Przetargi.pl
Budowa budynku usług medycznych na działce nr 591 w Haczowie.

Wójt Gminy Haczów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-213 Haczów, Haczów 573
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4391002 , fax. 013 4391696
  • Data zamieszczenia: 2016-01-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Haczów
    Haczów 573 573
    36-213 Haczów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4391002, fax. 013 4391696
    REGON: 37044020600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.haczow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku usług medycznych na działce nr 591 w Haczowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Opis przedmiotu zamówienia: Celem przedsięwzięcia jest budowa budynku użyteczności publicznej w zakresie usług medycznych n a działce nr 591 w Haczowie, 1. Forma architektoniczna i funkcja obiektu: Budynek zaprojektowano jako obiekt dwukondygnacyjny (parter i poddasze), przykryty dachem dwuspadowym, zbudowany na rzucie prostokąta. W elewacji zachodniej w środku dachu zaprojektowano lukarnę doświetlającą hall poddasza. Pomieszczenia poddasza doświetlone zostały oknami w ścianach szczytowych budynku oraz oknami połaciowymi. Połacie dachu zaprojektowano jako okute blachą na rąbek stojący z rynnami wiszącymi. Ściany zewnętrzne ocieplone styropianem z wykształconym podziałem pilastrami (warstwa styropianu grubsza o 2 cm) i malowana w dwóch kolorach. Główna kondygnacja budynku (parter) z zespołem gabinetów lekarskich POZ dostępna jest z poziomu terenu przy budynku wejściem głównym w elewacji zachodniej, przy którym zaprojektowano niezbędne schody (2 stopnie o łącznej wysokości 30 cm) oraz podjazd dla wózków osób niepełnosprawnych. Wejście główne prowadzi do hallu głównego w którym zaprojektowano schody na poddasze, platformę pionową dla osób niepełnosprawnych i bezpośrednie wejście do gabinetów POZ. W kondygnacji tej zaprojektowano również aptekę z niezależnym wejściem głównym w elewacji zachodniej i wejściem bocznym w elewacji południowej. Strefy wejściowe zostały zadaszone lekkim daszkiem szklanym umocowanym do elewacji na uchwytach i prętach. Na poddaszu zaprojektowano dwa odrębne zespoły gabinetów - zespół gabinetów lekarzy specjalistów i zespół pomieszczeń gabinetu rehabilitacyjnego. 2. Warunki korzystania z obiektu przez osoby niepełnosprawne: a) przy budynku w pobliżu wejść zaprojektowano 4 miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych; b) przy wejściu głównym zaprojektowano zewnętrzny podjazd dla osób korzystających z wózków; podjazd zadaszony o różnicy poziomów 32 cm i nachyleniu pochylni 8%; podjazd dla funkcji gabinetów i dla apteki; c) we wszystkich zespołach funkcjonalnych gabinetów zaprojektowano sanitariaty, a przy jednym z gabinetów lekarza specjalisty kabinę higieniczną, przystosowane do korzystania przez osoby niepełnosprawne; wszystkie pomieszczenia, z których mogą korzystać osoby niepełnosprawne posiadają wymaganą szerokość przejść, wymaganą przestrzeń manewrową 150x150 cm, a pomieszczenia higienicznosanitarne przeznaczona dla tych osób uchwyty przy muszlach wc i umywalkach; d) wewnątrz budynku zaprojektowano hydrauliczną platformę poziomą - nie wymaga ani pomieszczenia na maszynownię ani podszybia; zamiast podszybia zagłębienie ok. 12 cm w posadzce lub 14 cm dla szybu samonośnego; - zasilanie prądem o napięciu 220/240 V, zużycie energii 1,8 kW; - Wysokość podnoszenia 9,25 m; - Prędkość 0,15 m/s; - Wymiar podestu platformy (L X P): 140 cm x110 cm; - Wymiary szybu samonośnego (zewnętrzne LA X PA): 154,5 cm X 144,5 cm. 3. Warunki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz warunki sanitarne: a) Projektowana liczba osób zatrudnionych w budynku - 8/9; dla pracowników zaprojektowano szatnię, jadalnię oraz pomieszczenie higienicznosanitarne z natryskiem; b) na parterze zaprojektowano łącznie 2 gabinety lekarskie, 1 gabinet zabiegowy i punkt szczepień wraz z pomieszczeniami recepcji i poczekalni; c) na poddaszu zaprojektowano zespół pomieszczeń gabinetu rehabilitacyjnego oraz zespół 2 gabinetów specjalistycznych z poczekalnią i pomieszczeniem sanitarnym, gabinet diagnostyczno-zabiegowy, a także biuro i pomieszczenie techniczne; d) we wszystkich pomieszczeniach użytkowych zaprojektowano wentylację grawitacyjną wspomaganą wentylatorami kanałowymi, a w pomieszczeniach gabinetów - klimatyzację (multi-split); e) nawiew powietrza do pomieszczeń przez nawiewniki (higrosterowane lub mechaniczne) montowane w ramach okiennych; f) w gabinetach lekarskich i zabiegowych oraz w pomieszczeniach bezpośrednio związanych z nimi zaprojektowano posadzkę antyelektrostatyczną, g) w pozostałych pomieszczeniach posadzki gres o klasie ścieralności V i antypoślizgowości min. R11; h) w pom. higienicznosanitarnych ściany wyłożone płytkami ceramicznymi do wys. 2,0 m nad posadzką; i) przy zlewozmywakach ściany do wys. 2,0 m nad posadzką wyłożone płytkami ceramicznymi; j) w pomieszczeniach technicznych i porządkowych przy punktach poboru wody ściany wyłożone płytkami ceramicznymi do wysokości 2,0 m nad posadzką; k) ogrzewanie centralne przy zastosowaniu grzejników płytowych przeznaczonych dla obiektów służby zdrowia, a w pomieszczeniach sanitarnych - grzejników drabinkowych; Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są konkretne rozwiązania techniczne, dopuszcza się stosowanie rozwiązań równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie ewentualne nazwy firmowe urządzeń i wyrobów użyte w opisie przedmiotu zamówienia powinny być traktowane jako definicje standardowe, a nie konkretne nazwy firmowe urządzeń wyrobów zastosowanych w dokumentacji. Obowiązek udowodnienia równoważności leży po stronie Wykonawcy. 2.W zakres robót do wykonania wejdą; 1) Roboty ziemne 2) Fundamenty 3) Ściany parteru 4) Ściany poddasza 5 )Elementy żelbetowe 6) Konstrukcja dachowa 7) Pokrycie 8) Izolacja stropów poddasza i ścianki działowe 9) Stolarka okienna i drzwiowa 10) Tynki wewnętrzne, 11) Okładziny i malowanie - parter, poddasze 12) Posadzka parter 13) Posadzka poddasze 14) Posadzka klatka schodowa 15) Elewacja 16) Schody i podjazd 17) Platforma pionowa 18) Miejsca postojowe i plac pod pojemniki 19) Utwardzenie dojścia do budynku 20) Projektowany chodnik 21) Ogrodzenie 22) Zjazd publiczny 23) Układ zasilania elektrycznego budynku 24) Instalacja odgromowa oraz polaczenia wyrównawcze 25) Instalacja podtynkowa 26) Oprawy i osprzęt 27) Pomiary 28) Instalacja CCTV 29) Instalacja SSP 30) Instalacja c.o. 31)Kotłownia gazowa - gabinety 32) Kotłownia gazowa apteka 33) instalacja gazowa 34) instalacja hydrantowa 35) instalacja ZW i CWU 36) instalacja kanalizacyjna 37) przyłącz wody 38) przyłącz kanalizacji sanitarnej 39) instalacja klimatyzacji w gabinetach lekarskich Szczegółowe dane dotyczące obmiarów, zakresu prac znajdują się w przedmiarach robót , projekcie budowlanym i wykonawczym dołączonym do niniejszej SIWZ. 2.Do w/w prac niezależnie od zakresu robót objętego przedmiarem , wynagrodzenie ustalone będzie w formie ryczałtowej, niezmiennie do dnia zakończenia realizacji zamówienia publicznego i ma zawierać ponadto wszelkie koszty związane z: - wytyczeniem geodezyjnym - urządzeniem zaplecza budowy, - zabezpieczeniem robót pod względem BHP, -doprowadzeniem terenu po wykonaniu robót do stanu pierwotnego, - wyłączeniem z ruchu ciągów pieszych i jezdnych, - organizacją placu budowy, - naprawą nie zainwentaryzowanych urządzeń podziemnych - inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą - powstałymi podczas wykonywania robót innymi okolicznościami nie przewidzianymi przez Wykonawcę,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. a) Wysokość wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 30.000,00 zł. ( słownie: trzydzieści tysięcy złotych, zero groszy) , b)Termin wniesienia wadium: Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium uznaje się za wniesione, jeżeli: - wnoszone w formie pieniądza znalazło się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu na składanie ofert. - wnoszone w pozostałych formach oryginały dokumentów zostały złożone w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. nr 5 przed upływem terminu składania ofert. Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy dołączyć do oferty, przy czym: wadium w formie pieniądza należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego - Podkarpacki Bank Spółdzielczy w Sanoku o/Haczów nr 68864210702007700007490004 , w przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu stanowiącego wadium. Oryginał tego dokumentu należy złożyć w kasie Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy w Haczowie, w pok. Nr 5 przed upływem terminu składania ofert. c) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z póź. zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.haczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach