Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza socjalnego na stadionie miejskim w Przysusze.

Gmina i Miasto Przysucha ogłasza przetarg

  • Adres: 26400 Przysucha, Plac Kolberga
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 6752823 , fax. 48 6752106
  • Data zamieszczenia: 2017-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Przysucha
    Plac Kolberga 11
    26400 Przysucha, woj. mazowieckie
    tel. 48 6752823, fax. 48 6752106
    REGON: 67022337900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza socjalnego na stadionie miejskim w Przysusze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1.Nazwa zamówienia: Budowa budynku zaplecza socjalnego na stadionie miejskim w Przysusze. 3.2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających w szczególności na: 3.2.1.Kompleksowej budowie budynku użyteczności publicznej – budynku zaplecza socjalnego na stadionie miejskim w Przysusze o wymiarach: 36,40x12,94 x 5,94 m; powierzchni zabudowy 433,12 m2; ilość kondygnacji jedna; budynek wolno-stojący, niepodpiwniczony, konstrukcja tradycyjna murowana z elementami żelbetowymi. Dach czterospadowy, nachylenie połaci 200; 3.2.2.Budowie przyłącza kanalizacji sanitarnej z istniejącej sieci gminnej; 3.2.3.Budowie przyłącza wodociągowego z istniejącej sieci gminnej; 3.2.4.Budowie ciągów pieszych z kostki betonowej o pow. ok 210 m2 oraz wykonanie utwardzenia terenu o pow. ok 873 m2; 3.2.5.Dostawie tunelu wyjściowego „szatnia – boisko”. Konstrukcja aluminiowana na kołach, harmonijkowa, system umożliwiający szybkie składanie i rozkładanie. Wymiary: szerokość 2,4 m, długość 5,0 m, wysokość 2,4 m, pokrycie pcv; wraz z zamontowaniem brakujących lub uszkodzonych elementów; 3.2.6.Robotach wykończeniowych i porządkowych. 3.3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Zamawiający określa w poniższych załącznikach do niniejszej SIWZ: 3.3.1.Projekt zamienny budowlano-wykonawczy obejmujący branże: zagospodarowanie terenu; architekturę; konstrukcję; instalacje sanitarne; instalacje elektryczne. 3.3.2.Projekt budowlano-wykonawczy przyłączy wod.-kan. 3.3.3. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Uwaga 1: Przedmiar robót załączony do SIWZ należy traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować skalę robót i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania. Uwaga 2: Materiały, urządzenia i wyposażenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne i certyfikaty zgodności jednostek certyfikujących akredytowanych przy PCBC. Wszystkie zainstalowane urządzenia i zastosowane urządzenia muszą posiadać odpowiednie aprobaty ITB oraz atesty higieny PZH i spełniać warunki określone w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik do SIWZ. Uwaga 3: W przypadku użycia w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający - zgodnie z art. 29 ust. 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania innych odpowiedników rynkowych z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz, będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy. Uwaga 4: Zachować szczególną ostrożność przy wykonywaniu robót budowlanych w rejonie uzbrojenia terenu w sieć elektryczną, telefoniczną, wodociągową, sanitarną. W przypadku natrafienia na nie zinwentaryzowany odcinek uzbrojenia terenu Wykonawca zobowiązany jest poinformować o tym fakcie w trybie pilnym Zamawiającego i dokonać niezbędnych prac zabezpieczających. Uwaga 5: Materiały z rozbiórki nie przewidziane dokumentacją projektową do wykorzystania podczas realizacji zamówienia stanowią własność Zamawiającego i zostaną złożone przez Wykonawcę w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Pozostały materiał z rozbiórki, należy traktować jako odpad i postępować z nim zgodnie z przepisami ustawy o odpadach. 3.4.Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową, a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności: 3.4.1.Organizacja i zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie placu budowy. 3.4.2.Zabezpieczenie na czas robót istniejącego uzbrojenia terenu (np. kabli energetycznych lub telefonicznych, sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej). 3.4.3.Zabezpieczenie na czas budowy istniejącego budynku socjalno-technicznego oraz umożliwienie swobodnego i bezpiecznego dostępu do niego. 3.4.4.Wykonanie określonych Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych badań i prób. 3.4.5.Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego. 3.4.6.Pełna obsługa geodezyjna w trakcie realizacji zadania wraz z wykonaniem inwentaryzacji powykonawczej. 3.4.7.Wykonanie charakterystyki energetycznej budynku. 3.4.8.Likwidacja budowy i uporządkowanie terenu objętego placem budowy. 3.5.Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV. Przedmiot zamówienia jest zgodny z Nomenklaturą wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV), to jest: Główny przedmiot zamówienia (CPV) - 45212000-6 Dodatkowe przedmioty (CPV) – 45332000-3; 45300000-0; 45311200-2 3.6.Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia: Przysucha, nr ewid. działek 408/54, 408/55; obręb ewidencyjny 0001 Przysucha. 3.7.Termin wykonania zamówienia. 3.7.1.Termin wykonania zamówienia: Zamawiający wymaga wykonania przedmiotu zamówienia i przekazanie w użytkowanie do dnia: 30.10.2017 r. UWAGA: skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi kryterium oceny ofert. 3.7.2.Za termin wykonania przedmiotu zamówienia przyjmuje się dzień pisemnego zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę robót potwierdzonej przez Inspektora Nadzoru gotowości do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia wraz z przekazaniem pełnej dokumentacji odbiorowej. 3.8.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres minimum 36 miesięcy. UWAGA: termin udzielenia gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. 3.9.Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności nie będące samodzielnymi funkcjami technicznymi w budownictwie w zakresie realizacji robót budowlanych wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia, to jest czynności o których mowa w punkcie 3.2 niniejszej SIWZ (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy j.t. Dz. U. z 2016 poz. 1666) na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. 3.9.1. Sposób dokumentowania zatrudnienia wyżej wymienionych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę powyższych wymagań oraz sankcje z tytułu ich niespełnienia określa projekt umowy – załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach