Przetargi.pl
Budowa budynku zaplecza sanitarnego wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa wiaty.

PGL LP Nadleśnictwo Andrychów ogłasza przetarg

  • Adres: 34120 Andrychów, ul. Słowackiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 752 015 , fax. 338 752 813
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: PGL LP Nadleśnictwo Andrychów
    ul. Słowackiego
    34120 Andrychów, woj. małopolskie
    tel. 338 752 015, fax. 338 752 813
    REGON: 7100194900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku zaplecza sanitarnego wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa wiaty.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: „Budowa budynku zaplecza sanitarnego wraz z instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną oraz budowa wiaty. 2.Lokalizacja realizacji przedmiotu zamówienia: działka nr 6158 położona w miejscowości Andrychów, gmina Andrychów, woj. małopolskie. 3.Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje roboty budowlane polegające na: a)budowie zaplecza socjalnego o parametrach technicznych: powierzchnia zabudowy - 19.11 m2, powierzchnia użytkowa - 12,91 m2, kubatura – 61.44 m3; b) budowie wiaty edukacyjnej o parametrach technicznych: powierzchnia zabudowy 138,04 m2, kubatura – 507,50 m3; c) budowie przyłącza oraz wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; d) budowie przyłącza oraz wewnętrznej instalacji wodociągowej; e) budowie przyłącza i wewnętrznej instalacji elektrycznej; 4. Szczegółowy opis prac (czynności) oraz zakres rzeczowy i ilościowy wchodzących w skład przedmiotu zamówienia zawarty został odpowiednio w załączniku nr 2 (dokumentacja techniczna) i załączniku nr 3 przedmiar robót i STWiOR ) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 5 000,00 zł (słowni: pięć tysięcy złotych) 2.Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1158 ze zm. ). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego – BGŻ o/ Wadowice nr 28 2030 0045 1110 0000 0148 0500, najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację ,np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny, z podaniem imienia i nazwiska. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a i 5 ustawy PZP. 6.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały czas związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach