Przetargi.pl
Budową budynku świetlicy wiejskiej, przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego oraz szczelnego zbiornika na ścieki na działce nr geod. 168/2 w miejscowości Huta

Urząd Gminy Chlewiska ogłasza przetarg

  • Adres: 26-510 Chlewiska, ul. Dionizego Czachowskiego 49
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6287053 , fax. 048 6287271
  • Data zamieszczenia: 2009-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Chlewiska
    ul. Dionizego Czachowskiego 49 49
    26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie
    tel. 048 6287053, fax. 048 6287271
    REGON: 00053483600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budową budynku świetlicy wiejskiej, przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego oraz szczelnego zbiornika na ścieki na działce nr geod. 168/2 w miejscowości Huta
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową budynku świetlicy wiejskiej, przyłącza wodociągowego, kanalizacyjnego i elektrycznego oraz szczelnego zbiornika na ścieki na działce nr geod. 168/2 w miejscowości Huta. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych opisuje dokumentacja projektowa zawierająca: - projekt budowlany, - przedmiar robót, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, stanowiąca integralną część do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452155002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium w wysokości 5.000 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych). Forma wadium musi być zgodna z określoną w art. 45 ust. 6 PZP. W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy nr 91913200010100153120000010.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Cenę oferty należy podać w formie ryczałtu, która stanowić będzie rodzaj wynagrodzenia dla Wykonawcy określony w art. 632 §1 i 2 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny. W związku z tym, cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia, wynikające wprost z dokumentacji projektowej, o której mowa w punkcie 3. Opis przedmiotu zamówienia, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Będą to m.in.następujące koszty: wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zagospodarowania placu budowy, utrzymania zaplecza budowy (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon), dozorowania budowy, odtworzenie dróg, wywozu nadmiaru gruzu, sporządzenie planu BIOZ, prac geodezyjnych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Udostępniony Wykonawcy przedmiar robót jest wyłącznie materiałem pomocniczym ułatwiającym wycenę przedmiotu zamówienia. 3. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w dokumentacji projektowej obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym wymagane jest od Wykonawców bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 4. Nie jest wymagane załączanie do oferty kosztorysu ofertowego. Ceny poszczególnych elementów zamówienia należy przedstawić w harmonogramie rzeczowo-finansowym. 5. Oferowana cena brutto powinna być podana w polskich zł z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, z wyszczególnieniem podatku VAT. 6. Oferowana cena powinna obejmować wszystkie dodatkowe koszty, w tym dojazdu, transportu. 7. Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą wyłącznie w walucie polskiej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 1 do formularza oferty) 2) oświadczenie Wykonawcy, iż nie zachodzą względem niego określone w art. 24 ust. 1 ustawy PZP okoliczności skutkujące wykluczeniem z postępowania (załącznik nr 2 do formularza oferty), 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 5) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót w występujących branżach), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym dzień składania oferty. 6) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie może być niższa niż wartość pierwszej faktury częściowej, o której mowa w § 4 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach