Przetargi.pl
Budowa budynku urzędu Urzędu Gminy w Rymanowie

Gmina Rymanów ogłasza przetarg

  • Adres: 38-480 Rymanów, ul. Mitkowskiego 14a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4355006 , fax. 013 4355765
  • Data zamieszczenia: 2013-01-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rymanów
    ul. Mitkowskiego 14a 14a
    38-480 Rymanów, woj. podkarpackie
    tel. 013 4355006, fax. 013 4355765
    REGON: 37044059000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rymanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku urzędu Urzędu Gminy w Rymanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku Urzędu Gminy w Rymanowie wraz robotaPrzedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. Budowa budynku urzędu oraz budynku gospodarczo - garażowego. Budynek urzędu: - powierzchnia zabudowy 873,80 m2 - powierzchnia użytkowa 1687,32 m2, - kubatura 6550,00 m3, - maksymalna wysokość budynku 12,14 m, Budynek gospodarczo - garażowy: - powierzchnia zabudowy 125,05 m2, - powierzchnia użytkowa 101,23 m2, - kubatura 515,00 m3, - maksymalna wysokość budynku 4,30 m, Zakres robót: - kompleksowe roboty budowlano-instalacyjne, - wyposażenie, - przyłącza, - drogi i place, - oświetlenie zewnętrzne. 2.2. Wykonanie zjazdu publicznego z drogi krajowej nr 28. 2.3. Rozbiórka obecnego budynku Urzędu Gminy oraz pozostałych obiektów. - roboty rozbiórkowe, - utylizacja materiałów z rozbiórki. 2.4. Wynajem używanej wagi najazdowej - nośność min. 30 ton, - okres wynajmu: 12 miesięcy (planowany okres wynajmu od 30.03.2013 r. do 30.03.2014 r. - szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy). - montaż, instalacja i uruchomienie wagi na terenie i w lokalizacji wskazanej przez Zamawiającego, - demontaż po okresie wynajmu, - waga musi posiadać ważną legalizację w okresie wynajmu, 2.5. Wynajem używanego kontenera z płyt warstwowych - powierzchnia użytkowa 3 x 15 m2 = 45 m2, - okres wynajmu: 12 miesięcy (planowany okres wynajmu od 30.03.2013 r. do 30.03.2014 r. - szczegółowy termin zostanie uzgodniony z Wykonawcą przed podpisaniem umowy). Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia wymienionych w punktach od 2.1. do 2.5. stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych Załącznik Nr 2 do SIWZ - Dokumentacje projektowe Załącznik Nr 3 do SIWZ - Przedmiary robót 3. Informacje dodatkowe dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia a) Wymagany okres gwarancji dla przedmiotu zamówienia określonego w punktach 2.1. i 2.2. : - 5 lat - na wykonane roboty budowlane, instalacyjne oraz dostarczone urządzenia, - 25 lat - sieć (okablowanie) strukturalna, b) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. c) Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców do wykonania robót. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, należy o tym zamieścić informację w ofercie. Brak informacji oznaczać będzie, iż Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Do zawarcia przez Wykonawcę umowy o roboty budowlane z podwykonawcą jest wymagana zgoda Zamawiającego. Jeżeli w terminie 14 dni od przedstawienia przez Wykonawcę umowy z podwykonawcą lub jej projektu, wraz z częścią dokumentacji dotyczącej wykonania robót określonych w umowie lub projekcie, nie zgłosi sprzeciwu lub zastrzeżeń, uważa się, że wyraził zgodę na zawarcie umowy. d) Zamawiający zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na terenie gdzie będą wykonywane roboty oraz uzyskanie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wszelkie koszty wizji lokalnej ponosi Wykonawca zadania. W ramach wizji lokalnej należy sprawdzić zgodność danych podanych w dokumentacji projektowej z rzeczywistością, w szczególności: - lokalizację i ukształtowanie terenu, istniejące przeszkody i kolizje widoczne na zewnątrz, - stan zagospodarowania i uzbrojenia terenu w tym zasilenie placu budowy w energię elektryczną oraz instalacje wodno - kanalizacyjną, - rozpoznanie budynków i budowli przewidzianych do rozbiórki, - możliwości zagospodarowania placu budowy, w tym składowania materiałów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz materiałów uzyskanych z rozbiórek. e) wszelkie koszty mediów (prąd, woda, ścieki) związane z realizacją przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca, f) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Wykazanie równoważności zaoferowanych materiałów i urządzeń spoczywa na Wykonawcy. g) Zamawiający informuje, że na rok 2013 ma zagwarantowane w budżecie środki finansowe w granicach 950 000,00 zł - 1 000 000,00 zł. Rozliczenie wykonanych robót w 2013r. nastąpi w podanym zakresie kwotowym. Płatność za wykonane roboty nastąpi w dwóch transzach: 1 - grudzień 2013 r. 2 - 30 dni od dnia wystawienie faktury końcowej. h) wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży Zamawiającemu następujące dokumenty: - szczegółowy kosztorys ofertowy jako dokument pomocniczy, - harmonogram rzeczowo - finansowy wykonania zamówienia, - zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - uprawnienia osób przewidzianych do realizacji zamówienia. mi towarzyszącymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 180 000,00 zł (słownie: sto osiemdziesiąt tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rymanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach