Przetargi.pl
Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu

Gmina Miejska Mielec ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Żeromskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 888 500 , fax. 177 888 505
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Mielec
    ul. Żeromskiego 26
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 177 888 500, fax. 177 888 505
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku warsztatowego z myjnią dla autobusów wraz z urządzeniami budowlanymi, w tym między innymi wewnętrzną instalacją: wentylacji mechanicznej, elektryczną, wodociągową, kanalizacji sanitarnej z separatorami, deszczowej, sprężonego powietrza, rozbudowę zewnętrznej zakładowej instalacji wodociągowej i oświetleniowej, przebudowę odcinka instalacji co. oraz rozbiórka kolidującego budynku warsztatowego przy ul. Moniuszki 12 w Mielcu. 2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1) zagospodarowanie terenu (nawierzchnie utwardzone, zieleń i elementy zagospodarowania terenu, remont ogrodzenia, remont estakady najazdowej), 2) fundamenty i kanały techniczne, w tym całkowita rozbiórka budynku hali warsztatowej o konstrukcji stalowej wraz z wywozem i utylizacją materiałów z rozbiórki z uwzględnieniem odzysku złomu), 3) konstrukcja żelbetowa, 4) roboty murarskie, 5) obudowa ścian i konstrukcji dachu, 6) ślusarka okien i drzwi, 7) tynki wewnętrzne i spoinowanie ścian, 8) sufity podwieszane, 9) podłoża i posadzki, 10) licowanie ścian i roboty malarskie, 11) elementy ślusarsko-kowalskie, 12) wyposażenie łazienek, wyposażenie meblowe oraz wyposażenie warsztatowe, 13) przebudowa zakładowej sieci wodociągowej, kanalizacji ogólnospławnej, grzewczej preizolowanej (roboty ziemne, roboty montażowe sieci kanalizacji ogólnospławnej, roboty montażowe sieci wodociągowej, roboty montażowe sieci grzewczej preizolowanej, roboty towarzyszące), 14) instalacja grzewcza ( instalacja co i chłodnicza), 15) wewnętrzna instalacja wod.-kan. (instalacja wodociągowa zw i cwu, instalacja kanalizacyjna, instalacja sprężonego powietrza, instalacja odprowadzenia wód z dachu, instalacja dystrybucji olejów, roboty dodatkowe), 16) instalacja wentylacyjna ( kanał C-czerpnia, kanał N1, N3, NA1, T, kanał W, W1, W3, WA1, WA2, WS1, instalacja detekcji gazów), 17) instalacje elektryczne (zasilanie budynku, instalacje wewnętrzne: oświetleniowa, gniazd wtykowych i połączeń wyrównawczych, oświetlenie terenu, instalacja fotowoltaiczna, teletechnika, instalacja odgromowa, instalacja monitoringu wizyjne CCTV, system nagłośnienia informacyjnego), 18) demontaż oraz ponowny montaż urządzeń przeniesionych z istniejącej hali (dotyczy następujących urządzeń: próbnik luzów przegubowych-szarpak – 1 szt., urządzenie rolkowe do sprawdzania hamulców samochodów ciężarowych i autobusów – 1 szt., płyta najazdowa – 1 szt.). 3. Przedmiot zamówienia nie obejmuje dostawy i montażu wyposażenia warsztatowego, wyposażenia meblowego oraz wyposażenia łazienek, o którym mowa w załącznikach do projektu wykonawczego architektoniczno budowlanego: załącznik nr 1 – wyposażenie warsztatowe, załącznik nr 2 – wyposażenie meblowe, załącznik nr 3 – wyposażenie łazienek. Wykonawca jest zobowiązany do ścisłej współpracy z dostawcami w/w wyposażenia w zakresie ich montażu (Wykonawca w porozumieniu z wybranymi w odrębnym postępowaniu przez Zamawiającego dostawcami wykona elementy mocujące/kotwiące oraz podejścia wymaganych instalacji). Montażu i rozmieszczenia urządzeń dokonają dostawcy. 4. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w niniejszym rozdziale oraz w Tomie II i III SIWZ. 5. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Wykonawca, który zadeklaruje udzielenie gwarancji na okres dłuższy, aniżeli wymagane minimum otrzyma dodatkowe punkty podczas oceny ofert, zgodnie z zasadami, o których mowa w pkt. 14 IDW. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu i osobom trzecim. Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu po zakończeniu robót. 7. Zamawiający zaleca przed sporządzeniem oferty przeprowadzenie wizji lokalnej na terenie Inwestycji, z zastrzeżeniem, że sporządzenie oferty jest możliwe bez odbycia wizji lokalnej i tym samym Zamawiający nie narusza art. 9a ust. 2 ustawy Pzp ustalając termin składania ofert tożsamy z minimalnym terminem składania ofert określonym w ustawie Pzp. 8. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r. poz. 121 ze zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015.2164 ze zm.). Wykonawca musi zapewnić wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. Materiały zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2014 r. poz. 883).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213310-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości – 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku PKO BP 64 1020 4913 0000 9302 0118 7699; b)poręczeniach bankowych; c)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; d)gwarancjach bankowych; e)gwarancjach ubezpieczeniowych; f)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 uraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach