondygnacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w zakresie robót przygotowawczych, ziemnych, betonowych, izolacyjnych, murarskich, ciesielskich, okładzinowych, posadzkowych i tynkarskich, dekarskich i pokryciowych, malarskich, szklarskich, elewacyjnych, stolarskich, dostawy i montażu dźwigu osobowego,2) budowę przyłączy i instalacji zewnętrznych: wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, elektroenergetycznej i gazowej;3) wykonanie instalacji elektrycznych: oświetlenia wewnętrznego, gniazd wtykowych zasilających ogólnego przeznaczenia jak również i dla odbiorników energii elektrycznej, wymagających indywidualnego zabezpieczenia, logicznych, SSWIN, LAN, CCTV, alarmowej, przeciwpożarowej, oddymiania klatki schodowej, połączeń wyrównawczych, odgromowej;4) budowę instalacji sanitarnych wewnętrznych: instalacji wody zimnej, instalacji ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji, instalacji p. pożarowej, instalacji kanalizacji sanitarnej, instalacji c.o., wentylacji, klimatyzacji i instalacji gazowej;5) budowę parkingów, dróg dojazdowych i dojść, miejsc utwardzonych dla pojemników na odpady stałe;- budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych dla osób niepełnosprawnych; 6) wykonanie wycinki 96 drzew, krzewów z terenu objętego zamówieniem oraz wykonanie nowych nasadzeń i terenów zielonych m. in. siew trawy. Zgodnie z dokumentacją należy wykonać nasadzenie 16 szt. drzew z gatunku klon pospolity odmiana „Drummondii” o obwodzie pnia mierzonym na wysokości 1,0 m od poziomu szyjki korzeniowej 12-14 cm i wysokości 2,0-2,5 m. Sposób sadzenia drzew: zaprawienie dołu ziemią żyzną, palikowanie palami drewnianymi (impregnowanymi ciśnieniowo) w ilości 3 szt. o średnicy 6-8 cm, stabilizacja drzewa taśmami o szer. 5 cm, wykonanie misy o średnicy min. 80 cm, ściółkowanie korą lub zrębkiem o grubości warstwy minimum 7 cm, staranne podlanie;7) wykonanie wraz z dostawą i montażem tablicy promocyjno-informacyjnej. Przed wykonaniem tablicy wymagane jest uzgodnienie jej projektu z Zamawiającym. Jednostronną tablicę promocyjno- informacyjną o wymiarach 180 cm x 120 cm wraz z konstrukcją i słupkami należy zamontować w gruncie na jednym słupku, wykonanym ze stali ocynkowanej malowanej proszkowo o wysokości 180 cm od dolnej krawędzi tablicy. Wymagane jest zabetonowanie słupka (montaż tablicy musi gwarantować trwałość oraz bezpieczeństwo użytkowników terenu, na którym zostanie posadowiona). Treść tablicy należy wydrukować na folii samoprzylepnej, zabezpieczonej laminatem UV. Tablicę należy zamontować w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 8) rozruch instalacji, dostarczenie instrukcji użytkowania, konserwacji i książki serwisowej wszystkich wymagających tego urządzeń, np. klimatyzacji, kotła gazowego oraz DTR urządzeń wraz z harmonogramem niezbędnych przeglądów, przeprowadzenie szkoleń z obsługi, przeprowadzanie wymaganych przeglądów; 9) przygotowanie wniosku wraz z niezbędnymi załącznikami w imieniu Zamawiającego i uzyskanie decyzji zezwalającej na eksploatację wymaganych przez UDT urządzeń zamontowanych w ramach realizacji zamówienia; 10) dokonanie przeszkolenia pracownika wskazanego przez Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń klimatyzacji, dźwigu osobowego i kotła gazowego;11) serwis i przeglądy urządzeń, o których mowa w pkt. 10 powyżej , w okresie gwarancji i rękojmi prowadzone poprzez autoryzowanego przedstawiciela.Uwaga: Zakres przedmiotu umowy nie obejmuje dostawy i montażu elementów wyposażenia łazienek dla niepełnosprawnych tj. poręczy przy umywalkach i ustępach, podajników papieru toaletowego i ręczników.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumenty opisane w pkt. 3.3 SWZ.4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) funkcję informacyjną pełnią: przedmiary robót - stanowiące dodatek nr 10 do SWZ.5. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ określił wymagania jakościowe odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia w tym we wzorze/projekcie umowy oraz dokumentacji projektowej.6. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy w sytuacji, gdyby w Projektach budowlanych lub projektach wykonawczych lub projektach technicznych lub Specyfikacjach technicznych, a więc w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, każdemu systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych, występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. Jeżeli w Projektach budowlanych lub projektach wykonawczych lub projektach technicznych lub Specyfikacjach technicznych, użyto nazwy materiału(ów) lub urządzenia(ń), parametry identyfikujące producenta, pochodzenie, służą one jedynie do ustalenia charakterystyki, jakości tych materiałów lub urządzeń. Wykonawca ma obowiązek wbudować materiały lub urządzenia posiadające nie gorsze właściwości zapewniające zgodne z Projektami budowlanymi lub projektami wykonawczymi lub projektami technicznymi lub Specyfikacjami technicznymi funkcjonowanie elementów, części lub całego obiektu budowlanego. Tym samym dopuszcza się do stosowania przy realizacji zamówienia materiały lub urządzenia (ogólnie produkty) równoważne innych producentów.Jeżeli użyto w SWZ lub dodatkach wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Jeżeli wymagana jest określona etykieta, zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety.7. Określenie wymagań dotyczących zatrudniania przez wykonawcę lub podwykonawcę osób na podstawie stosunku pracy szczegóły w SWZ i dodatkach.8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych- szczegóły w SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100)2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanymw pkt 16.2 SWZ.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO Bank Polski S. A.Nr rachunku: 59 1020 3352 0000 1302 0265 3475z dopiskiem: Wadium- „ Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego”Uwaga:Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ze zm.4 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-4 wówczas Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej wystawionego na rzecz Zamawiającego (przed upływem terminu określonego w pkt 16.2 niniejszej SWZ).Dokument ten musi zachować ważność przez okres związania ofertą.W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty.Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium.6 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego”7 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu:Określenie warunków:1) wymagane jest posiadanie doświadczenia, tj. warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie co najmniej:a) jednej roboty budowlanej ( zamówienia- umowy) o łącznej wartości nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł netto (bez podatku VAT) polegającej na budowie lub przebudowie budynku/-ów o powierzchni zabudowy 250 m2 obejmującej wykonanie robót ogólnobudowlanych oraz robót instalacyjnych co najmniej w branży sanitarnej lub elektrycznejib) jednej roboty budowlanej (zamówienia – umowy) polegającej na wykonaniu wraz z dostawą i montażem dźwigu szybowego, potocznie zwanego windą do przewozu osób o łącznej wartości robót dot. wykonania dźwigu nie mniejszej niż 100.000,00 zł netto (bez podatku VAT), obejmującej w ramach wykonania (budowy) dźwigu: dostawę i montaż urządzenia wraz z budową szybuz podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.UWAGA: Zamawiający uzna warunek za spełniony także, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane wymienione w ppkt a) i b) w ramach jednego (tego samego) zamówienia – umowy lub kilku zamówień – umów.2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:a) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń,ib) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży sanitarnej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych i wentylacyjnych oraz wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń,ic) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży elektrycznej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,id) osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót branży drogowej posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej co najmniej w ograniczonym zakresieokreślone przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane i rozporządzenia Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia lub ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich UE.Uwaga:Dopuszcza się możliwość, aby jedna osoba pełniła jednocześnie więcej niż jedną funkcję.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach