Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy z zapleczem gospodarczym w miejscowości Wilkowo gmina Koczała

Gmina Koczała ogłasza przetarg

  • Adres: 77220 Koczała, ul. Człuchowska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 574 258 , fax. 598 574 073
  • Data zamieszczenia: 2017-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koczała
    ul. Człuchowska 27
    77220 Koczała, woj. pomorskie
    tel. 598 574 258, fax. 598 574 073
    REGON: 53761600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy z zapleczem gospodarczym w miejscowości Wilkowo gmina Koczała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie zadania pn. „Budowa budynku świetlicy z zapleczem gospodarczym w miejscowości Wilkowo gmina Koczała”. Budynek świetlicy wiejskiej w miejscowości Wilkowo gmina Koczała zlokalizowany ma być na działce nr 126/26 obręb Trzyniec, jest to obiekt wolnostojący, niepodpiwniczony, parterowy, z częściowym poddaszem nieużytkowym. Dach dwuspadowy o konstrukcji ciesielskiej pokryty dachówką ceramiczną. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej. Obiekt będzie funkcjonował całorocznie. W budynku wydzielona jest sala główna (świetlica), zaplecze kuchenne, pomieszczenia higieniczno-sanitarne (WC damski i męski oraz z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych), szatnia oraz kotłownia z osobnym wejściem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujący zakres prac: Część 1 zamówienia: 1) Stan zerowy: a) roboty ziemne, b) fundamenty, c) izolacja fundamentów, d) zasypywanie wykopów przy fundamentach, e) podkłady pod posadzkę. 2) Stan surowy zamknięty: a) ściany murowe nośne i ścianki działowe, b) komin, c) strop i wieniec, d) dach-konstrukcja, e) dach-pokrycie, f) dach-obróbki, rynny, rynny spustowe, g) elewacja. Część 2 zamówienia: 1) Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w załączniku „Projekcie architektoniczno-budowlanym” stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej „SIWZ”, oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia mają być nowe – nieużywane. Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy, który służy tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie jest podstawą do wyliczenia ceny. 1.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 3.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych, Wykonawca może złożyć ofertę na cały przedmiot zamówienia bądź na wybraną część zamówienia. 4.Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osoby wykonującej wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1 część I zamówienia - pracownik budowlany wykonujący prace murarskie lub dekarskie, 2)część II zamówienia - pracownik budowlany wykonujący prace murarskie. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a)żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonana ich oceny, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c)przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54100000-8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną