Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska gminnego w miejscowości Osice, gmina Suchy Dąb

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-022 Suchy Dąb, ul. Gdańska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 828 620 , fax. 586 828 685
  • Data zamieszczenia: 2019-12-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Gdańska 17
    83-022 Suchy Dąb, woj. pomorskie
    tel. 586 828 620, fax. 586 828 685
    REGON: 19052787200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminasuchydab.ezamawiajacy.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza socjalnego dla boiska gminnego w miejscowości Osice, gmina Suchy Dąb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Projekt obejmuje budowę - parterowego budynku z jednym wejściem z dwoma szatniami z zapleczem sanitarnym dla każdej z nich, niezależnego WC z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenia sędziego, magazynku sprzętu sportowego oraz holu, - wykonanie WLZ-tu od złącza kablowego do projektowanego budynku, - przed wejściem do budynku projektuje się podest wykończony kostką betonową, - wokół nowoprojektowanego budynku projektuje się wykonanie opaski chłonnej, - wykonanie drogi dojazdowej z miejscami parkingowymi oraz chodnika, 3.2 Charakterystyczne wielkości: - powierzchnia zabudowy 166,9 m2 - powierzchnia użytkowa 132,3 m2 - liczba kondygnacji nadziemnych 1 - kubatura 632,6 m3 - wysokość projektowanego budynku 4,00 m - długość budynku 17,67 m - szerokość budynku 9,43 m 3.3 WYKOŃCZENIE ZEWNĘTRZNE BUDYNKU • ściany zewnętrzne docieplone metodą lekko – mokrą z wykończeniem tynkiem cienkowarstwowym akrylowym, • kolor elewacji do uzgodnienia z Zamawiającym, • część cokołowa ścian wykończona tynkiem mozaikowym, • dach budynku kryty papą termozgrzewalną, • podokienniki zewnętrzne z blachy stalowej powlekanej w kolorze wskazanym przez Zamawiającego, • okna oraz drzwi wejściowe z PCV w kolorze białym, • żaluzje zewnętrzne antywłamaniowe na drzwiach wejściowych i wszystkich oknach. 3.4 WYKOŃCZENIE WEWNĘTRZNE BUDYNKU • ściany tynkowane tynkiem cementowo – wapiennym. W pomieszczeniach sanitarnych licowane płytkami ceramicznymi glazurowanymi do wysokości 2,1m nad poziomem posadzki. Pozostałe ściany malowane farbami lateksowymi (w kolorach wskazanych przez Zamawiającego). Ściany holu do wysokości 160 cm wykończone tynkiem mozaikowym, • posadzki w holu i pomieszczeniach sanitarnych wykonać z płytek ceramicznych; w pozostałych pomieszczeniach z wykładziny rulonowej winylowej układanej na wylewce samopoziomującej, • sufity: tynk cementowo – wapienny malowany farbą emulsyjną, • podokienniki wewnętrzne – dla okien O1 i O2 z postformingu szer. 25 cm, w kolorze białym, • drzwi – płycinowe, z ościeżnicami drewnianymi i opaskami, w kolorze białym. • drzwi pomieszczeń sanitarnych wodoodporne, • drzwi zewnętrzne aluminiowe, ocieplone dwuskrzydłowe w kolorze białym. 3.5 INSTALACJE Projektowany budynek wyposażony będzie w następujące instalacje: • wodociągową, • kanalizacyjną (z bezodpływowym zbiornikiem na terenie działki, pojemności 10 m³), • ogrzewania, w oparciu o grzejniki elektryczne, • elektryczną oświetlenia i gniazd wtykowych, • wentylacji grawitacyjnej – z kanałami wentylacyjnymi wyprowadzonymi ponad połać dachową w 3 kominach. Zastosować kratki z żaluzjami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, stanowiących załączniki nr 1 i 2 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i budowlanej. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3.6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót: prace ziemne, wykonanie podbudów, wykonanie nawierzchni, zagęszczanie podłoża, ustawianie krawężników i obrzeży betonowych z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający ustala wadium w wysokości: 25 000,00 zł. 8.2. Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 pkt. 1-5 ustawy Pzp. 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 97 8337 0001 0000 1690 2000 0006 w Banku Spółdzielczym w Pszczółkach. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania wpłaty na rachunku bankowym Zamawiającego (termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego nie może być późniejszy niż termin określony na składanie ofert). 8.5. Bezgotówkowe formy wniesienia wadium w oryginale powinny być złożone w kasie Urzędu Gminy do dnia i godziny oznaczonych jako termin składania ofert, a ich kserokopie dołączone do składanej oferty. 8.6. Zwrot wadium nastąpi w trybie określonym art.46 ust.1-5 ustawy Pzp. 8.7. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach