Przetargi.pl
Budowa budynku żłobka w Czersku realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie żłobka w Gminie Czersk

Gmina Czersk ogłasza przetarg

  • Adres: 89-650 Czersk, ul. Kościuszki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
  • Data zamieszczenia: 2020-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czersk
    ul. Kościuszki 27
    89-650 Czersk, woj. pomorskie
    tel. 523 954 860, , fax. 523 954 811
    REGON: 92351274000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.czersk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku żłobka w Czersku realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie żłobka w Gminie Czersk
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Budowa budynku żłobka w Czersku realizowana w ramach przedsięwzięcia pn. Utworzenie żłobka w Gminie Czersk” 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: ETAP I - Przebudowa budynku przedszkola. 1) Fundamenty. 2) Parter. 3) Posadzki. 4) Strop. 5) Stolarka. 6) Stolarka drzwiowa. 7) Stolarka okienna. ETAP II - Rozbudowa budynku przedszkola o budynek żłobka. 1) Fundamenty. 2) Parter. a) Posadzki. b) Ściany. c) Strop. d) Belki stalowe\wieńce. e) Słupy. 3) Piętro. a) Posadzki. b) Ściany. c) Dach. d) Wieńce. e) Słupy. f) Płyta żelbetowa nadszybia. g) Klatka schodowa. h) Stolarka. 4) Stolarka. a) Stolarka drzwiowa. b) Stolarka okienna wraz z parapetem wewnętrznym i zewnętrznym. 5) Wyposażenie. 6) Zagospodarowanie terenu. a) Roboty rozbiórkowe. b) Utwardzenia terenu. 7) Instalacje elektryczne. a) Instalacje wewnętrzne.  Rozdzielnice elektryczne i wewnętrzne linie zasilające.  Instalacja oświetleniowa.  Instalacja gniazd wtyczkowych i wypustów.  Koryta kablowe - system tras kablowych.  System oddymiania klatki schodowej.  Instalacja systemu sygnalizacji pożarowej (SSP). b) Instalacje zewnętrzne.  Sieci zewnętrzne elektryczne.  Oświetlenie zewnętrzne.  Instalacja odgromowa i uziemiająca. c) Instalacje teletechniczne.  Instalacje wewnętrzne.  Montaż systemu przyzywowego w WC.  Instalacja strukturalna.  Instalacja CCTV.  Instalacja RTV/SAT.  System sygnalizacji włamania i napadu.  Instalacja systemu nagłośnienia. 8) Instalacje sanitarne wewnętrzne. a) Instalacja centralnego ogrzewania. b) Instalacja wod-kan. c) Instalacja wentylacji i klimatyzacji. 9) Kotłownia. 10) Instalacje sanitarne zewnętrzne. a) Woda. b) Kanalizacja sanitarna. 2. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zorganizuje dojazd do miejsca realizacji inwestycji od strony ul. Starego Urzędu w Czersku poprzez działki nr 1175/1 i 2901 obr. Czersk-miasto, zgodnie z załącznikiem nr 1 do OPZ. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną drogi dojazdowej. Zabrania się korzystania z dojazdu do placu budowy od strony ul. Chojnickiej w Czersku. 3. Wykonawca przez cały okres realizacji inwestycji będzie utrzymywał dojazd do placu budowy w należytym stanie. Ponadto drogę dojazdową utwardzi kruszywem kamiennym łamanym 0-31,5 mm w przypadku wystąpienia takiej potrzeby. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem prac wykona dokumentację fotograficzną terenu, na którym będą realizowane roboty budowlane i dostarczy ją na płycie CD lub DVD do Zamawiającego. 5. Wykonawca odgrodzi i zabezpieczy teren inwestycji od pozostałej części budynku przedszkola. 6. Wykonawca będzie prowadził w taki sposób roboty, aby umożliwić korzystanie z pozostałej części budynku przedszkola, a w przypadku wystąpienia takiej konieczności z co najmniej dwutygodniowym wyprzedzeniem poinformuje dyrektora przedszkola o możliwych utrudnieniach. 7. Wykonawca przywróci do stanu pierwotnego teren przedszkola, który zostanie uszkodzony w czasie prowadzonych robót budowlanych. 8. Przedmiot zamówienia szczegółowo został określony w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo w przedmiarach robót stanowiących załączniki do SIWZ. 9. W przedmiocie zamówienia uwzględnione zostały wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych m.in. powstanie winda, która umożliwi dostęp osobom niepełnosprawnym na każdą kondygnację budynku. 10. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy: 1) roboty rozbiórkowe, 2) roboty ziemne, 3) obsługa koparek oraz innych maszyn i pojazdów, 4) roboty konstrukcyjne, 5) roboty murarskie, 6) roboty zbrojeniowe do betonu, 7) roboty ogólnobudowlane, 8) roboty instalacyjne elektryczne, 9) roboty instalacyjne wod.-kan., 10) roboty instalacyjne wentylacji i klimatyzacji, 11) roboty związane z instalacjami niskoprądowymi, 12) roboty instalacyjne c.o., 13) roboty związane z instalacjami p.poż., 14) roboty związane z montażem stolarki okiennej i drzwiowej, 15) wykonywanie tynków i posadzek, 16) roboty wykończeniowe pomieszczeń, 17) montaż wyposażenia, 18) roboty dekarskie, 19) roboty związane z zagospodarowaniem terenu. 11. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków w ramach Resortowego Programu Rozwoju Instytucji Opieki nad Dziećmi w wieku do lat 3 ”Maluch+” edycja 2021, które miały być przeznaczone na sfinansowanie części zamówienia, o czym informuje w pkt IV.6.4) Ogłoszenia o zamówieniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 100.000,00 zł (słownie złotych: sto tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp: 2.1. pieniądzu; 2.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3. gwarancjach bankowych; 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. - Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 05 8342 0009 5000 2600 2000 0004. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 6.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, 6.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i OWU bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy, 2. oświadczenia wymienione w punktach 10.1.1 i pkt 10.1.2 SIWZ, 3. pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów (zdolności technicznej lub zawodowej) na potrzeby realizacji zamówienia, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 5. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy przekazać Zamawiającemu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi zał. nr 9. Zamawiający dopuszcza, że w przypadku gdy Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej, oświadczenie może zostać dołączone do oferty na etapie jej składania. 6. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia/dokumenty takie same, jak Wykonawca, który ma siedzibę w Polsce.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach