Przetargi.pl
Budowa budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76-113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2020-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76-113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym w miejscowości Jezierzany
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa budynku usługowego obsługi ruchu turystycznego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym” w miejscowości Jezierzany. 3.2. Projekt obejmuje budowę budynku usługowego o pow. zabudowy 130,50 m2 wraz z zagospodarowaniem terenu, boiskiem sportowym, placem zabaw, oświetleniem terenu, niezbędnymi przyłączami, parkingiem i ogrodzeniem o następujących parametrach: 1) budynek posadowiony na ławach żelbetowych, 2) ściany fundamentowe z bloczków betonowych ocieplonych styropianem fundamentowym EPS 150 lub XPS gr. 20 cm o współczynniku nie większym niż λ=0,034 W/m2K, 3) ściany zewnętrzne warstwowe z gazobetonu gr. 24 cm (o wsp. przenikania ciepła nie większym niż λ =0,6 W/m2K) i styropianu gr. 20 cm o współczynniku nie większym niż λ =0,031 W/m2K wykończone tynkiem sylikatowo-sylikonowym (typu baranek ziarno 1,5 mm) z zastosowaniem deski elewacyjnej z modrzewia syberyjskiego gr. 5 cm zgodnie z dok. projektową, 4) kolorystyka elewacji zgodnie z dok. projektową, kolorystyka pomieszczeń wewnętrznych do uzgodnienia na etapie realizacji robót budowlanych – malowanie farbami lateksowymi odpornymi na zmywanie, 5) konstrukcja stropu płyta żelbetowa monolityczna gr. 20 cm zbrojona stalą A-IIIN – zgodnie z dok. projektową, 6) konstrukcja więźby dachowej drewniana klasy C24- zgodnie z dok. projektową, 7) pokrycie dachowe z blachy stalowej powlekanej na „rąbek stojący”, obórki blacharskie rynny oraz rury spustowe kolorystyka wg. projektu, 8) posadzki i podłogi w pomieszczeniach wykonać zgodnie z dok. projektową, 9) instalacje C.U.W. wewnętrzną wykonać z rur Pex-Al-Pex wraz z kształtkami systemowymi zaciskowymi zgodnie z dok. projektową, 10) instalacje C.O. podłogowa oraz grzejnikami ściennymi – kotłownia wyposażona w kocioł gazowy dwufunkcyjny o mocy 14 kW, instalację C.O. wyposażyć w pilot sterujący pracą kotła. Dodatkowo w pomieszczeniu kotłowni zamontować czujnik (detektor) gazu oraz czadu, 11) przyłącze wodociągowe wykonać z rury PE-HD 100 SDR 11 ciśnieniowych Ø40 mm. pod drogą rurę ułożyć za pomocą przewiertu sterowanego w rurze osłonowej – zgodnie z dok. projektową, 12) instalację kanalizacyjną wykonać z rur PVC dodatkowo wykonać podejście kanalizacyjne do zmywarki w pomieszczeniu aneksu kuchennego lokalizacja zostanie ustalona na etapie realizacji, przykanalik kan. sanitarnej wykonać z rur PVC-U SN 8 Ø 160 mm. zgodnie z dok. projektową, 13) miski ustępowe wyposażyć w deski wolno opadające, 14) wykonać instalację wentylacji mechanicznej z rekuperatorem i agregatem powietrznej pompy ciepła zgodnie z dok. projektową, 15) wykonać instalację wewnętrzną elektryczną zgodnie z dok. projektową, 16) wykonać instalację na gaz płynny – naziemny zbiornik na gaz zostanie dostarczony przez dostawcę gazu płynnego. Zbiornik na gaz ogrodzić ogrodzeniem panelowym wys. 1.5 m. wraz z furtką szer. 0,9 m. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania płyty fundamentowej pod zbiornik, 17) wykonać roboty przygotowawcze i ziemne przed przystąpieniem do robót budowlanych, 18) wykonać zjazdy (2 szt.), parking, częściowo chodniki oraz drogi manewrowe i taras wraz z warstwami konstrukcyjnymi zgodnie z dok. projektową a) Zjazd – kostka brukowa betonowa gr. 8 cm – kolor szary, b) Droga wewnętrzna manewrowa - kostka brukowa betonowa gr. 8 cm – kolor szary, c) Chodniki i taras – kostka brukowa betonowa gr. 6 cm, kolor szary, d) Nawierzchnia stanowisk postojowych – płyta betonowa ażurowa o wym. 10x40x60 cm – kolor szary, 19) ustawić oznakowanie pionowe i wykonać oznakowanie poziome, 20) wykonać oświetlenie terenu, słupy stalowe ocynkowane, wys. 3m. oprawy ledowe typu parkowego mocy min. 36W z szafką sterowniczą zgodnie z dok. projektową, 21) osłona śmietnikowa wykonana o wymiarach min. 130 x160x190 cm z konstrukcji stalowej malowanej proszkowo ze ścianami wypełnionymi deską naturalną zabezpieczoną preparatami grzybobójczymi i malowane lakierobejcą, drzwi frontowe dwuskrzydłowe umożliwiające wstawienie pojemnika min. 1100 l, drzwi wyposażone w zamek z wkładką patentową. 22) istniejące ogrodzenie zdemontować, teren ogrodzić ogrodzeniem systemowym panelowym z systemowymi furtkami i bramami wjazdowymi zgodnie z dok. projektową. Kolor ogrodzenia od strony drogi gminnej (dz. nr. 41) antracyt, pozostała część naturalny ocynk. Ogrodzenie wykonać zgodnie z przebiegiem granicy działki 29/4 obr. Jezierzany, 23) wykonać boisko wielofunkcyjne o wymiarach 32,0x19,0 m wraz z piłkochwytami o wys. 4,0 m, wraz z wyposażeniem - zgodnie z dok. projektową. Uwaga!!! Zamawiający dokonuje zmiany koloru nawierzchni poliuretanowej na kolor czerwony (ceglany) kolory linii boiskowych zostanie uzgodniony na etapie realizacji inwestycji. Dodatkowo należy boisko wyposażyć w zestaw (bramki) do piłki ręcznej z możliwością montażu i demontażu (w tulejach), kosze do koszykówki, słupki z siatką do gry w tenisa ziemnego i siatkówkę, 24) wykonać plac zabaw (przy parkingu) z nawierzchni piaszczystej wyposażony w elementy małej architektury i ogrodzeniem. Uwaga urządzenie zabawowe oznaczone symbolem P1 (zestaw zabawowy statek) zastąpić urządzeniem zabawowym: a) Zestaw składający się z dwóch wież, w tym co najmniej jednej zadaszonej dachem dwuspadowym. Wieże połączone mostkiem. Na obie prowadzą schodki; co najmniej jedne z barierkami z płyty HDPE. Zestaw wyposażony w ślizgawkę. Na ściankach znajdują dodatkowo co najmniej 2 moduły typu: obrotowa spirala, moduł do poruszania się przesuwnymi elementami po różnych torach lub inne moduły edukacyjne. Konstrukcja wykonana ze stali nierdzewnej. Ścianki boczne wykonane z płyty HDPE, ślizgawka wykonana z tworzywa poliestrowego, ścianki boczne ślizgawki - płyta HDPE. Wszystkie elementy złączne wykonane ze stali nierdzewnej. Dach wieży wykonany z polietylenu. b) urządzenia P7 i P8 oznaczone na rysunku PZT przenieść w miejsce urządzenia zabawowego P1, c) teren wyposażyć w ławki z oparciem (szt. 13) oraz kosze na odpady (szt. 8), d) wykonać częściowo nasadzenia roślinności wysokiej tj. nasadzenia 21 szt. Tuja szmaragd oraz brzoza wysokości ca. 1,5m., i niskiej rabaty przy placu zabaw (przy parkingu) oraz budynku, e) po zakończeniu robót budowlanych tereny zielone (wszystkie) zniwelować, wyhumusować i obsiać trawą. UWAGA!!!! 25) dodatkowo wykonać instalację fotowoltaiczną o mocy ca. od 5,0 do 5,2 kWp wraz z projektem tej instalacji i niezbędnymi dokumentami do podłączenia się do sieci elektroenergetycznej, 26) celem odwodnienia boiska wielofunkcyjnego dodatkowo należy wykonać 2 szt. studni chłonnych z kręgów betonowych Ø 1000 mm głębokości h 4 m. z pokrywą żeliwną fi 400mm. wraz z odcinkiem drenażu z rury drenarskiej PCV 110 mm z oplocie kokosowym obsypaną żwirem na odcinku ca. 50mb, 27) Zamawiający rezygnuje z wykonania placu zabaw za projektowanym budynkiem, częściowo budowy chodnika oraz na sadzeniami zieleni (zakres wyłączony z postępowania oznaczono na załączniku graficznym). 3.3. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.4. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) projekt budowlany budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym, 2) projekt wykonawczy budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym – konstrukcja, 3) projekt wykonawczy budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym –architektura, 4) projekt wykonawczy wewnętrznych i zewnętrznych instalacji sanitarnych budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym, 5) projekt wykonawczy przyłączy wody i kanalizacji sanitarnej budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym, 6) projekt wykonawczy dróg i ukształtowania terenu dla budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym, 7) projekt wykonawczy WLZ, instalacje elektryczne wewnętrzne, instalacja ośw. zew. dla budynku usługowego wraz z zapleczem sportowo-rekreacyjnym, 8) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie robót budowlano-montażowych, 9) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- branża sanitarna, 10) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- branża elektryczna, 11) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- branża drogowa, 12) przedmiar robót stanowiący element pomocniczy przy określeniu ceny, 13) specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 3.5 Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty wykonania dokumentacji powykonawczej niezbędnej do wystąpienia z wnioskiem o pozwolenie na użytkowanie, koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym między innymi badanie stopnia zagęszczenia pomiarów równości i spadków, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: dymowych, wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, gazowej, protokoły odbioru przyłączy do budynku, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do wybudowanych parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu/przewozu materiałów pochodzących z rozbiórki oraz wykopów i utylizacji odpadów. Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. 3.6.Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. Po zakończeniu budowy należy przedstawić - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.7. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 3.8. Zwraca się uwagę, iż przy wynagrodzeniu ryczałtowym przedmiar robót nie jest podstawą do określenia zakresu robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia. Zawarte w przedmiarze pozycje mają być jedynie pomocą w kalkulacji kosztów inwestycji, wobec tego jest on jedynie dokumentem wspomagającym wycenę przedsięwzięcia. 3.9. Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysów ofertowych/zestawienia robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych. Po podpisaniu umowy Wykonawca zobowiązany jest do złożenia harmonogramu robót. 3.10. Kod CPV: 45210000-2 roboty budowlane w zakresie budynków, 45111291-4 roboty w zakresie zagospodarowania terenu 3.11. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z założeniami SIWZ oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji SIWZ oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.13. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej dwóch osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac budowlanych. 3.14.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej dwie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.14. 3.14.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.14.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.14. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.14.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane w punkcie3.14. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.15. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.10. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.10. czynności. 3.16. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach