Urząd Gminy Dąbrowa ogłasza przetarg
- Adres: 49-120 Dąbrowa, ul. ks. prof. J. Sztonyka 56
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 0-77 464 10 10 , fax. 0-77 464 10 60
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Dąbrowa
ul. ks. prof. J. Sztonyka 56 56
49-120 Dąbrowa, woj. opolskie
tel. 0-77 464 10 10, fax. 0-77 464 10 60
REGON: 00053290300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminadabrowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku socjalno-administracyjnego w Prądach ul. Sportowa - posadzki, ściany działowe, stolarka, instalacje elektryczne i tynki wewnętrzne. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalno-administracyjnego w Prądach ul. Sportowa dz. nr 297 km. 1 polegająca m.in. na wykonaniu: -ścian działowych, -tynków wewnętrznych, -montażu stolarki, -izolacji i warstwy wyrównawcze pod posadzki -instalacji elektrycznej wewnętrznej, -przyłącza energetycznego zgodnie z dokumentacją projektowa stanowiącą załącznik do SIWZ w zakresie określonym w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do specyfikacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia posiadania ww. wymagań wykonawca przedstawi dokumenty określone w pkt. 10 SIWZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany formularz `oferta wykonawcy` wraz z podaniem ceny oferty. /Cena oferty winna zawierać koszty robót budowlanych wynikające z projektu budowlanego w zakresie przedmiarów robót oraz koszty wszystkich robót towarzyszących, bez których wykonanie zamówienia byłoby niemożliwe/. oraz jako załączniki ponumerowane wg porządku przedstawionego poniżej. nr 1 - oświadczenie w trybie art. 22 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /wzór w zał. SIWZ/, nr 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, iż profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia /wydany (lub potwierdzony) nie wcześniej niż 6 m-cy od daty składania ofert/, nr 2a - umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej. nr 3 - zaakceptowany projekt umowy /projekt w załączeniu SIWZ/, nr 4 - kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia + nośniki kosztów, nr 5 - oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy wraz z kopią uprawnień /dot. branży budowlanej oraz branży elektrycznej/.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminadabrowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa i rozbudowa budynku biurowo-socjalnego ze zmianą geometrii dachu z płaskiego na dach wielospadowy oraz przebudowa pomieszczeń w budynku wieży ciśnień, działka nr 1/6 z k.m. 16, obręb: 0011 Krapkowice, ul. Czecha 1
Dodano: 2016-07-07 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-05-12 - Modernizacja świetlicy w Mikowicach
Dodano: 2016-03-24 - Przebudowa z rozbudową Miejskiego Ośrodka Pomocy Osobom Bezdomnym i Uzależnionym w zakresie przebudowy budynku gospodarczego
Dodano: 2015-09-30 - Przebudowa lokalu użytkowego w budynku przy ul. Plebiscytowej 18 - I p. na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Opolu.
Dodano: 2015-07-27 - Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku byłego szpitala na budynek Ośrodka Pomocy Społecznej w Grodkowie
Dodano: 2015-05-20 - Termomodernizacja budynków Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kędzierzynie Koźlu
Dodano: 2015-05-06 - Budowa pod klucz wraz z wyposażeniem pawilonu myśliwskiego KRYSTYNA z obiektami towarzyszącymi
Dodano: 2015-04-28 - Przebudowa pomieszczeń w budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Starych Siołkowicach przy ul. Michała 2 - Etap II
Dodano: 2015-04-15 - Remont i rozbudowa OSP w Bąkowie - dobudowa garażu wraz z wewnętrzną instalacją elektryczną
Dodano: 2015-03-17