Przetargi.pl
BUDOWA CENTRUM KULTURY I FOLKLORU W DĄBRÓWCE WLKP.

Gmina Zbąszynek ogłasza przetarg

  • Adres: 66-210 Zbąszynek, Rynek 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3849140 , fax. 068 3849484
  • Data zamieszczenia: 2009-10-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zbąszynek
    Rynek 1 1
    66-210 Zbąszynek, woj. lubuskie
    tel. 068 3849140, fax. 068 3849484
    REGON: 97077055700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbaszynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    BUDOWA CENTRUM KULTURY I FOLKLORU W DĄBRÓWCE WLKP.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek Centrum Kultury i Folkloru zlokalizowany będzie na terenie Szkoły podstawowej w Dąbrówce Wlkp. na dz. nr 199/1. Przeznaczenie i program użytkowy: Projektowany budynek z przeznaczeniem Centrum Kultury i Folkloru. Budynek parterowy. W przyziemiu projektuje się: hall, pomieszczenie szatni, pomieszczenia sanitarne dla gości w tym dla osób niepełnosprawnych oraz sale dla Centrum Kultury i Folkloru. Zestawienie powierzchni oraz określenie gabarytów obiektu: długość budynku (wymiar po elewacji frontowej): - 21,45 m, szerokość budynku (wymiar boczny): - 18,00 m, wysokość: - 6,15 m, powierzchnia zabudowy: - 355,21 m2 powierzchnia użytkowa: - 323,61 m2 Rozwiązania Architektoniczno - Budowlane Forma i funkcja obiektu Budynek przeznaczony na Centrum Kultury i Folkloru, parterowy, nie podpiwniczony. Budynek zlokalizowany będzie między dwoma skrzydłami istniejących zabudowań szkoły, zamknie wolną przestrzeń i ustanowi wewnętrzny dziedziniec. Dach płaski o 7°-owym nachyleniu. Budynek elewacją frontową zwrócony w kierunku boiska szkolnego. Dane konstrukcyjno - budowlane Układ konstrukcyjny Ściany zewnętrzne wykonane w technologii tradycyjnej (murowanej) na nich oparty układ kratownic stalowych - konstrukcji dachu. Nadproża prefabrykowane - żelbetowe, typowe. Obliczenia statyczne - założenia ogólne Do obliczeń statycznych przyjęto następujące założenia: a) strefa wiatrowa I, b) strefa śniegowa I, c) strefa przemarzania I ( 0,8 m ) - ławy posadawia się na poziomie - 0,90 w stosunku do poziomu terenu, d) do obliczeń przyjęto następujące parametry geotechniczne gruntu: maksymalne obciążenie jednostkowe podłoża pod fundamentem nie będzie przekraczało 150 kN/m2. Do wymiarowania geotechnicznego założono posadowienie na warstwie piasku drobnego, średnio zagęszczonego, nawodnionego. W wypadku wystąpienia innego układu geotechnicznego należy dostosować fundamenty ( wymiary, poziom posadowienia oraz ich izolacje) do warunków gruntowo -wodnych występujących w obrębie posadowienia budynku. e) beton B 20, stal klasy A III, Obliczenia statyczne wykonano w oparciu o następujące normy: PN-82/B-02000 Obciążenia budowli. Zasady ustalania wartości. PN-82/B-02001 Obciążenia budowli. Obciążenia stałe. PN-82/B-02003 Obciążenia budowli. Obciążenia zmienne technologiczne. Podstawowe obciążenia technologiczne i montażowe. PN-80/B-02010 Obciążenia w obliczeniach statycznych. Obciążenia śniegiem. PN-77/B-02011 Obciążenia w obliczeniach statycznych. Obciążenia wiatrem. PN-81/B-03020 Grunty budowlane. Posadowienie bezpośrednie budowli. Obliczenia statyczne i projektowe. PN-B-03150:2000 Konstrukcje drewniane. Obliczenia statyczne i projektowe. PN-B-03002:1999 Konstrukcje murowe niezbrojone. Projektowanie i obliczenia. PN-B-03264:2002 Konstrukcje betonowe, żelbetowe i sprężone. Obliczenia statyczne i projektowanie. PN-90/B-03200 Konstrukcje stalowe. Obliczenia statyczne i projektowanie. Oraz wyposażenie zgodne z przedmiarami
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium można wnieść w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z p. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank: BZ WBK o. Zbąszynek nr rach.: 84 1090 1593 0000 0000 5901 5929 z dopiskiem: /Wadium w przetargu nieograniczonym na wykonanie: Budowa Centrum Kultury i Folkloru w Dąbrówce Wlkp./; nr sprawy: RIT.IV.341/21/2009/. 4. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. 6. Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 7. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą, b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i wniesione zostanie zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich wnoszenia, 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium jeżeli: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z p. zm.) oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji. 2. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 3. Wykonawca musi wykazać się udokumentowanym doświadczeniem - do przetargu mogą przystępować Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie) zrealizowali w ciągu 12 kolejnych miesięcy (lub w krótszym okresie czasu) roboty w zakresie budowy obiektów o łącznej wartości min. 900000 zł brutto. Fakt ten należy udokumentować wykazem (na załączniku nr 5 do SIWZ) i dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wymienionych robót. 4. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowiska kierownika budowy (uprawnienia budowlane w branży budowlanej). Osoba ta musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. 5. Wykonawca musi dysponować wykwalifikowanym personelem inżynieryjno-technicznym do obsadzenia stanowisk: 1) kierownika robót budowlanych, 2) kierownika robót kanalizacyjnych i wodociągowych, 3) kierownika robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) kierownika robót gazowych. Osoby te muszą być członkami właściwej izby samorządu zawodowego i posiadać wymagane prawem budowlanym uprawnienia. 6. Wykonawca musi posiadać środki finansowe o wartości minimum 500000 zł lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500000 zł. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia przez podmioty występujące wspólnie warunki określone w ppkt 3, 4, 5 i 6 mogą być spełnione łącznie przez te podmioty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia, które należy dołączyć do oferty 1. Wypełniony formularz /OFERTA/ stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy. 3. Dowód wniesienia wadium . 4. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich tych Wykonawców. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną winno zawierać: a) wyszczególnienie wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną (nazwy, adresy, Regon i NIP), b) wskazanie pełnomocnika, c) dokładne określenie postępowania dla którego udzielane jest pełnomocnictwo, d) określenie czasu trwania pełnomocnictwa (jeśli okres udzielenia pełnomocnictwa jest krótszy niż do dnia upływu okresu odpowiedzialności z tytułu udzielonej gwarancji oraz usunięcia usterek pogwarancyjnych to pełnomocnictwo to będzie musiało być następnie wydłużone do tego okresu np. w umowie jaką zawrą podmioty po wyborze ich oferty), e) Zakres pełnomocnictwa: pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Wypełnione /Oświadczenie Wykonawcy/, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy i w niniejszej Specyfikacji- stanowiące załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (W przypadku spółek osobowych utworzonych na mocy kodeksu spółek handlowych powinno to być zaświadczenie na spółkę). 8. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 12. Wypełniony wykaz wykonanych robót /Doświadczenie Wykonawcy/(załącznik nr 5 Specyfikacji) - potwierdzający spełnienie warunku określonego w niniejszej SIWZ. 13. Dokumenty potwierdzające, że roboty, które Wykonawca wpisze w załączniku nr 5 - /Doświadczenie Wykonawcy/, zostały wykonane należycie. 14. Wypełniony formularz /Potencjał kadrowy Wykonawcy/ (załącznik nr 6 Specyfikacji). 15. Dokumenty potwierdzające uprawnienia do sprawowania funkcji kierownika budowy o specjalności drogowej dla wskazanego kierownika budowy i uprawnienia do sprawowania funkcji kierowników robót w branżach: kanalizacyjnej i instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych dla wskazanych kierowników robót wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność wszystkich tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego. 16. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych o wartości minimum 500000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy o wartości minimum 500000 zł zł, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 17. Wypełniony formularz /Sprzęt, wyposażenie do zadania/(załącznik nr 9 ). UWAGA!!! a) Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605 z p. zm.) - jeśli Zamawiający żąda powyżej któregoś z tych dokumentów - może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tego Rozporządzenia. b) Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. nr 87/2006, poz.605 z p. zm.) Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia. c) W przypadku gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z tych Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbaszynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach