Przetargi.pl
„Budowa budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 1756/4 w m. Udrzynek gm. Brańszczyk - roboty wykończeniowe”

Gmina Brańszczyk ogłasza przetarg

  • Adres: 07-221 Brańszczyk, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 29 5929310 , fax. 29 7422811
  • Data zamieszczenia: 2018-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brańszczyk
    ul. Jana Pawła II 45
    07-221 Brańszczyk, woj. mazowieckie
    tel. 29 5929310, fax. 29 7422811
    REGON: 55066782400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.branszczyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Budowa budynku świetlicy wiejskiej na dz. nr 1756/4 w m. Udrzynek gm. Brańszczyk - roboty wykończeniowe”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Stropodach 2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna 3. Posadzki 4. Tynki okładziny wew. i malowanie 5. Elewacja i roboty zewnętrzne 6. Instalacje sanitarne 6.1 Kanalizacja sanitarna wewnetrzna 6.2 Instalacja wodociągowa 6.3 Wentylacja 6.4 Instalacje elektryczne 7. Zagospodarowanie terenu - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień z zastrzeżeniem n/w opisu. Opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej - Wykonawca powinien prowadzić działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia wynikająca z aktualnego odpisu z właściwego rejestru KRS lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej a także jeżeli odrębne przepisy wymagają od wykonawcy innego wpisu do rejestru lub ewidencji

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach