Przetargi.pl
Budowa budynku świetlicy wiejskiej dz. nr 103, 104/2 obręb Gaj gm. Olsztynek

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2009-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztynek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku świetlicy wiejskiej dz. nr 103, 104/2 obręb Gaj gm. Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - rozbiórkę trzech budynków gospodarczych - około 11,50 m3; - budowę budynku świetlicy o powierzchni zabudowy 750 cm x 1568cm -1 kpl; - budowę wewnętrznej instalacji: zimnej i ciepłej wody, kanalizacji sanitarnej i elektrycznej z osprzętem - 1 kpl; - budowę przyłącza wodociągowego rur (PE, PEHD) ? = 32mm o długości L = 53,0mb; - budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej od budynku do zbiornika na nieczystości płynne z rur PCV ? =160 o długości L=19,0 mb; - budowę przyłącza elektroenergetycznego zalicznikowego o długości L = 20,0 mb; - budowę szczelnego atestowanego zbiornika na nieczystości płynne o poj. 8,0m3 - 1kpl; - budowę parkingu (na 3 miejsca postojowe na samochody osobowe oraz na 1 miejsce na samochód dla osoby niepełnosprawnej) z kostki betonowej (polbruk gr. 8,0 cm na podsypce cementowo-piskowej gr. 8,0 cm, na podbudowie z kruszywa łamanego i warstwie odsączającej z pisku gr. 20 cm z wydzieleniem miejsc postojowych paskiem polbruku w kontrastowym kolorze o powierzchni - 90,00 m2; - budowę obramowania z krawężników betonowych typu lekkiego (wysokość krawężnika od strony drogi 12,0 cm) o długości L= 18,60mb; - budowę odwodnienia z parkingu korytem odpływowym z separatorem długości - 18,0 m; podjazd dla osób niepełnosprawnych z kostki betonowej polbruk, na podsypce cementowo-piaskowej z krawężnikiem - 3,0 m2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 7.000 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych), w terminie do dnia 11 sierpnia 2009 r. do godz. 1200. 2. Wadium może być wnoszone w formie określonej w art. 45 ust. 6 Prawo zamówień publicznych, przy czym: - wadium wnoszone w formie pieniężnej powinno być wpłacone na konto Urzędu Miejskiego w Olsztynku w Banku Spółdzielczym w Olsztynku, nr konta: 33882300072001000001690003. Na przelewie należy umieścić informację Wadium - przetarg świetlica wiejska w Gaju. Kopię wpłaty należy dołączyć do oferty, - wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej i poręczeniach udzielanych przez podmioty, należy dołączyć do oferty w formie kopii, natomiast oryginał należy złożyć odrębnie w siedzibie Urzędu Miejskiego w Olsztynku ul. Ratusz 1, pokój nr 7, w terminie do dnia 11 sierpnia 2009 r. do godz. 1200. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna, termin ważności dokumentu stwierdzającego zabezpieczenie wadium nie może być krótszy niż termin związania z ofertą. Jeżeli termin ważności (skutecznej realizacji) wadium ujawniony na powyższych dokumentach będzie krótszy to taka oferta będzie odrzucona ze względu na nieskutecznie wniesione wadium. 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli: - upłynął termin związania ofertą - 30 dni, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy zgodnie z art. 46 ust. 2 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ust. 5 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, którzy złożyli wszystkie wymagane dokumenty wraz z załącznikami, o których mowa w SIWZ, a na podstawie których będzie dokonywana ocena spełnienia w w warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ust. 1 i 2 i spełnia warunki określone w art. 22 .ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika nr 3 do SIWZ, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku osób pochodzących z innego kraju niż Rzeczpospolita Polska - równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. l pkt. 4-9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie lub zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) oświadczenie lub zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wg wzoru własnego, 7) pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 8) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności; z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - wg wzoru własnego, 9) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, które będą wykonywać zamówienie, a także zakres wykonywanych przez nich czynności; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 10) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością (potwierdzenia muszą dotyczyć wszystkich wyszczególnionych w wykazie robót i zawierać: okres realizacji, miejsce wykonania, zakres i wartość oraz opinie, rekomendacje itp.) - wg wzoru własnego; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia potwierdzają, że razem spełniają wymagany warunek. 11) wykaz części zamówienia, której wykonanie zamierza Wykonawca powierzyć podwykonawcom - wg wzoru własnego; 12) oświadczenie Wykonawcy o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - wg wzoru własnego; 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 14) dokument potwierdzający wniesienie wadium; 15) oświadczenie o udzieleniu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres 6 lat - wg wzoru własnego; 16) wypełniony formularz ofertowy - wg Załącznika nr 2 do SIWZ; 17) zaakceptowany projekt umowy, parafowany na każdej zapisanej stronie przez osobę podpisującą ofertę - wg Załącznika nr 4 do SIWZ; 18) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy; 19) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie oprócz złożenia odrębnych dla każdego Wykonawcy dokumentów (wyżej wymienionych) zobowiązani są do przedłożenia: dokumentu ustanawiającego pełnomocnictwo do reprezentowania w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne i zawarcia umowy oraz kopii umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisanego przez wszystkich partnerów; Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zobowiązany jest do przedłożenia oświadczeń i dokumentów (wyżej wymienionych) wystawionych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ) spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztynek.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach