Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu oraz budową chodnika na działkach nr 42, 229/3 zlokalizowanych w miejscowości Świechocin - obręb Świechocin, gmina Pszczew

Gmina Pszczew ogłasza przetarg

  • Adres: 66-330 Pszczew, Rynek 13
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 7492310 , fax. 095 7492312
  • Data zamieszczenia: 2009-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pszczew
    Rynek 13 13
    66-330 Pszczew, woj. lubuskie
    tel. 095 7492310, fax. 095 7492312
    REGON: 21096680000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu oraz budową chodnika na działkach nr 42, 229/3 zlokalizowanych w miejscowości Świechocin - obręb Świechocin, gmina Pszczew
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z przyłączami mediów i zagospodarowaniem terenu oraz budowa chodnika na działkach nr 42, 229/3 zlokalizowanych w miejscowości Świechocin, - obręb Świechocin, gmina Pszczew 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowana przez firmę: Autorska Pracownia Architektoniczna ARCHIS s.c., ul Skarbka 14/1, 60-348 Poznań, składająca się z: a) Projekty budowlane stanowiące zał. nr 5 do SIWZ, w tym projekt zagospodarowania terenu wraz z projektem architektoniczno-budowlanym, projekt instalacji sanitarnych, projekt instalacji elektrycznych oraz projekt budowlany przyłącza wodociągowego oraz kanalizacji sanitarnej. b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące zał. nr 2 do SIWZ, w tym: roboty budowlane, roboty elektryczne, instalacje sanitarne, sieci zewnętrzne. Przedmiot zamówienia obejmuje budowę nowego budynku świetlicy, budynek wolnostojący, częściowo podpiwniczony z poddaszem użytkowym. Obiekt nakryty jest dachem dwuspadowym o formie wzbogaconej facjatkami, pokrytym dachówką ceramiczną. Budynek zaprojektowano w technologii tradycyjnej. Kubatura budynku 1529,64 m3, powierzchnia użytkowa 514,59 m2, powierzchnia zabudowy 262,83 m2. Zagospodarowanie terenu: utwardzony plac wraz z parkingiem i chodnikiem o powierzchni 501,88 m2, ogrodzenie terenu z siatki 200mb. Szczegółowy zakres wykonania robót zawierają: projekty budowlane zał. nr 5 do SIWZ, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - zał. nr 2 do SIWZ oraz przedmiary robót - zał. nr 4 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452150007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 10 000,00 PLN, słownie: dziesięć tysięcy złotych. Wadium wnoszone jest w jednym lub kilku następujących formach: 1/ pieniądzu, sposób przekazania: - przelewem na konto zamawiającego w Gospodarczym Banku Spółdzielczym w Międzyrzeczu, nr konta 37 8367 0000 0023 1925 6000 0003 2/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3/ w gwarancjach bankowych 4/ w gwarancjach ubezpieczeniowych 5/ w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona bez rozpatrywania. Wadium musi być wniesione nie później niż w dniu składania ofert. Wadium niepieniężne musi być ważne 30 dni od dnia otwarcia ofert. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Zwrot wadium nastąpi, jeżeli zaistnieje jedna z poniższych okoliczności: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - zamawiający unieważnił przetarg Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium wykonawcy, który: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania - którego oferta została odrzucona Dyspozycje w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów oferentów, których oferta nie zostanie wybrana zamawiający przekaże do banku. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy oferenta Ponadto zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli zachodzą przesłanki zgodne z art. 46 ust 4a ustawy pzp
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dokonana oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu systemem zero jedynkowym (spełnia / nie spełnia), na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wykonawca wykaże się wykonaniem robót odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej: udokumentuje doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia związanego realizacją robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum: 1 roboty budowlanej polegającej na budowie nowego budynku o kubaturze co najmniej 1500 m3 dokumentując odpowiednimi dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pszczew.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach