Przetargi.pl
Budowa budynku toalety publicznej wraz z zewnętrzną infrastrukturą techniczną tj.: utwardzonymi dojściami, instalacja elektryczna, instalacją kanalizacji sanitarnej i wodociagowej w miejscowości Giewartów

Gmina Ostrowite ogłasza przetarg

  • Adres: 62-402 Ostrowite, ul. Lipowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 765 121 , fax. 632 765 160
  • Data zamieszczenia: 2019-09-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrowite
    ul. Lipowa 2
    62-402 Ostrowite, woj. wielkopolskie
    tel. 632 765 121, fax. 632 765 160
    REGON: 31101939000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ostrowite.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku toalety publicznej wraz z zewnętrzną infrastrukturą techniczną tj.: utwardzonymi dojściami, instalacja elektryczna, instalacją kanalizacji sanitarnej i wodociagowej w miejscowości Giewartów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budowa budynku toalety wraz z zewnętrzną infrastrukturą techniczną, tj.: utwardzonymi dojściami, instalacją elektryczną, instalacją kanalizacji sanitarnej i wodociągowej Zakres prac obejmuje:  budowa budynku toalety na polu namiotowym w miejscowości Giewartów, na działce nr 158/2, obręb ewid. Giewartów, gm. Ostrowite wraz z utwardzonym dojściem do niego i zewnętrznymi instalacjami: wodociągową, kanalizacyjną i elektryczną zgodnie z dokumentacją techniczną,  obsługa geodezyjna: wytyczenie obiektu i urządzeń infrastruktury do wybudowania inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza – 2 kpl, - zagospodarowanie terenu budowy wraz z tymczasowymi obiektami budowlanymi wykonawcy niezbędnymi do prowadzenia robót budowlano-montażowych - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - prace zabezpieczające teren budowy z istniejącą infrastrukturą zewnętrzną, przed ujemnymi skutkami prowadzonych robót podstawowych zgodnie z przedstawionym PZT. Prace koordynacyjne z administratorami istniejących urządzeń własnych, obcych: drogi, place, urządzenia energetyczne, telekomunikacyjne, sanitarno – wodociągowe i właścicielami nieruchomości. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej , w skład której wchodzą:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. Kompletna dokumentacja powykonawcza – 2 egz. zawierająca między innymi: - protokoły z badań i sprawdzeń, prób i odbiorów technicznych - wymagane świadectwa dopuszczenia, gwarancje na urządzenia, wyposażenie i materiały - inne wymagane przepisami dokumenty (deklaracje zgodności, atesty, świadectwa) Przedmiotem zamówienia zostały objęte roboty i dostawy: - roboty ziemne - fundamenty -konstrukcje ścian, kominy -konstrukcje dachu, pokrycia dachowe -tynki i okładziny, sucha zabudowa -podłoża ,posadzki, podłoża -stolarka okienna, drzwiowa, zabudowa systemowa -elewacja -wyposażenie -zagospodarowanie terenu -podłączenie wodociągowe i kanalizacyjne -instalacja kanalizacji -instalacja wodociągowa, wentylacyjna -instalacja elektryczna Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz SST.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5.5. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów , musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie , będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów , w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Ze zobowiązania potwierdzającego udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: 5.5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 5.5.2.sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 5.5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia; 5.5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu , dotyczących wykształcenia , kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , zrealizuje roboty budowlane lub usługi, które wskazane zdolności dotyczą. 5.6.. Zamawiający oceni, czy udostępnienie Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna , pozwala na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada , czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy do wykluczenia , o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 13-22 oraz ust. 5 pkt. 1) i 8) Pzp. 5.7.. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia , Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów , jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi , do realizacji których te zdolności są wymagane. 5.8. Wykonawca , który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów , odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 5.9. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa , podmiotu , o którym mowa w ust. 5.4 nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 5.9.1. zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, 5.9.2 zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże wymagane zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, 5.10. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 5.1. wykonawcy spełniają łącznie. Dotyczy to również polegania przez Wykonawcę na zasobach podmiotu trzeciego 8.1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę do zamówienia, do której musi załączyć wymagane przez SIWZ dokumenty. 8.2. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty w formie elektronicznej. Winna ona być spięta w sposób uniemożliwiający jej rozdzielenie , sporządzona w języku polskim, pismem maszynowym, drukiem komputerowym lub nieścieralnym atramentem. 8.3. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez osobę ( osoby) upoważnioną do reprezentowania odpowiednio Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu trzeciego, zgodnie z umocowaniem określonym w wypisie z właściwego rejestru lub umowie spółki lub posiadanym pełnomocnictwem. 8.4. W przypadku pełnomocnictwa , musi być ono udzielone w formie pisemnej pod rygorem nieważności i złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie .Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania. 8.5. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w rozumieniu art. 23 ust. 2 Pzp. 8.6. Oferta składana przez spółki cywilne jest traktowana jak oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 8.7. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływam terminu składania ofert oraz Opakowanie musi zostać opatrzone: - adresem Zamawiającego: Gmina Ostrowite ul. Lipowa 2, 62-402 Ostrowite - napisem: Oferta w przetargu nieograniczonym na wykonanie zadania pn.: „Budowa budynku toalety publicznej wraz z zewnętrzną infrastrukturą techniczną tj.: utwardzonymi dojściami, instalacją elektryczną, istalacją kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w miejscowości Giewartów” - danymi Wykonawcy: (DOPUSZCZA SIĘ ODCISK STEMPLA) nazwą Wykonawcy (nazwą/firmą), dokładnym adresem (siedzibą), numerem telefonu i faksu lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego. Wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji Wykonawcy może być przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszej SIWZ. 8.8. Zgodnie z art. 84 ust. 1 Pzp Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę. Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, która musi odpowiadać wszystkim zasadom niniejszej SIWZ, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Koperty oznaczone jako ZMIANA zostaną otwarte przy otwieraniu oferty Wykonawcy , który wprowadził zmianę i zostaną do niej dołączone . 8.9.Wycofania dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być odpowiednio udokumentowane. 8.10. Oferta powinna zawierać: 8.10.1. Formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 8.10.2. Oświadczenia i dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ, 8.10.3.Zobowiązanie innego podmiotu albo inny dokument, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału oraz podmiot trzeci w zakresie określonym w art. 22a ust. 1 Pzp ( jeśli dotyczy) 8.10.4.Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy 8.11. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22 ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców składane są w oryginale. 8.12. Dokumenty , o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzaju dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia ( Dz.U. z 2016 r.,poz.1126) inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 8.11 , składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 8.13. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 8.14.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości . 8.15. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 8 w związku z art. 96 ust. 3 ustawy Pzp oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia1993 r o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji ( tj. Dz. U. z 2018., poz. 419 ze zm.), jeśli Wykonawca w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane i jednocześnie wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. 8.16. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem” tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte( zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. 8.17. Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone datą i podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy. 8.18. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Pzp. 8.19. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty lub jej części w innym języku. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 8.20. W przypadku, gdy Wykonawca dołączy do oferty dokumenty zawierające wartości w walucie innej niż złoty polski (PLN) , Zamawiający przeliczy te wartości na złote polskie (PLN) wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) danej waluty z dnia ogłoszenia niniejszego postępowania

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach