Przetargi.pl
Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2012-08-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Budynek Zespołu Laboratoriów dla Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej. Planowany obiekt stanowi budynek użyteczności publicznej z funkcją naukowo-dydaktyczną w tym laboratoria wydzielonych jednostek Wydziału Budowy Maszyn i Lotnictwa Politechniki Rzeszowskiej z zapleczem administracyjno-technicznym oraz salami dydaktyczno-seminaryjnymi. Budynek jest czterokondygnacyjny składający się z dwóch podzielonych dylatacją części. 1.1. Podstawowe dane obiektu : - Pow. zabudowy : 694 m2 - Pow. użytkowa: 2 318,53 m2 - Kubatura: 11 180 m3 - Wysokość budynku: 14, 5 m - Ilość kondygnacji : 4 (piwnice + 3 kond. nadziemne) - konstrukcja budynku żelbetowo-murowana (częściowo szkielet żelbetowy), elewacje ze ścian osłonowych aluminiowo-szklanych; dach płaski, stropodach żelbetowy kryty kompozytami oraz materiałami bitumicznymi. 1.2. Zakres zamówienia obejmuje : - budowę budynku Zespołu Laboratoriów dla WBMiL PRz . - wyposażenie budynku w instalacje: wody zimnej, ciepłej i cyrkulacyjnej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, c.o., wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie, klimatyzacji, SAP i oddymiania, SAWiN, monitoringu (TV dozorowej), elektryczną, oświetle-niową (ewakuacyjnego i awaryjnego) i gniazd wtykowych, telefoniczną, logiczną, komputero-wą, elektryczną siłową, elektryczną węzła cieplnego, odgromową; - przyłącza: wodociągowy, kanalizacji sanitarnej i deszczowej, sieci elektroenergetycznej, sieci telefonicznej; Uwaga: zapis na stronie nr 75 pkt. 6 projektu budowlanego odnośnie sieci ga-zowej nie dotyczy przedmiotu zamówienia. - drogi, parkingi, dojścia, chodniki, rozbudowę infrastruktury technicznej o budynek stacji trafo, oświetlenie terenu; Szczegółowy zakres robót ujęto w projekcie stanowiącym załącznik do SIWZ z uwagami na stronach tytułowych przedmiarów robót oraz w poniższym punkcie 1.3. 1.3. Podstawa i uwarunkowania sporządzenia oferty . a) Podstawę wyceny stanowi projekt budowlany i wykonawczy (z uwzględnieniem uwag na stronach tytułowych przedmiarów robót) przy założeniu standardów jakościowych opisanych w Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. Obmiary w przedmiarach robót posia-dają charakter pomocniczy. b) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia zakresu przedmiotu umowy z jednoczesnym odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia w przypadku ograniczenia finansowego po stronie Zamawiającego, przy czy ograniczenie to będzie nie większe niż 20%. Wykonawcy nie będzie przysługiwać w takim wypadku prawo do roszczeń finansowych. c) Informacje o możliwości zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych: - Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. - Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych. - Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno - wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie. - Powyższe zmiany muszą być wykazane w załączniku Nr 8 do SIWZ Wykaz materiałów równoważnych i dołączone do oferty przetargowej. - Brak wskazania w załączniku propozycji zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych oznaczać będzie deklarację wykonawcy, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i technologii określonych w dokumentacji projektowej. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych niniejszą specyfikacją należy załączyć do oferty przetargowej. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny równoważności proponowanych materiałów lub urządzeń. Zamawiający zastrzega sobie także prawo do korzystania w tym względzie z opinii ekspertów. d) Dla opisu przedmiotu zamówienia załącza się kompletną dokumentacją projektową zadania inwestycyjnego, natomiast z realizacji wyłącza się roboty dotyczące: 1) sieci (przyłącza) centralnego ogrzewania; 2) wyposażenia wg projektu technologicznego; 3) elementów małej architektury; 4) pozycji obmiarowych oraz zakresu wg poniższych opisów a także podanych na stronach tytułowych przedmiarów. f) W ofercie należy przewidzieć: 1) Wywóz nadwyżki ziemi w miejsce wskazane przez Zamawiającego - odległość do 1 km, z jej rozplantowaniem; 2) Przewóz materiałów z rozbiórki nadających się do dalszego wbudowania (kostka betonowa, krawężniki) na odległość do 1 km, z posegregowaniem i złożeniem w magazynie Zamawiającego. 3) Przewóz na odległość do 1 km w miejsce wskazane przez Zamawiającego i shałdowanie mate-riału z podbudowy z placów i dróg istniejących. 4) Wywóz gruzu i masy bitumicznej z rozbiórki wraz z utylizacją - Zamawiający nie wskazuje miej-sca. 5) Koszty związane z utrudnieniem dotyczącym robót w czynnym obiekcie (połączenie przewiązką z budynkiem L-31, wprowadzenie kabla do stacji trafo w budynku L-30). 6) Dostawę i montaż dwóch dodatkowych gniazd siłowych (zabezpieczenie 16A) po jednym w pomieszczeniu nr 2/18 i 2/29. g) W ofercie należy uwzględnić opis techniczny systemu audiowizualnego załączony w projekcie wykonawczym TOM VII B. h) Z uwagi na wynikające z umowy o dostawę ciepła warunki, wykonawcą przyłącza c.o. oraz części wyposażenia węzła cieplnego będzie MPEC Rzeszów. Zakres robót oraz wyposażenia określono na stronach tytułowych przedmiarów robót oraz załączonych do opisu przedmiotu zamówienia rysunkach. Równocześnie w trakcie składania zamówienia na dostawę trzyfunkcyjnego kompaktowego węzła cieplnego wymagany jest kontakt z MPEC Rzeszów celem uzgodnienia miejsca mon-tażu elementów pomiarowych. i) Przed złożeniem zamówienia na windę wewnętrzną wymagane jest uszczegółowienie jej wykończenia z Działem Utrzymania Ruchu Politechniki Rzeszowskiej - tel. 17 865 1336. Dodatkowe informacje: 1. Termin wykonania zamówienia: 30. listopad 2013 r. w tym: w terminie do 30 kwietnia 2013 r. wymagane jest wykonanie robót umożliwiających montaż wyposażenia technologicznego pomieszczeń: -1/14, -1/15, 0/20, 0/21, 0/22, 0/23 zlokalizowanych w osiach 1 - 3 , A - D w zakresie piwnic, parteru i stropu nad parterem. (szczegóły zostaną uzgodnione podczas bieżącej realizacji robót). 2. Wymagania Zamawiającego: - Przeprowadzenie obowiązkowych prób i odbiorów musi zostać wykonane przed datą odbioru robót. - Wymaga się ubezpieczenia robót oraz Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej. 4. Wymagany okres gwarancji i rękojmi - 5 lat. 5. Do umowy wymagane będzie dołączenie harmonogramu rzeczowo-finansowego w układzie mie-sięcznym zapewniającego zaangażowanie środków finansowych wysokości 3 mln złotych w ter-minie do 30.11. 2012 r. oraz wykonanie robót umożliwiających montaż wyposażenia technolo-gicznego w pomieszczeniach: -1/14, -1/15, 0/20, 0/21, 0/22, 0/23 zlokalizowanych w osiach 1- 3, A - D w zakresie piwnic, parteru i stropu nad parterem w terminie do 30 kwietnia 2013 r. 6. Przyjęty sposób rozliczania robót - wynagrodzenie ryczałtowe, dopuszcza się fakturowanie częściowe wg warunków umowy. 6. Wymagane jest, aby wszystkie konieczne roboty zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną zaś dostarczone w ramach przedmiotu zamówienia materiały, wyroby, urządzenia i wyposażenie posiadały oznakowanie zgodności poświadczające dopuszczenie do stosowania i sprzedaży na terenie Unii Europejskiej (Ustawa z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności - Dz. U. z 2004 nr 204 poz.2087 z późn. zm.). 7. Zamówienie obejmuje uzyskanie przez wykonawcę pozytywnych decyzji właściwych instytucji po zakończeniu budowy, tj. Państwowej Inspekcji Sanitarnej, Państwowej Straży Pożarnej, Państwowej Inspekcji Pracy, w zakresie wymaganym przez obowiązujące przepisy oraz wszelkich innych niezbędnych dokumentów i oświadczeń i uzyskanie na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452140000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 300 000.00 zł (słownie: trzysta tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach