Przetargi.pl
„Budowa centrum aktywizacji wiejskiej”.

Gmina Świeszyno ogłasza przetarg

  • Adres: 76-024 Świeszyno, Świeszyno
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 31 60 120 , fax. 94 31 61 491
  • Data zamieszczenia: 2019-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świeszyno
    Świeszyno 71
    76-024 Świeszyno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 31 60 120, fax. 94 31 61 491
    REGON: 33092070700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.swieszyno.ibip.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa centrum aktywizacji wiejskiej”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.2 Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku użyteczności publicznej – centrum aktywizacji wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną, zjazdem z drogi powiatowej i miejscami postojowymi oraz zagospodarowaniem terenu w miejscowości Zegrze Pomorskie, na dz. nr 114 obręb Zegrze Pomorskie, gm. Świeszyno. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia centrum. Inwestycja realizowana będzie w ramach operacji pn. „Marginalizacja deficytów obszaru Zegrza Pomorskiego” nr RPZP.09.03.00-32-0062/18-00 w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego 2014-2020, Oś Priorytetowa 9 Infrastruktura publiczna, Działanie 9.3 Wspieranie rewitalizacji w sferze fizycznej, gospodarczej i społecznej ubogich społeczności i obszarów miejskich i wiejskich. Lokalizacja inwestycji znajduje się na działce nr. 114 w m. Zegrze Pomorskie. Zamówienie obejmuje budowę budynku centrum aktywizacji wiejskiej w miejscowości Zegrze Pomorskie wolnostojącego, parterowego, niepodpiwniczonego z poddaszem nieużytkowym, przykrytym dachem wielospadowym o kącie nachylenia 30º. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. W budynku projektuje się następujące pomieszczenia: salę – świetlicę, kotłownia, magazyn, biuro, salę komputerową, wc damski, męski i dla niepełnosprawnych, aneks kuchenny pomieszczenia składu opału, komunikacja oraz pomieszczenie gospodarcze. Dodatkowo w ramach zadania należy wykonać zagospodarowanie terenu przy świetlicy w postaci: - wjazdu z drogi gminnej na drogę wewnętrzną z kostki betonowej, - miejsc postojowych: nawierzchnia z krat trawnikowych wypełnionych kruszywem; - chodników i tarasu z płyt chodnikowych; - jezdni drogi wewnętrznej o nawierzchni z kostki betonowej; - zieleni (wysiew trawy wraz z pierwszym koszeniem oraz nasadzenia ozdobnych traw); - siłowni (urządzenia zgodne z zestawieniem wyposażenia); - placu zabaw (nawierzchnia z płytek elastycznych EP45, urządzenia zgodne z zestawieniem wyposażenia) - chodnika między świetlicą a szkołą – wzdłuż ogrodzenia; - wykonanie obiektów małej architektury tj.: kosze na śmieci, stojaki na rowery, donice, kubiki betonowe, ławki parkowe. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie nasadzeń ozdobnych traw oraz kwitnących roślin w donicach i kubikach. Ponadto należy wykonać wysiew trawy wraz z pierwszym koszeniem w zakresie terenu na których będzie wybudowana świetlica oraz wokół chodnika prowadzącego od szkoły do świetlicy. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia panelowego wraz z rozebraniem starego ogrodzenia. Zakres ogrodzenia do rozbiórki i wykonania nowego zawarty jest w załączniku nr 1B Wjazd na działkę zaprojektowano z drogi gminnej. W zakresie prac objętych przedmiotem umowy jest również wykonanie zjazdu na teren działki oraz wycięcie i zagospodarowanie 2 drzew i krzewów rosnących na trasie projektowanego chodnika łączącego szkołę i teren świetlicy. Przedmiot zamówienia obejmuje również dostawę i montaż wyposażenia. Formularz wyceny wyposażenia stanowi załącznik nr 1A do SIWZ. Budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: - c.o. - zasilane z własnej kotłowni - wod-kan – włączone do istniejącej sieci - odprowadzenie wód opadowych - elektryczną – zasilanie z projektowanego przyłącza eNN - instalację komputerową, monitoring, odgromową - telekomunikacja z sieci. Zestawienie powierzchni:  powierzchnia całkowita dla działki: ok. 16 985,37 m2  powierzchnia terenu objętego decyzją: 10 515 m2  istniejące powierzchnie utwardzone: 2 051,4 m2  powierzchnia zabudowy:231,61m2  powierzchnia użytkowa:197,3 m2  kubatura: 651,2 m3  powierzchnia utwardzeń w tym: • droga dojazdowa: 503,0 m2 • miejsce parkingowe: 112,5 m2 • chodnik i dojścia dla pieszych: 115,0 m2 • powierzchnia pod siłownię i plac zabaw: 160,9 m2 • powierzchnia pod bieżnię: 260,9 m2  powierzchnia biologicznie czynna: 9 117,9m2 Przedmiot zamówienia obejmuję wycinkę dwóch drzew w pasie drogi gminnej w okolicy projektowanego zjazdu i ogrodzenia. Zamawiający jest w trakcie uzyskiwania decyzji zezwalającej na wycinkę drzewa. Należy również wykonać przycięcie odrostów drzew (7 drzew miedzy drogą a ogrodzeniem i chodnikiem) oraz usunięcie krzewów rosnących na trasie projektowanego chodnika łączącego szkołę i teren świetlicy. Zamówienie obejmuje również rozplanowanie ziemi i wysiew trawy między ogrodzeniem a granicą działki wokół chodnika. UWAGA! Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania bieżni i trybun, remontu placu przy wjeździe do szkoły, wykonania utwardzonego dojazdu do budynku szkoły, miejsc postojowych na terenie szkoły oraz nowych ciągów pieszych pomiędzy elementami zagospodarowania przy szkole. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ oraz w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji, w skład której wchodzą: - projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót STWiORB, decyzja pozwolenia na budowę, - załącznik nr 1A - formularz wyceny wyposażenia, - załącznik nr 1B - zakres ogrodzenia do rozbiórki i wykonania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5.1 Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). 5.2 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, uiszczenie wadium uznaje się za skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu i godziny wyznaczonego do składania ofert. 5.3 Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 uPZP. 5.4 Wadium w pieniądzu należy wnieść na konto Zamawiającego: Bałtycki Bank Spółdzielczy w Darłowie Nr 46 8566 0003 0001 0360 2000 0001 z opisem „Wadium na znak sprawy – ZP.271.189.2019”. Oryginalny dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty 5.5 Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 5.6 Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 5.7 Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 2. Wykaz osób do oceny w kryterium: Doświadczenie kierownika budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia publicznego, o którym mowa w pkt. 1 ppkt.1.3 lit. B i pkt. 11.2. C rozdz. II SIWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – sporządzony na/wg załącznika Nr 8A do SIWZ 3.Dowód wniesienia wadium – potwierdzenie wniesienia wadium należy załączyć do oferty. 4. Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. 5. ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg Załącznika nr 6 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje); 6. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika 5 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Uwaga! Wykonawca – w terminie 3 dni od zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji dotyczących: kwoty którą zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia i warunków płatności zawartych w ofertach, - przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust 1 pkt. 23 Ustawy - na/według załącznika nr 5. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody (dokumenty lub informacje ) że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach