Urząd Gminy Tomaszów Lubelski ogłasza przetarg
- Adres: 22-600 Tomaszów Lubelski, ul. 29 Listopada 9
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 084 6643085 , fax. 084 6643873
- Data zamieszczenia: 2009-05-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Tomaszów Lubelski
ul. 29 Listopada 9 9
22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie
tel. 084 6643085, fax. 084 6643873
REGON: 00055096000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowlubelski.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku wielofunkcyjnego - stan zerowy Szkoły Podstawowej w Pasiekach - Gmina Tomaszów Lub.. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku wielofunkcyjnego - stan zerowy Szkoły Podstawowej w miejscowości Pasieki, gmina Tomaszów Lub. na działkach nr. 349/3, 349/2 i 371. Szczegółowy zakres robót jest zawarty w projekcie budowlanym opracowanym przez B - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 10 000,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy którzy spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2,3,4 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych /Dz. U. Nr.19, poz. 177 z 2004 r./ Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonali co najmniej po 1 zadaniu o podobnym charakterze i wartości. Dysponują niezbędnymi do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami wg. zał. nr. 5. Dysponują osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zapoznają się z treścią SIWZ, projektem umowy oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń. Sporządzą kosztorys ofertowy zgodnie z warunkami SIWZ dla realizacji zadania. Na wykonane roboty udzielą gwarancji na okres 3 lat licząc od daty koncowego odbioru. Na wbudowane materiały przedłożą atesty lub deklaracje zgodności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzajace status prawny wykonawcy. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Wykaz osób i podmiotów które będą wykonywać zamówienie. Dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi wymagane polskim prawem budowlanym oraz ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowgo oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne. Wypełniony formularz oferty. Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust.1 pkt. 1,2,3,4 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP - zał. nr. 3. Kosztorys ofertowy z podaną ogólną wartością robót brutto i tabelą elementów scalonych. Wykaz narzędzi i urzadzeń niezbędnych do wykonania zadania. Wykaz wykonanych robót budowlanych - co najmniej po 1 zadaniu w ostatnich 5 latach. Dokumenty potwierdzajace, że roboty wykonane w latach poprzednich zostały wykonane należycie ( referencje).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowlubelski.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie
Dodano: 2015-05-20 - Wykonanie rozbudowy Szkoły Podstawowej nr 4 im. Jana Pawła II w Lubartowie
Dodano: 2015-04-14 - Przebudowa i termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 7 w Świdniku
Dodano: 2014-08-21 - Przebudowa i termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 7 w Świdniku
Dodano: 2014-07-15 - Przebudowa części pomieszczeń Szkoły Podstawowej na Oddział Przedszkolny w Wólce Rokickiej, gm. Lubartów
Dodano: 2014-06-24 - Wykonanie robót budowlanych związanych z utworzeniem Zespołu Szkół nr 12 w Lublinie w realizowanym budynku szkoły w dzielnicy Sławin
Dodano: 2014-06-12 - Przebudowa i termomodernizacja budynku Przedszkola Nr 7 w Świdniku
Dodano: 2014-06-06 - Dobudowa szybu dla windy zewnętrznej oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w segmencie C budynku Zespołu Szkół nr 2 w Świdniku.
Dodano: 2013-01-03 - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej im. Ks. Stanisława Zielińskiego w Stróży
Dodano: 2012-11-30 - Dobudowa szybu dla windy zewnętrznej oraz dostawa i montaż dźwigu osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w segmencie C budynku Zespołu Szkół nr 2 w Świdniku.
Dodano: 2012-09-11