Gmina Gościno ogłasza przetarg
- Adres: 78-120 Gościno, ul. IV Dywizji WP 58
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3513382 , fax. 094 3513378
- Data zamieszczenia: 2009-06-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gościno
ul. IV Dywizji WP 58 58
78-120 Gościno, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3513382, fax. 094 3513378
REGON: 00053488800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://ug.goscino.ibip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku zaplecza i obsługi użytkowników stadionu w Gościnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: budowę budynku zaplecza i obsługi użytkowników stadionu w Gościnie wraz z zagospodarowaniem terenu: 1. budynek o powierzchni zabudowy - 633,86 m? 2. miejsca parkingowe - 141,00 m? 3. utwardzony teren wokół budynku - 426,88 m? 4. tereny zielone w granicach opracowania - 2103,50 m? Projekt budowlany - Załącznik nr 6 do SIWZ Przedmiar robót - Załącznik nr 7 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452120006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Pomorski Bank Spółdzielczy w Gościnie Nr: 66 8581 1030 0500 0273 2000 0001 W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.), w tym: 1) udokumentują należyte wykonanie przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych ( z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców) 2) potwierdzą dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, d) posiadający uprawnienia do instalowania sieci strukturalnej i sterowniczej (w zakresie instalacji urządzeń kręgielni) 3) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych ( z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach: ? konstrukcyjno-budowlanej, ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, ? posiadający uprawnienia do instalowania sieci strukturalnej i sterowniczej (w zakresie instalacji urządzeń kręgielni) ? instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, ? oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty dołączyć należy: Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 3 000 000 PLN.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.goscino.com.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowy wewnętrznej instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i p. poż. w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2015-02-23 - Budowy wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i części wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2014-12-23 - Przebudowa i modernizacja budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27 na działce o nr ewid. 214 obręb Recz - w zakresie budowy i wymiany wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i wewnętrznej instalacji wodociągowej w budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz
Dodano: 2014-11-25 - Lokalizacja prefabrykowanej szatni kontenerowej wraz z budową niezbędnej infrastruktury na działce o nr geod. 22/3, obręb Chlebowo, gmina Stara Dąbrowa
Dodano: 2014-07-15 - Budowa jedenastu miejsc postojowych dla pojazdów zgodnie z projektem, instrukcją wykonania i przedmiarem robót na działkach: 315/2, 181/1,181/2, 89, 361/1,323/3, 11/3 obręb ewidencyjny Zieleniewo, 296, 339/1, 263/2, 300, obręb ewidencyjny Wygon, 387/2, obręb ewidencyjny Łasko. Przedsięwzięcie realizowane jest w ramach programu Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013.
Dodano: 2014-05-23 - Przebudowa i modernizacja budynku Miejsko Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Reczu, przy ul. Ratuszowej 27, na działce o nr ewid. 214 obręb Recz.
Dodano: 2014-05-07 - Rozbudowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej o salę integracji w Osówku
Dodano: 2014-02-12 - Zaprojektowanie i dobudowa basenu solankowego do budynku Sanatorium Uzdrowiskowego PERŁA BAŁTYKU na działce nr 5/2 przy ulicy Sikorskiego 3 w Kołobrzegu
Dodano: 2013-11-26 - ZAGOSPODAROWANIE TERENU PRZY FILII MDK W KARSIBORZE - PLAC REKREACYJNO BIWAKOWY
Dodano: 2013-11-12 - Budowa ogólnodostępnego boiska przy Szkole Podstawowej nr 2 w Płotach
Dodano: 2013-08-29