Gmina Oborniki ogłasza przetarg
- Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
- Data zamieszczenia: 2018-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
Piłsudskiego 76
64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
REGON: 631258804 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku świetlicy wiejskiej i filii biblioteki w Ocieszynie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia polega na budowie budynku świetlicy wiejskiej i filii biblioteki w Ocieszynie. 2. Przedsięwzięcie polega na budowie zespołu budynków użyteczności publicznej, z których jednym z nich jest budynek „A” - 1-kondygnacyjny, zawierający funkcję świetlicy wiejskiej i filii biblioteki o ograniczonej ofercie - punkt wypożyczania wydawnictw, głównie książek i publikacji. Program użytkowy obiektu: sala wielofunkcyjna przeznaczona dla co najwyżej 50 użytkowników, przyległe pomieszczeni rozdziału posiłków dowożonych, pomieszczenie magazynowe (m. in. na sprzęt do pielęgnacji zieleni), filia biblioteki w zakresie punktu wypożyczania książek, sanitariaty obsługujące obie funkcje budynku, kotłownia na paliwo tradycyjne (ekogroszek), również na potrzeby budynku „B” (remizy OSP). 3. Zestawienie powierzchni i kubatury: powierzchnie zabudowane: - budynek A - świetlica / biblioteka 294,66 m² - budynek B - remiza OSP 259,52 m² powierzchnie użytkowe: - budynek A 250,25 m² - budynek B 287,35 m² kubatury: - budynek A 853,02 m³ - budynek B 910,19 m³ 4. Zakres robót budowlanych obejmuje: - roboty ogólnobudowlane, - roboty w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnych (w tym wykonanie przyłącza wodociągowego i kanalizacyjnego) i centralnego ogrzewania, - roboty w zakresie instalacji elektrycznych, - roboty drogowe polegające na budowie zjazdu publicznego (zjazd po stronie północnej na działce o nr geodezyjnym 6/4), który stanowi połączenie projektowano pieszo-jezdni prowadzącej do świetlicy wiejskiej i filii biblioteki z drogą powiatową nr 2051. Uwaga!!! Dokumentacja projektowa branży drogowej obejmuje wykonanie dwóch zjazdów publicznych do projektowanego zespołu budynków (zjazd po stronie południowej na działce 6/1 oraz zjazd po stronie północnej na działce 6/4). Przedmiotem niniejszego postepowania jest budowa wyłącznie zjazdu położonego na działce nr 6/4. 5. Wykonawca w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia winien wykonać i zamontować na terenie realizowanej inwestycji 2 szt. tablic informacyjnych. Szczegółowe informacje i wytyczne dotyczące tablic znajdują się na stronie internetowej: http://www.minrol.gov.pl/Wsparcie-rolnictwa/Program-Rozwoju-Obszarow-Wiejskich-2014-2020/Dzialania-informacyjne-PROW-2014-2020/Ksiega-wizualizacji-i-logotypy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 IDW) lub inne dokumenty udowadniające, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów tj. zawierające następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 IDW).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa i modernizacja infrastruktury oświetleniowej w Gminie Kotlin i Modernizacja oświetlenia SP. w Kotlinie oraz Przebudowa SUW w Kotlinie z podziałem na 3 części
Dodano: 2024-06-21 - Utrzymanie i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Jastrowie
Dodano: 2024-06-20 - „Budowa drogi dojazdowej w miejscowości Chylin”
Dodano: 2024-06-20 - Budowa ścieżki rowerowej Adamowo - Gościeszyn etap I
Dodano: 2024-06-19 - Budowa połączenia drogowego pomiędzy ulicami Szkolną w Czerwonaku i Nowe Osiedle w Kicinie
Dodano: 2024-06-19 - REMONT ELEWACJI KAMIENICY POŁOŻONEJ PRZY UL. RYNEK 41 W KĘPNIE
Dodano: 2024-06-19 - Budowa łącznika między salą sportową a budynkiem Szkoły Podstawowej w Siedlcu i przebudowa szkoły
Dodano: 2024-06-18 - Wykonanie robót budowlanych w formie zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn: „Rozbudowa Szpitala poprzez modernizację budynku ODP na terenie O-RSK im. W. Degi w Poznaniu
Dodano: 2024-06-18 - „Przebudowa budynku mieszkalnego - gajówka Józefów” – przetarg drugi
Dodano: 2024-06-17 - Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
Dodano: 2024-06-17