Przetargi.pl
Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach

Gmina Prochowice ogłasza przetarg

  • Adres: 59-230 Prochowice, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8584342 lub 8584343 , fax. 076 8584581
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prochowice
    ul. Rynek 1 1
    59-230 Prochowice, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8584342 lub 8584343, fax. 076 8584581
    REGON: 39064751200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.prochowice.com
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, składające się na zadanie inwestycyjne pn.: Budowa Centrum Kulturalno Rekreacyjnego w Kawicach, polegające na kompleksowym wykonaniu pod klucz budynku wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego, w technologii tradycyjnej murowanej, z dachem dwuspadowym wraz z instalacjami i przyłączami oraz zagospodarowaniem terenu. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje także wykonanie czynności związanych z uzyskaniem, w imieniu Zamawiającego, na podstawie udzielonego upoważnienia, decyzji administracyjnej o dopuszczeniu obiektu do użytkowania oraz przekazanie obiektu do użytkowania. Lokalizacja obiektu: działka nr 391 obręb Kawice gm. Prochowice. Parametry budynku: powierzchnia zabudowy 225,13m?, powierzchnia użytkowa 167m?, kubatura 1020m?. Główne pomieszczenia wewnątrz budynku: sala o pow. 93,00m? wraz z minimalnym programem obsługi gastronomicznej o powierzchni ok. 24m?, zespół sanitarny o powierzchni ok. 18,00m?, kotłownie pow. 5,69m?, ciągi komunikacyjne wraz zabudową szatniową o łącznej powierzchni ok. 28,60m?. Ławy i ściany fundamentowe żelbetowe. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane z bloczków silikatowych, ocieplenie budynku styropianem gr. 15cm. Dach o konstrukcji drewnianej dwuspadowy symetryczny o kącie nachylenia połaci 30° i 33° pokryty blachą dachówkopodobną, rynny i rury plastikowe, kominy tradycyjne murowane z cegły pełnej. Sufity podwieszone z 2 warstw płyt GFK na ruszcie metalowym, stolarka okienna z PCV, drzwi wewnętrzne drewniane, drzwi zewnętrzne wzmocnione, antywłamaniowe. Obiekt wyposażony w instalacje wodno-kanalizacyjną, elektryczną, c.o. wraz z kotłownią gazową, c.w. użytkowa z elektrycznych podgrzewaczy pojemnościowych, wentylacja w sali mechaniczna z nawiewem powietrza poprzez nagrzewnicę, w pozostałych pomieszczeniach wentylacja grawitacyjna kominami murowanymi. Zagospodarowanie terenu obejmuje wykonanie wjazdu, placu manewrowego oraz 23 miejsc postojowych dla samochodów o nawierzchni z kostki betonowej gr. 8cm, o łącznej powierzchni ok. 1.016,30m?, taras na gruncie o powierzchni ok. 40m?, pozostały teren wokół budynku - teren niskiej zieloni. W ramach zagospodarowania terenu do wykonania także podłączenia zewnętrzne budynku do sieci: energetycznej, gazowej, kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa tj. projekt budowlany zatwierdzony decyzją pozwolenia na budowę nr 399/10 z 30.06.2010, projekt wykonawczy z przedmiarami robót, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiące załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Zamawiający przewiduje i wymagać będzie dwuetapowej realizacji zamówienia, w zakresie i kolejności określonej w harmonogramie rzeczowo - finansowym, dołączonym do projektu umowy, stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W ramach I etapu przewiduje się wykonanie budynku w stanie surowym zamkniętym, obejmującym wykonanie: robót fundamentowych i ziemnych, podkładów i izolacji poziomych, ścian, konstrukcji i pokrycia dachowego, instalacji odgromowej, zamontowane stolarki okiennej zewnętrznej, doprowadzenie wszystkich mediów (woda, energia elektryczna, gaz), wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej. W ramach II etapu przewiduje się wykonanie pozostałych robót: ogólnobudowlanych, wykończeniowych i w zakresie zagospodarowanie terenu oraz uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, decyzji o dopuszczeniu obiektu do użytkowania i przekazanie obiektu do użytkowania. Zamawiający przewiduje jeden protokół końcowy: Protokół końcowego odbioru robót i przekazania obiektu do użytkowania (po uzyskaniu decyzji pozwolenia na użytkowanie). Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków UE w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-2013. Zgodnie z warunkami podpisanej umowy o przyznaniu pomocy finansowej, pomoc (dotacja) będzie wypłacana Zamawiającemu w dwóch transzach po rozliczeniu zakresów robót, przewidzianych do wykonania w ramach I i II etapu realizacji. Realizacja i finansowanie przedmiotu zamówienia przebiegać będzie według harmonogramu rzeczowo finansowego, do sporządzenia przed podpisaniem umowy - szczegóły w punkcie 4.3 rozdz. XIII SIWZ. Wzór harmonogramu dołączono do projektu umowy (zał.2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium wartości 20.000,00 PLN słownie: dwadzieścia tysięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.prochowice.com/content.php?cms_id=38||menu=p7
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach