Przetargi.pl
Budowa bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Parku Gminnego.

Gmina Ornontowice ogłasza przetarg

  • Adres: 43178 Ornontowice, ul. Zwycięstwa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 306 222 , fax. 323 306 215
  • Data zamieszczenia: 2017-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ornontowice
    ul. Zwycięstwa
    43178 Ornontowice, woj. śląskie
    tel. 323 306 222, fax. 323 306 215
    REGON: 27625775900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Parku Gminnego.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Parku Gminnego. Przedmiot zamówienia jest podzielony na dwa zadania: 1. część realizowana w ramach środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2. część realizowana w ramach środków z budżetu gminy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty częściowej. Kosztorys ofertowy należy sporządzić dla każdej części na dzień podpisania umowy (część 1 zadania w rozbiciu na: roboty przygotowawcze, komunikacja, bulodrom, siłownia plenerowa, plac zabaw, mini golf – pierwszy kosztorys oraz część 2 zadania w rozbiciu na: kręgielnia, elementy małej architektury, nasadzenia – drugi kosztorys, oraz cześć elektryczna- trzeci kosztorys). Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę powinien składać odrębne faktury: dla części 1 zadania w rozbiciu na: roboty przygotowawcze, komunikacja, bulodrom, siłownia plenerowa, plac zabaw, mini golf oraz dla część 2 zadania w rozbiciu na: kręgielnia, elementy małej architektury, nasadzenia oraz cześć elektryczna. Termin realizacji zamówienia: Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie (część 1 i część 2): do 120 dni kalendarzowych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. Termin ten jest ostateczną datą zgłoszenia zakończenia robót wraz z przedłożeniem Zamawiającemu kompletu wymaganych dokumentów celem dokonania końcowego odbioru robót. Zadanie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarami załączonymi do niniejszej specyfikacji. 1. Budowa bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Parku Gminnego – 1. część realizowana w ramach środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich Przedmiotem niniejszego zadania jest zagospodarowanie terenu położonego w Ornontowicach przy skrzyżowaniu ulicy Dworcowej i Orzeskiej. W ramach zadania należy wykonać: 1. Roboty przygotowawcze W celu skomunikowania nowobudowanego obiektu z Rozarium dla części nowobudowanej alejki będzie trzeba wykonać nasyp (wysokości i przekroje zgodnie z częścią konstrukcyjną projektu) z gruntu piaszczystego, warstwowo. Prace przygotowawcze obejmują ponadto: - Roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych, - Ręczne ścinanie i karczowanie - Nasadzenie krzewów z odzysku, - Zakup i dowóz ziemi, - Formowanie i zagęszczanie nasypów, - Mechaniczne plantowanie, - Ręczne roboty ziemne z transportem urobku, - Roboty ziemne z przewozem gruntu taczkami. 2. Komunikacja Należy wykonać ciąg pieszych o nawierzchni tożsamej z nawierzchnią na terenie Parku Gminnego, czyli z piaskowca łupanego (płyty łupane o wymiarach 20-60cm, grubości min. 3 - 4 cm) z wypełnieniem spoin zaprawą na bazie cement. Podbudowę wykonać z mieszaniny cementu i piasku, tłucznia, piasku gruboziarnistego, obrzeża kamienne szlifowane. Podbudowa z kruszywa naturalnego musi odpowiadać wymaganiom związanym z nośnością, zagęszczeniem oraz równością. Ponadto podłoże należy wykonać z odpowiednimi spadkami podłużnymi. Wejście po schodach od strony ulicy, wykonać analogicznie jak istniejące do Rozarium. Schody wykonać z płyt granitowych. 3. Budowa bulodromu Wykonać bulodrom o wymiarach 15 x 4m z obrzeżem gumowym, szarym o wymiarach 100x20x6cm Przekrój boiska: - Nawierzchnia z tłucznia granitowego strzegomskiego, - Żwir płukany, - Geowłóknina, - Żwir płukany. 4. Siłownia plenerowa Należy wykonać siłownie plenerową składającą się z 8 podwójnych urządzeń wykonanych z elementów stalowych ocynkowanych ogniowo i malowanych podwójnie proszkowo w kolorze szarym. Fundamenty wykonać zgodnie z częścią konstrukcyjną projektu. Urządzenia powinny posiadać certyfikaty zgodności. Nawierzchnię wykonać z trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem. Siłownie należy wyposażyć w regulamin zgodny z punktem 7.12 projektu budowlano – wykonawczego. 5. Plac zabaw Należy wykonać 7 urządzeń zgodnych lub podobnych opisanych w projekcie wraz z ogrodzeniem panelowym o wysokości 1,76m stalowym, ocynkowanym ogniowo, malowanym proszkowo. Nawierzchnie bezpieczna ze żwirku płukanego zgodnie z przekrojami części konstrukcyjnej projektu. 6. Mini golf Do wykonania jest strefa do minigolfa. Konstrukcja poszczególnych elementów winna posiadać następujące warstwy: - warstwa odsączająca ze żwirku płukanego, - kruszywo łamane dolomitowe, - płyta betonowa, - nawierzchnia z trawy syntetycznej. Wokół urządzeń należy wykonać trawniki dywanowe siewem na gruncie z nawożeniem. Tory wykonać o długości od 4 do 7m i szerokości 0,6 m o kształcie torów zgodnym z zagospodarowaniem terenu. Minigolf należy wyposażyć w 1 komplet wyposażenia czyli 10 kijów i 30 piłeczek. 2. Budowa bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu wraz z zagospodarowaniem terenu w rejonie Parku Gminnego - 2. część realizowana w ramach środków z budżetu gminy. Przedmiotem niniejszego zadania jest zagospodarowanie terenu położonego w Ornontowicach przy skrzyżowaniu ulicy Dworcowej i Orzeskiej. W ramach zadania należy wykonać: 1. Oświetlenie – część elektryczna W ramach zadania należy wykonać oświetlenie jako przedłużenie istniejącego punktu świetlnego z Rozarium dla zasilenia oświetlenia bulodromu i siłowni na świeżym powietrzu oraz pozostałych elementów zagospodarowania terenu. Wybudowanych ma zostać siedem punktów oświetleniowych. Sposób, rodzaj, długości oraz przekroje kabli winny być zgodne z projektem budowlano – wykonawczym. Słupy oświetleniowe w kolorze czarnym, wysokości 4,75metra wykonać według istniejącego wzoru na przyległej części Parku Gminnego o parametrach nie gorszych niż stylizowane słupy parkowe. Oprawy oświetleniowe zamontować w ilości siedmiu sztuk oraz zamontować 3 reflektory na istniejących słupach. Słupy oświetleniowe, oprawy oświetleniowe oraz wysięgniki ich wygląd, rodzaj oraz sposób zasilania dokładnie został opisany w projekcie budowlano – wykonawczym. 2. Kręgielnia Wykonać kręgielnię o wymiarach 12,5 x 1,2 m (pięć modułów 2,5 m x 1,2 m) Regulacja poziomu odbywać się będzie za pomocą klinów drewnianych, które ustawić należy przy montażu kręgielni. Bandy należy wykonać z rur ze stali nierdzewnej, obramowanie z blachy nierdzewnej. Spodnia warstwa wykonana ma być z płyt ze sklejki wodoodpornej. Na sklejce należy ułożyć gumę grubości 3 mm aby zamortyzować uderzenie kulą w czasie rzutu. Wokół obejma metalowa. Kręgielnie wyposażyć w 10 typowych kręgli oraz 2 kule (4kg i 6 kg). 3. Nasadzenia Wykonać zgodnie z projektem budowlano – wykonawczym. Po wykonaniu robót budowlanych należy na całym terenie zielonym zasiać trawę, po wcześniejszym ułożeniu warstwy 10cm humusu. 4. Mała Architektura Należy dostarczyć i zamontować 14szt. ławek parkowych, 7szt koszy na śmieci, 2szt stojaków na rowery, regulamin, dwie szafy na rekwizyty oraz 4szt rowerków przy ławkach. Inwestycja znajdować będzie się w sąsiedztwie Parku Gminnego, który objęty jest ochroną konserwatorską, dlatego ławki, kosze na śmieci oraz stojaki na rowery winny być tożsame, o parametrach nie gorszych od występujących w parku. Inwestor w razie potrzeby może wypożyczyć odlewy nogi do ławki oraz kosza. Informacje dodatkowe dla części 1 i części 2: - Wykonawca zadania będzie brał udział w cotygodniowych spotkaniach z Inwestorem na placu budowy, w tzw. „RADACH BUDOWY”, na których będzie przedstawiał przebieg postępu prac. Kierownik Budowy zobowiązany jest do złożenia pisemnego cotygodniowego raportu z przebiegu prac dla każdej części odrębnie tj. na część realizowaną w ramach środków z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz na część realizowaną w ramach środków z budżetu gminy. Każdy z raportów powinien być zatwierdzony przez stronę Zamawiającą. Raport za miniony tydzień należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godz. 12.00 w każdy poniedziałek po przepracowanym tygodniu. - Wszelkie koszty związane z zużyciem mediów (prąd, woda, gaz) podczas trwania w/w zadania pokrywa WYKONAWCA. - Do obowiązków WYKONAWCY należy skompletowanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnych dokumentów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności z Polską Normą dla materiałów wbudowanych w trakcie realizacji zadania najpóźniej w dniu zgłoszenia zakończenia robót budowlanych i gotowości do odbioru końcowego. UWAGA!!! 1.W projekcie budowlano – wykonawczym zastosowano zapis, iż należy ułożyć trawę z rolki, natomiast wszelkie obliczenia kosztu roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarem czyli wykonania trawników dywanowych siewem na gruncie. 2. W projekcie budowlano – wykonawczym oraz w przedmiarach określono, iż w części „Komunikacja” należy zastosować obrzeże betonowe, natomiast należy tu zastosować obrzeże granitowe, tożsame z występującymi w Parku. 3. Z przedmiotu zamówienia wyłączono „Tor przeszkód” opisany w części rysunkowej projektu jako „Psi park” . Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż zastosowane w projekcie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w dokumentacji technicznej materiałów są wartościami minimalnymi. Wykonawcy mogą składać oferty zawierające rozwiązania równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ – zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. Podwykonawcy: 1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. 4. Powierzenie wykonawcy części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia. 5. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, usługi lub dostawy, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu określone zostały w projekcie umowy art. od 13 do 18 (załącznik nr 7 do SIWZ) 6. Zamawiający nie określa przedmiotu umów o podwykonawstwo (o których mowa w art. 143 b pkt 8 ustawy), który podlega obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50 000 zł brutto. Wymagania art. 29 ust. 5 ustawy: uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej stanowiącej opis przedmiotu zamówienia. 7. Zatrudnienie pracowników na umowie o pracę: na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: czynności związane z pracami ziemnymi przygotowanie terenu pod budowę, ręczne roboty ziemne z transportem, czynności związane z montażem urządzeń związanych z przedmiotem zamówienia, roboty związane z nasadzeniami. Warunki gwarancji – min. 3 lata do 6 lat gwarancji na wykonawstwo, materiały i urządzenia licząc od dnia ostatecznego odbioru. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej przez wykonawcę gwarancji. Uwaga: Od uczestników postępowania oczekuje się starannego zapoznania się z opisem przedmiotu zamówienia, specyfikacją oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Szczegółową charakterystykę przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik nr 8 do SIWZ – Dokumentacja projektowa dla części 1 i 2. Załącznik nr 9 do SIWZ – Przedmiary robót dla części 1 i 2.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212200-8

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach