Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce – etap IV

Gmina Ropczyce ogłasza przetarg

  • Adres: 39100 Ropczyce, ul. Krisego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (017) 2210550 , fax. (017) 2210555
  • Data zamieszczenia: 2017-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ropczyce
    ul. Krisego 1
    39100 Ropczyce, woj. podkarpackie
    tel. (017) 2210550, fax. (017) 2210555
    REGON: 52472000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce – etap IV
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa budynku wielofunkcyjnego w Brzezówce – etap IV” jest wykonanie na działkach o nr ew. 304/4, 304/3, 304/2 w Brzezówce zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robot stanowiącymi załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik Nr 4 do SIWZ a także zgodnie z zasadami wiedzy technicznej n/w zakresu prac: 1.1) W ramach etapu IV budowy budynku wielofunkcyjnego należy wykonać: - izolację poziomą i pionową (h= 0,50 m) posadzki w pomieszczeniu kotłowni poprzez: usunięcie starych izolacji z papy, oczyszczenie i zmycie podłoża, wykonanie fasety na styku ławy i ściany, gruntowanie podłoża preparatem np.: Eurolan TG2, izolacje przeciwwilgociowe ze szlamu uszczelniającego np.: Superflex D24 o gr. min. 3 mm, - tynki cementowo-wapienne ścian i stropów, malowanie oraz licowanie ścian płytkami, montaż umywalki wraz z baterią, - montaż drzwi p.poż. DP1 wraz z ościeżnicą w pomieszczeniu kotłowni, - warstwy posadzkowe w pomieszczeniu kotłowni: izolację posadzkowa termiczną styropianem EPS 100 gr. 5,0 cm, wylewkę cementową gr. 6 cm zbrojoną siatką stalową, ułożenie płytek posadzkowych gresowych wraz z cokolikiem w pom. pomieszczeniu kotłowni, - kompletną technologię kotłowni (instalacje; gazową, elektryczną, c.w.u., elektryczną, wentylacyjną), - ruraż instalacji c.o. rozprowadzony w posadzce na kondygnacji piwnic, - montaż grzejników i zaworów termostatycznych na kondygnacji przyziemia w ilościach: 19+8 zasilanych od dołu, grzejniki oraz zawory termostatyczne w ilości 19 szt. są w posiadaniu inwestora oraz zakup nowych 8 szt zasilanych od dołu V 22 600/400 1 szt, V 11 600/400- 1 szt ,V33 600/900 1 szt. oraz łazienkowe o szerokości 51 cm i wysokości 1,7 m – 3 szt, o szerokości 61 cm i wysokości 1,7 m 2 szt, - montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej, - okładziny posadzkowej z płytki antypoślizgowej (gat. I)w pom. 14, 15 i 16 kondygnacji parteru, - posadzki parkietowej dębowej lakierowanej wraz listwami przyściennymi oraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża w pom. sali spotkań, - instalacji p.poż.(hydrantowej) na zewnątrz budynku, - okładziny schodów zewnętrznych z płytek antypoślizgowych mrozoodpornych oraz cokolika wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - skucie żelbetowej odbojnicy na pochylni, wykonanie okładziny pochylni z płytek antypoślizgowych mrozoodpornych wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - montaż barierek i pochwytów zewnętrznych ze stali nierdzewnej (barierki od Bz1- do Bz4), - instalacji oświetlenia terenu bez montażu słupów i opraw, - wykończenia elewacji budynku z płytek klinkierowych wraz z przygotowaniem podłoża, - chodników z kostki brukowej oraz opaski odbojowej budynku wraz z obrzeżami, - podbudowy dróg, miejsc postojowych bez wykończenia kostką brukowa, montaż krawężników drogowych, - niwelacji terenu przyległego, - napełnienia i uruchomienia instalacji c.o., - napełnienia instalacji wod-kan, 1.2) Ponadto w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - nowego otworu drzwiowego pomiędzy pomieszczeniem 15 i 16 kondygnacji parteru, montażu ościeżnicy wraz z listwami wykończeniowymi oraz drzwi z wkładką łucznikową w kolorze drewnopodobnym (jak istniejące drzwi), wykończenia szpalet, - wymurowanie dodatkowego komina od pomieszczenia kotłowni wyprowadzonego ponad dach z wkładem kominowym dwupłaszczyznowym ze stali nierdzewnej, tynkowanie komina wraz z wyprawą elewacyjną ponad dachem wraz z wkładem kominowym, malowanie komina wewnątrz pomieszczeń, - montaż dwóch szaf rozdzielczych c.o. na kondygnacji piwnic, - podłączenie centrali wentylacji mechanicznej w kuchni do instalacji cwu., - montaż włącznika, oprawy oświetleniowej w korytarzu przyziemia zasilanej z rozdzielni TK, - montaż zaworu czerpalnego wraz z podejściem na ścianie cokołu budynku na zewnątrz przy pomieszczeniu kotłowi, - instalacje komputerowa i logiczna wraz z osprzętem w pom. administracji i biblioteki , przewód telefoniczny w rurze z PCV poprowadzić od przyłącza telefonicznego na stropie do szafy PD, doprowadzenie zasilania z tablicy T1 do pomieszczenia administracji wraz z osprzętem, - regulacji połączeń rur spustowych i rewizji, - instalacji kanalizacji deszczowej tj. montażu rurociągów, studzienek oraz wpustów ulicznych w zakresie; KD3-KD2- KD1-W1,KD9-KD7-W3, KD11-W5 oraz wpusty W2, W4, W5. - instalacje zasilania nowego kotła w pomieszczeniu kotłowni od tablicy TK, - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej w pom.03, - demontaż napowietrznego przyłącza energetycznego od budynku OSP do budynku wielofunkcyjnego, - urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz doprowadzenia niezbędnych mediów dla potrzeb budowy, - zabezpieczenia i dozorowania budowy w czasie realizacji zamówienia, - utrzymania czystości i porządku na terenie budowy, - usuwania i unieszkodliwiania odpadów powstających w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia na swój koszt, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowania kompletu dokumentów do odbioru końcowego, w tym inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 2. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 2.1) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania robót opisanych w opisie technicznym projektu jako: - montażu słupów oświetleniowych wraz z oprawami oświetlenia terenu, wykonania warstw posadzki na poziomie przyziemia za wyjątkiem pomieszczenia kotłowi, wykonania tynków ścian i sufitu na poziomie przyziemia za wyjątkiem pomieszczenia kotłowni (biały montaż instalacji wod. –kan , opraw oświetleniowych, włączników, gniazd, odbiorników), wykonania robót wykończeniowych (szpachlowania, malowania, okładzin ściennych z płytek na poziomie przyziemia za wyjątkiem pom kotłowni), montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami na poziomie przyziemia i parteru za wyjątkiem pomieszczenia kotłowni, wykonanie nawierzchni wykończenia drogi dojazdowej do budynku oraz miejsc postojowych kostką brukową, urządzenia zieleni niskiej i wysokiej oraz rozbiórki istniejącego budynku OSP, wykonanie utwardzenia pod śmietnik, budowy nowego ogrodzenia. 2.2) Wszelkie prace budowlane i instalacyjne pomieszczeń na kondygnacji parteru w obrębie biblioteki i pokoju administracji winny być zakończone i przekazane zamawiającemu najpóźniej do 19.05.2017 r. Wykonawca stworzy możliwość dostępu do pomieszczeń biblioteki w celu przetransportowania zasobów bibliotecznych ze starego budynku w okresie od 22.05.2017 r. – 26.05.2017 r. Wszelkie prace instalacyjne pomieszczenia kotłowni winny być zakończone do 31.05.2017 r. Wykonawca stworzy możliwość wykonania przyłącza gazowego planowanego do wykonania przez dostawcę gazu w terminie do 30.06.2017 r. Roboty rozbiórkowe starego budynku OSP planowane do wykonywania przez innego wykonawcę w terminie do dn. 26.05.2017 r. Plac budowy w obrębie starego rozbieranego budynku OSP będzie przekazany Wykonawcy nie później niż w dniu 29.05.2017 r. 3. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania każdej z części zamówienia określają w kolejności ważności opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ, dokumentacje projektowe stanowiące załączniki Nr 2 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki Nr 3 do SIWZ oraz przedmiary robót stanowiące załączniki Nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 5. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 6. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 7. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi: 1) na wykonany przedmiot zamówienia – 3 lata, 2) na zamontowane urządzenia – 2 lata. 8. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na umowę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności, które będą wykonywały prace związane z przedmiotem zamówienia – szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 8000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w formie poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 - 3 ustawy PZP. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na konto Zamawiającego nr 39 9171 0004 0000 8136 2000 0050 w Banku Spółdzielczym w Ropczycach. 5. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium w oryginale lub w przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez uprawnionych przedstawicieli wykonawcy. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. 8. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 9. Wadium winno być załącznikiem do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach