Przetargi.pl
Budowa budynku socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Pieńkowo

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93 , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2018-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą w m. Pieńkowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. „Budowa budynku socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Pieńkowo” realizowanego w II częściach. Część I zadania realizowana ze środków własnych Gminy Postomino obejmuje wykonanie uzbrojenia terenu w infrastrukturę techniczną tj. sieć kanalizacji sanitarnej i deszczowej wraz z przykanalikami. Część II zadania obejmuje budowę wielorodzinnego budynku socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu. Zakres zadania realizowany jest przy udziale finansowego wsparcia ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego na zasadach określonych w ustawie z dnia 08.03.2006 r. o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów dla bezdomnych (Dz. U. 2017 poz. 1392) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 26.02.2016 r. w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy nie stanowiących lokali socjalnych (Dz. U. 2016 poz. 259). 3.2. Zakres robót planowanych do zrealizowania w II częściach: CZĘŚĆ I 1) sieć kanalizacji sanitarnej o dł. około 564 m (odprowadzenie ścieków do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr 557), 2) przykanaliki kanalizacji sanitarnej o łącznej dł. około 40 m do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej, 3) sieć kanalizacji deszczowej o dł. ok. 530 m (włączenie w istniejącą sieć kanalizacji deszczowej przy istniejącym kolektorze deszczowym na dz. nr 52 – droga wojewódzka nr 203), 4) przyłącza kanalizacji deszczowej o łącznej dł. około 58 m dla działek nr 547/6 i 605 do nowobudowanej sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr 557. CZĘŚĆ II: 1) budynek A: budynek mieszkalny wielorodzinny, na który składa się 10 mieszkań, 2) parking na 14 miejsc postojowych, 3) utwardzenie terenu dookoła budynku, 4) nasadzenia zieleni, 5) altana z przeznaczeniem na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych, 6) przyłącze wodociągowe wraz z zewnętrzną instalacją o dł. około 83 m (włączenie w istniejącą sieć wodociągową na dz. nr 557), 7) przyłącza kanalizacji sanitarnej o sumarycznej dł. około 20 m od bud. A do projektowanej sieci kanalizacji sanitarnej na dz. nr 605, 8) zewnętrzna instalacja kanalizacji deszczowej o sumarycznej dł. około 95 m od bud. A do projektowanego przyłącza kanalizacji deszczowej na dz. nr 657, 9) instalacja oświetlenia zewnętrznego na terenie działki nr 605 i 657 (5 szt. słupów oświetleniowych wraz z linią kablową zasilającą i szafą sterowniczą). 3.3. UWAGA!!! PRZY REALIZACJI ROBÓT ODSTĘPUJE SIĘ OD WYKONANIA CZĘŚCI DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ W ZAKRESIE BRANŻY DROGOWEJ, OŚWIETLENIA DROGOWGO JAK RÓWNIEŻ BUDOWY BUDYNKU B, BUDYNKU GOSPODARCZEGO D, PLACU ZABAW I ZWIĄZANEJ Z NIMI INFRASTRUKTURY. 3.4. Opis robót planowanych do zrealizowania CZĘŚĆ I: 1) Sieć kanalizacji sanitarnej należy prowadzić zgodnie z dokumentacją projektową w działce nr 557 i 605, począwszy od miejsca włączenia w istniejącą sieć kanalizacji sanitarnej, tj. od studni S1 do studni S16 rurą PCV SN 8, 2) przykanaliki kanalizacji sanitarnej – na odcinku od projektowanej sieci do granicy działki stanowiącej pas drogowy zgodnie z dok. projektową - rurą PCV SN8, 3) sieć kanalizacji deszczowej - należy wykonać sieć kanalizacji deszczowej z rur PCV SN8 od studni Dist do D12, D12 do D25, D 12 do D13. Przejście pod drogą wojewódzką tj. dz. nr 52 obr. Pieńkowo należy wykonać metodą bezwykopową, 4) przykanaliki kanalizacji deszczowej - należy wykonać przykanaliki rurami PVC SN 8 od sieci głównej do granicy działki drogowej zgodnie z dok. projektową. Przykanaliki do wpustów drogowych wraz z wpustami wykonane zostaną w późniejszym czasie w trakcie realizacji zakresu branży drogowej. CZĘŚĆ II: 1) budynek A: budynek mieszkalny wielorodzinny. Budynek piętrowy, niepodpiwniczony, wznoszony w technologii tradycyjnej udoskonalonej. Szczegółowe rozwiązania konstrukcyjno – materiałowe: a) posadowienie: ława betonowa, ściana fundamentowa z bloczków betonowych B20, ocieplonych styropianem fundamentowym gr. 10 cm mocowanym na klej, z obustronną izolacją przeciwwilgociową wg. projektu; b) ściany zewnętrzne nośne: pustaki ceramiczne poryzowane szlifowane łączone na systemową cienką spoinę z izolacją termiczną ze styropianu gr. 14 cm i wykończeniem wyprawą silikonowo – silikatową z akcentem w postaci deski modrzewiowej wg. rys. elewacji nr 07, c) ściany wewnętrzne nośne i działowe: pustaki ceramiczne akustyczne o izolacyjności akustycznej minimum 50 dB, łączone na systemową cienką spoinę – zgodnie z dok. projektową, d) strop - częściowo wykonany z płyt kanałowych oraz częściowo jako płyta żelbetowa monolityczna z betonu C25/30 – zgodnie z dok. projektową, e) przewody wentylacyjne oraz kominy dymowe systemowe z bloczków keramzytowych z wkładem ceramicznym, ponad połacią dachu murowane z cegły klinkierowej, f) więźba dachowa drewniana klasy C24, pokrycie dachu blachodachówką koloru ceglastej czerwieni wraz z systemowymi rozwiązaniami w zakresie obróbki blacharskiej oraz elementów komunikacji dachowej i antyśniegowej, g) docieplenie połaci dachowej wełną mineralną w matach gr. 18 cm o współczynniku min. ʎ=0,040 W/m²K między krokwiami oraz dodatkowo gr. 5 cm o współczynniku min. ʎ=0,040 W/m²K krzyżowo w przestrzeni rusztu stelażu pod płyty g-k, h) przekrycie klatek schodowych zewnętrznych zrealizować w technologii monolitycznej żelbetowej, z pokryciem papą termozgrzewalną podkładową i papą termozgrzewalną nawierzchniową koloru czerwonego gr. 5,2 mm, i) instalację c.o. i c.w.u. zrealizować dla każdego mieszkania osobno z piecokuchni opalanej na paliwo stałe, j) budynek wyposażyć w instalację wodną i kanalizacyjną z podłączeniem do istniejącej i projektowanej infrastruktury, zgodnie z projektem budowlanym branży wod. – kan.; k) stolarka okienna 3 szybowa energooszczędna; l) stolarka drzwiowa zewnętrzna wykonana z energooszczędnych profili aluminiowych i stalowych o parametrach jak w dok. proj.; m) stolarka drzwiowa wewnętrzna – wykonana z okleinowanych płyt MDF wraz z przeszkleniami oraz dodatkowo wyposażone w nawiewniki dla pomieszczeń łazienkowych; 2) budynek gospodarczy C: budynek parterowy o murowanej konstrukcji ścian (bloczki silikatowe), na płycie żelbetowej, z żelbetowym pokryciem dachowym wykończonym papą wg projektu konstrukcji, 3) parking na 14 miejsc postojowych z nawierzchnią z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej oraz podbudowie z kruszywa łamanego wg przekroju konstrukcyjnego nawierzchni (rys. nr 07), zaoporowane obustronnie krawężnikiem z ławą betonową; 4) utwardzenie terenu dookoła budynku: należy wykonać chodnik szer. 2,0 m o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, na podbudowie z piasku wg rysunku konstrukcji nawierzchni (rys. nr 08); 5) nasadzenia zieleni: należy przewidzieć wykonanie nasadzeń drzew i krzewów w obrębie wznoszonego budynku A oraz parkingu w zakresie wskazanym w projekcie budowlanym tj. 17 szt. nasadzeń drzew liściastych oraz 28 szt. krzewów liściastych; 6) wiatę śmietnikową z przeznaczeniem na pojemniki do gromadzenia odpadów stałych; 7) przyłącze wodociągowe wraz z zewnętrzną instalacją: w ramach realizacji przyłącza należy włączyć się w istniejący wodociąg zlokalizowany na działce nr 557 (węzeł W1); przyłącze wykonać z rur PE DH 40 mm wraz ze studnią wodomierzową ø1200 (ozn. SW) z konsolą na dwa zestawy wodomierzowe – studnię wyposażyć w jeden zestaw wodomierzowy. Zewnętrzną instalację wodociągową (W5, W6, W7) wykonać z rur ø40 PE i zrealizować trzy osobne podłączenia do instalacji wewnętrznej w budynku wg projektu technicznego; 8) przyłącze kanalizacji sanitarnej do bud. A wykonać od przykanalików wyprowadzonych od studni S13 i S14 do granicy działki drogowej; 9) zewnętrzną instalację kanalizacji deszczowej - przy bud. A należy wykonać przyłącze kanalizacji deszczowej do projektowanego przykanalika kanalizacji deszczowej tj. studni ozn. D13 na dz. nr 657 dwoma niezależnymi układami (1 układ – odwodnienie budynku wraz ze studnią D17, D16, D15, D14; 2 układ – odwodnienie budynku ze studniami D29, D28, D27, D26); w ramach odwodnienia terenu należy także zamontować wpust na terenie parkingu (Wp13) z odprowadzeniem do studni D13; 10) instalację oświetlenia zewnętrznego na terenie działki nr 605 – zakres prac obejmuje wykonanie części obwodu 2 na odcinku od szafy oświetleniowej SO do punktu świetlnego 2/2 przewodami kabla YAKY 4x25 mm². Punkty świetlne z oprawami oświetleniowymi typu LED wys. 5 m z wyposażeniem, na prefabrykowanym fundamencie betonowym, w ilości: a) 4 szt. punktów świetlnych jednoramiennych z wysięgnikiem dł. 0,5 m (ozn. 1.2/2, 1.1/2, 1.3/2, 2/2), b) 1 punkt świetlny dwuramienny z wysięgnikami dł. 1,0 m (ozn. 1/2). W ramach zadania należy zamontować szafę sterowniczą SO wraz z niezbędnym wyposażeniem. 3.5. Wykonawca I i II części zamówienia, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego oraz harmonogramu robót wraz z kalkulacją cen jednostkowych. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca prowadzenia robót budowlanych, w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 3.6. Po zakończeniu robót części I zamówienia - w miejscu układania sieci - odtworzyć uszkodzone nawierzchnie drogowe oraz doprowadzić pas drogowy do stanu z przed rozpoczęcia inwestycji. 3.7. Przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej, która jest podstawą określenia ceny, w tym: 1) projekt 2 budynków socjalnych z niezbędną infrastrukturą i zagospodarowaniem terenu, placem zabaw, miejscami parkingowymi oraz oświetleniem na działce nr 657 oraz odcinka drogi dojazdowej w m. Pieńkowo; 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; 3) przedmiary robót stanowiące elementy pomocnicze przy określeniu ceny. 3.8. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi „towarzyszące" realizacji robót, o których mowa w Opisie przedmiotu zamówienia w szczególności: koszty obsługi geodezyjnej, koszty uzyskania niezbędnych badań, w tym badanie stopnia zagęszczenia, opinii i uzgodnień, protokoły badań i sprawdzeń: protokoły z pomiarów instalacji elektrycznej wewnętrznej i odgromowej, protokół kominiarski o stanie technicznej sprawności przewodów: dymowych, wentylacyjnych i spalinowych, protokoły szczelności instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, co, cwu, deszczowej, protokoły odbioru przyłączy do budynku, protokół odbioru pasa drogowego po wykonanych robotach, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy, wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, zabezpieczenia placu budowy, utrzymania zaplecza budowy, doprowadzenia terenu do stanu pierwotnego, w tym koszty odtworzenia nawierzchni przylegających do wybudowanych parkingów i zjazdów, wszystkie koszty wywozu materiałów pochodzących z rozbiórki i utylizacji odpadów Cena musi uwzględniać również koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej a także podatek VAT. 3.9. Całość robót należy wykonać zgodnie ze sztuką budowlaną, z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą specyfikacją warunkach. 3.10. Zobowiązuje się Wykonawcę do stosowania materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnych z deklaracją właściwości użytkowych i kryteriami technicznymi określonymi w PN wyrobu i aprobatach technicznych. 3.11. Po zakończeniu budowy należy przedstawić w formie wykazu - certyfikaty i świadectwa jakości, atesty lub równoważne na wbudowane materiały budowlane. 3.12. Kierownik budowy jest zobowiązany do sporządzenia planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia realizowanego zadania oraz programu zapewnienia jakości, opinii technologicznej. 3.13. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, nie gorsze niż wymienione w opisie przedmiotu zamówienia. Ewentualne wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu nie ma na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a ma jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne o tym samym poziomie technologicznym, wydajnościowym i funkcjonalnym zgodnie z założonym opisem przedmiotu zamówienia. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. 3.14. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej za pomocą norm, europejskich ocen technicznych aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. 3.15. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 4521000-2. 3.16. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.17. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. Kodeksu pracy, co najmniej dwóch osób wykonujących czynności polegające na wykonywaniu prac fizycznych budowlanych lub obsłudze sprzętu budowlanego. 3.17.1. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, w którym potwierdzi, że zatrudnił na podstawie umowy o pracę co najmniej dwie osoby wykonujące czynności, o których mowa w pkt 3.17. 3.17.2. W przypadku konieczności zmiany - w okresie trwania umowy z Wykonawcą - osób zatrudnionych na umowę o pracę wykonujących wskazane czynności, wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu oświadczenia dotyczącego zatrudnienia nowej osoby. 3.17.3. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.17. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, 2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3.17.4. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający może, w wyznaczonym terminie, żądać przedłożenia przez Wykonawcę dowodów w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.17. czynności w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności: 1) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 2) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 3) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; 4) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko nie podlega anonimizacji. 3.18. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonującej wskazane w punkcie 3.17. czynności, zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.17. czynności. 3.19. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 14.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części I zamówienia: 3.000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych, 2) dla części II zamówienia: 5.000,00 zł, słownie: pięć tysięcy złotych. 14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 14.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 14.3.1. pieniądzu, 14.3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 14.3.3. gwarancjach bankowych, 14.3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 14.3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 14.4. Wadium wnoszone formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 97 9315 0004 0021 2012 2000 0040. Zaleca się dołączyć do oferty dokument potwierdzający dokonanie przelewu. 14.5. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę uznania rachunku zamawiającego. 14.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu – należy wnieść wraz z ofertą (nie łączyć go trwale z ofertą). 14.7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 14.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 14.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 14.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 14.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 14.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia - jeżeli dotyczy, 6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium, 7) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany przez Wykonawców w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach