Przetargi.pl
Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Słowackiego w Czarnej Wodzie

Gmina Miejska Czarna Woda ogłasza przetarg

  • Adres: 83262 Czarna Woda, ul. Mickiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 5878855 w. 38 , fax. 585 878 801
  • Data zamieszczenia: 2018-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Czarna Woda
    ul. Mickiewicza 7
    83262 Czarna Woda, woj. pomorskie
    tel. 058 5878855 w. 38, fax. 585 878 801
    REGON: 19024010700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czarna-woda.pl, BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielorodzinnego przy ul. Słowackiego w Czarnej Wodzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i wyposażeniem oraz zagospodarowaniem terenu na działkach nr 17/3 i 25/8 położonych w Czarnej Wodzie przy ul. Słowackiego. Budynek podzielono na strefy: mieszkalną, komunikacyjną i gospodarczo-techniczną. 2. W strefie mieszkalnej znajdują się: 1) 4 szt. mieszkań jednopokojowych, 2) 4 szt. mieszkań dwupokojowych, 3) 4 szt. mieszkań trzypokojowych, 4) 4 szt. mieszkań czteropokojowych. 3. Strefę komunikacyjną (część wspólną) tworzy klatka schodowa, natomiast strefa gospodarczo-techniczna zawiera pomieszczenie węzła energetycznego oraz pomieszczenia techniczne. 4. Charakterystyczne parametry techniczne: - powierzchnia zabudowy 338,98m2, - powierzchnia netto budynku 1055,41m2, - powierzchnia mieszkań 689,90m2, - kubatura brutto budynku 4151,03m3, - liczba kondygnacji 3 nadziemne + 1 podziemna, - długość budynku 21,64m, - szerokość budynku 15,65m, - wysokość budynku 12,00m. 5. Budynek przykryty stropodachem skośnym o kącie nachylenia 35°. 6. Budowa instalacji w budynku obejmuje instalacje wodno-kanalizacyjne, instalacje grzewcze i ciepłej wody użytkowej, instalacje elektroenergetyczne i telekomunikacyjne oraz instalacje wentylacyjne i dymowe. 7. Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania odbioru robót budowlanych i przedmiarem oraz zgodnie ze sztuką budowlaną z zapewnieniem likwidacji barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają: - projekt architektoniczno-budowlany budynku mieszkalnego wielorodzinnego z opisem technicznym oraz z dokumentacją badań podłoża gruntowego, charakterystyką energetyczną budynku, projektem branży sanitarnej i elektrycznej, - przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - projekt budowlany przyłącza wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i przyłącza cieplnego, - projekt zagospodarowania terenu. Zamawiający posiada pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Starogardzkiego AB.6740.14.43.2017 z dnia 14 września 2017 r. UWAGA: 8. Załączone przedmiary robót służą wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z projektem budowlanym. Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie projektu budowlanego nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia umownego. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z projektu budowlanego i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. W przypadku rozbieżności pomiędzy projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarem robót należy wystąpić do zamawiającego o ich wyjaśnienie. 10. W przypadku, gdy dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót nie podają w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzują dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, wykonawca zobowiązany jest wystąpić do zamawiającego o wyjaśnienie. 11. Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca jest zobowiązany zastosować materiały lub urządzenia o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, niż opisane w projekcie, a zastosowanie ich w żaden sposób nie może wpłynąć negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 12. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, zawartą z zamawiającym umową, uzgodnieniami z zamawiającym dokonanymi w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 13. Każdy z wykonawców może dokonać oględzin miejsca budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty oględzin miejsca budowy poniesie wykonawca. 14. Ponadto wykonawca zobowiązuje się do: 1) protokolarnego przejęcia terenu budowy po podpisaniu umowy w terminie wskazanym przez zamawiającego, jego zabezpieczenia i należytego utrzymania, 2) zapewnienia dojść i dojazdów do posesji zlokalizowanych w obrębie inwestycji, 3) kompleksowej obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót budowlanych wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą, 4) wykonania dokumentacji powykonawczej, 5) organizacji zaplecza budowy oraz pomieszczeń socjalno-sanitarnych dla pracowników i miejsca składowania materiałów, zagospodarowania i likwidacji placu budowy, 6) zapewnienia dostawy niezbędnych mediów do realizacji robót i opłatę za ich dostawę, 7) czyszczenia na bieżąco nawierzchni przyległych dróg w przypadku nawożenia błota i nieczystości z terenu budowy na kołach maszyn, samochodów i innych urządzeń technicznych, 8) sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, 9) poniesienia wszelkich kosztów związanych z realizacją, nadzorem i wypełnieniem wszystkich zobowiązań wynikających z uzyskanych decyzji, uzgodnień i opinii oraz warunków przyłączenia, 10) przekazania zamawiającemu oświadczeń o podjęciu obowiązków przez kierownika budowy i kierownika robót sanitarnych i elektrycznych w dniu przekazania placu budowy, 11) organizacji i oznakowania terenu budowy na czas prowadzenia robót, 12) przekazania zamawiającemu, o ile dotyczy, protokołów odbioru z zarządcami sieci uzbrojenia terenu, które wynikają z uzgodnień dokumentacji projektowej, 13) wykonania niezbędnych badań, pomiarów, prób i sprawdzenia prawidłowości realizowanych robót wynikających z obowiązujących przepisów dotyczących wykonania i odbioru robót z przekazaniem zamawiającemu odpowiednich protokołów, 14) zapewnienia nadzoru technicznego z ramienia właścicieli sieci uzbrojenia terenu oraz poniesienie kosztów tego nadzoru, dostarczenie zamawiającemu protokołów odbioru z właścicielami sieci uzbrojenia terenu, 15) wywozu materiałów z odzysku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odległość do 3 km od miejsca placu budowy, 16) wywozu materiałów nie nadających się do odzysku we własnym zakresie, utylizacja zgodnie z obowiązującymi przepisami, 17) naprawy i przywrócenia do stanu poprzedniego uszkodzonych urządzeń i terenu, organizacji i urządzenia placu budowy, 18) dostarczenia atestów, aprobat, certyfikatów, deklaracji zgodności, świadectw jakości na użyte materiały oraz innych dokumentów wynikających ze specyfikacji, 19) demontażu obiektów tymczasowych oraz uporządkowania terenu placu budowy po zakończeniu robót. 15. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za spowodowanie uszkodzeń w sieci uzbrojenia terenu w czasie wykonywania robót oraz za przerwy w korzystaniu z sieci a także za uszkodzenia i szkody, które w przyszłości mogłyby powstać na skutek prowadzonych robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Skórczu nr 11 8342 0009 4003 2001 2000 0004 (decyduje DATA UZNANIA WPŁATY NA KONCIE zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, tj. do 11.04.2018 r. do godz. 11:00). Kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp kserokopię dokumentu wadium należy trwale złączyć z ofertą, a oryginał złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego albo oryginał złożyć wraz z ofertą, ale w oddzielnej kopercie. 7. W przypadku gwarancji (poręczeń) z ich treści musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 9. Jeżeli wadium zostało wniesione w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 10. Przypadki, w których wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego: a) odmowa podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) niewniesienie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w SIWZ, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 12. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań, co do tego warunku. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny na dzień składania ofert odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpis od rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - wyłącznie na wezwanie Zamawiającego. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast powyższych dokumentów składają dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem (wystawionym odpowiednio nie później niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – patrz wyżej) zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe i uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 5 do SIWZ; 3) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2; podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, wypełnia zobowiązanie - Załącznik nr 6 do SIWZ w zakresie, w jakim wykonawca będzie polegał na zasobach danego podmiotu trzeciego. 4) jeżeli wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części robót podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający nie wymaga przedstawienia oświadczenia (załącznik nr 3 do SIWZ) przez podwykonawców, na którego zasobach wykonawca nie polega przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Natomiast sam wykonawca składa oświadczenie zawarte w załączniku nr 3 do SIWZ dotyczące podwykonawcy niebędącego podmiotem, na którego zasoby powołuje się o tym, że nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach