Przetargi.pl
Budowa budynku wielofunkcyjnego - stan zerowy Szkoły Podstawowej w Pasiekach - Gmina Tomaszów Lub..

Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6643085 , fax. 084 6643873
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
    ul. 29 Listopada 9 9
    22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 084 6643085, fax. 084 6643873
    REGON: 00055096000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku wielofunkcyjnego - stan zerowy Szkoły Podstawowej w Pasiekach - Gmina Tomaszów Lub..
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielofunkcyjnego - stan zerowy Szkoły Podstawowej w miejscowości Pasieki, gmina Tomaszów Lub. na działkach nr. 349/3, 349/2 i 371. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w projekcie budowlanym opracowanym przez B
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr.19, poz. 177 z 2004 r./ Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej po 1 zadaniu o podobnym charakterze i wartości. Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami wg. zał. nr. 5. Dysponują osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń. Sporządzą kosztorys ofertowy zgodnie z warunkami SIWZ dla realizacji zadania. Na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres 3 lat licząc od daty koncowego odbioru. Na wbudowane materiały przedłożą atesty lub deklaracje zgodności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzajace status prawny wykonawcy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie. Dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi wymagane polskim prawem budowlanym oraz ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowgo oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne. Wypełniony formularz oferty. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt. 1,2,3,4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. nr. 3. Kosztorys ofertowy z podaną ogólną wartością robót brutto i tabelą elementów scalonych. Wykaz narzędzi i urzadzeń niezbędnych do wykonania zadania. Wykaz wykonanych robót budowlanych - co najmniej po 1 zadaniu w ostatnich 5 latach. Dokumenty potwierdzajace, że roboty wykonane w latach poprzednich zostały wykonane należycie ( referencje).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach