Przetargi.pl
Budowa budynku żłobka w m. Polska Nowa Wieś, ul. Lipowa 102

Gmina Komprachcice ogłasza przetarg

  • Adres: 46-070 Komprachcice, ul. Kolejowa 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4031700-01 , fax. 77 4031725
  • Data zamieszczenia: 2015-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Komprachcice
    ul. Kolejowa 3 3
    46-070 Komprachcice, woj. opolskie
    tel. 77 4031700-01, fax. 77 4031725
    REGON: 00054385800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku żłobka w m. Polska Nowa Wieś, ul. Lipowa 102
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku żłobka na działce nr 730 k.m. 6 w miejscowości Polska Nowa Wieś, przy ul. Lipowej nr 102. Zakres robót w szczególności obejmuje - Rozbiórka istniejących budynków, wywóz gruzu na wysypisko. Wykonanie wykopów pod fundamenty, wywóz zbędnej ziemi na wysypisko. Wykonanie podkładu betonowego, wykonanie fundamentów żelbetowych, izolacja fundamentów, zasypanie wykopów. Murowanie ścian z pustaków Silka, montaż nadproży, wykonanie konstrukcji stalowej, montaż pokrycia dachu z blachy trapezowej wraz z warstwami izolacyjnymi, montaż obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. Montaż stolarki okiennej i drzwiowej, montaż parapetów. Wykonanie ocieplenia budynku. Wykonanie tynków wewnętrznych, montaż sufitów podwieszanych. Wykonanie posadzek na gruncie wraz z warstwami wykończeniowymi. Wykonanie okładzin ściennych, tapetowanie i malowanie ścian. Kopanie rowów pod zasilanie elektryczne, ułożenie kabla zasilającego, montaż rur osłonowych, zasypanie wykopu. Montaż rozdzielnic elektrycznych, montaż korytek kablowych, ułożenie okablowania w korytkach i na ścianach pod tynkiem. Montaż puszek elektrycznych, montaż przycisków i gniazdek, montaż opraw oświetleniowych. Wykonanie niezbędnych pomiarów elektrycznych. Montaż przewodów uziemiających i odgromowych, montaż puszek w elewacji. wykonanie pomiarów elektrycznych. Wykonanie wykopów pod przyłącza kanalizacji, gazu i wody, ułożenie przewodów wody gazu i kanalizacji, wykonanie przyłączenia do istniejących sieci. Zasypanie wykopów. Montaż instalacji wodnej i kanalizacyjnej wewnętrznej, montaż odbiorników sanitarnych, montaż podejść pod odbiorniki sanitarne. Montaż pieca gazowego wraz z osprzętem, montaż oprzewodowania instalacji ogrzewania połogowego. Montaż otulin termoizolacyjnych przewodów. Wykonanie niezbędnych prób instalacji. Montaż centrali wentylacyjnej, montaż wentylatorów, montaż przewodów wentylacyjnych, izolacja przewodów. Karczowanie drzewa, wywóz karpiny samochodem, uprzątnięcie terenu. Wykonanie rowków pod obrzeża i krawężniki, ułożenie obrzeży i krawężników na ławie fundamentowej. Wykonanie opaski żwirowej wokół budynku. Wykonanie korytowania pod nawierzchnie chodników i dróg. Wywóz zbędnej ziemi. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej. Rozścielenie humusu, zasianie trawy z nawożeniem. posadzenie krzewów iglastych. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca przygotuje dokumentację odbiorową do odbioru końcowego zadania. Szczegółowy zakres robót obejmuje dokumentacja budowlano-wykonawcza stanowiąca załącznik do siwz. Uwaga: Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia użyto oznaczeń lub parametrów wskazujących konkretnego producenta, konkretny produkt, wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych, przez które należy rozumieć produkty o parametrach nie gorszych od przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia i spełniające, co najmniej w tym samym zakresie, wymagania Zamawiającego. 3. Założenia ogólne Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, dokumentacja budowlano-wykonawcza, które stanowią załącznik do SIWZ. Roboty prowadzone będą przy czynnym obiekcie przedszkola po dniu 1 października 2015 r. Prowadzone prace w żaden sposób nie mogą utrudniać prowadzenia zajęć. Wykonawca zobowiązany jest do wygrodzenia placu budowy i przestrzegania warunków bezpieczeństwa, higieny pracy. Po zakończeniu robót elementy nieobjęte ich zakresem zostaną przez Wykonawcę doprowadzone do stanu sprzed rozpoczęcia robót. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania wszystkich niezbędnych dokumentów do odbioru zadania. Przedmiot zamówienia obejmuje wszelkie koszty budowy, transportu, energii elektrycznej, wody, prac geodezyjnych, kierownika budowy i innych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 30 000.00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wpłatę wadium przetargowego w pieniądzu należy dokonać na rachunek bankowy Urzędu Miasta i Gminy Gąbin, prowadzony przez Nr konta PKO BP S.A. I O/Opole 49 1020 3668 0000 5102 0015 7925 z dopiskiem: WADIUM NA PRZETARG: Budowa budynku żłobka w m. Polska Nowa Wieś, ul. Lipowa 102 Dowód wpłacenia wadium należy dołączyć do oferty (oryginał lub potwierdzoną kopię). 4. Wadium w formie: a) poręczeń bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) gwarancji bankowych, c) gwarancji ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r., Nr 42, poz.275, ze zm.), powinno jako beneficjenta wskazywać Urząd Miasta i Gminy Gąbin. 5. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści wystawianej przez gwaranta gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej musi wynikać wprost, że gwarant zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo do zapłacenia kwoty, nie wyższej niż suma gwarancyjna, na pierwsze pisemne wezwanie beneficjenta (Zamawiającego), przedłożone w okresie obowiązywania gwarancji, zawierające oświadczenie, że wystąpiła jedna z przesłanek wymienionych w treści przepisu art. 46 ust. 4a i 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Jeżeli Wykonawca wniesie wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub gwarancji bankowej, które nie będą zawierały w swej treści zapisu, o którym mowa w treści punktu VII ppkt 5 SIWZ, zostanie on wykluczony przez Zamawiającego z prowadzonego postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 7. Kopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy spiąć razem z ofertą składaną na prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Oryginał dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. UWAGA! 1. Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, jak również w sytuacji, kiedy termin ważności wadium nie obejmuje, co najmniej terminu związania ofertą, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 2. Wadium w formie pieniądza uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostało zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.komprachcice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach