Gmina Michałowice ogłasza przetarg
- Adres: 05-816 Michałowice, Aleja Powstańców Warszawy
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
- Data zamieszczenia: 2019-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
Aleja Powstańców Warszawy 1
05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
tel. 22 350 91 91, , fax. 22 350 91 01
REGON: 01326929000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.michalowice.pl/zamowienia-publiczne/ogloszenia-przetargow
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa budynku socjalnego w Komorowie przy ul. Sieradzkiej na dz. nr ew. 845/1 w ramach zadania: ”Budowa budynków socjalnych” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty p.n. Budowa budynku socjalnego w Komorowie przy ul. Sieradzkiej na dz. nr ew. 845/1 w ramach zadania: ”Budowa budynków socjalnych”, tj. budowa budynku mieszkalnego 4 lokalowego, parterowego z poddaszem użytkowym w technologii tradycyjnej murowanej z instalacjami wod-kan., elektryczną, teletechniczną, c.o. i przyłączami oraz z zagospodarowaniem terenu – budowa „pod klucz”. W zakresie przedmiotu zamówienia jest uzyskanie uzgodnień i opinii niezbędnych do dopuszczenia obiektu do użytkowania oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie. Uwaga: Wykonanie instalacji gazowej i przyłącza gazowego jest objęte oddzielnym zamówieniem. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określają: a) dokumentacja projektowa - zał. A do SIWZ b) przedmiary – zał. B do SIWZ c) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zał. C do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 13.1 Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 5.000,00 (słownie: pięć tysięcy 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 16.1 Zgodnie z postanowieniami niniejszej Specyfikacji Wykonawcy zobowiązani są złożyć w ofercie następujące dokumenty oraz oświadczenia: 1) formularz ofertowy (według załączonego druku, załącznik nr 1 do SIWZ) wraz z wypełnionym formularzem w zakresie doświadczenia kierownika budowy skierowanego do realizacji zamówienia (według załączonego druku, załącznik nr 10 do SIWZ) stanowiącego ofertę, 2) dowód wpłacenia (wniesienia) wadium (załącznik Wykonawcy), 3) oświadczenie określone w pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 12 – 23 oraz art. 24. ust. 5 pkt. 1, 4, 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych oraz spełnienia warunków udziału (załącznik nr 2 i nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązanie podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeśli dotyczy, załącznik Wykonawcy). 5) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 6) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy. 7) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 poz. 1114 oraz 2016 poz. 352), o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą; Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 16.1.5 i 16.1.6 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa oferty kulturalnej poprzez rozbudowę świetlicy wiejskiej w miejscowości Dzierzgówek
Dodano: 2024-04-19 - Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-04-17 - Wymiana pokrycia dachu w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Puszczy Mariańskiej.
Dodano: 2024-04-16 - Budowa w systemie zaprojektuj i wybuduj budynku Centrum Bezpieczeństwa i integracji społecznej w Wielgolesie gmina Latowicz
Dodano: 2024-04-03 - Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 3662W w m. Żuków
Dodano: 2024-04-03 - Przebudowa ulic w Podkowie Leśnej z podziałem na zadania
Dodano: 2024-03-19 - „Budowa przykrycia istniejącego zbiornika retencyjnego na terenie oczyszczalni ścieków w miejscowości Michałów”
Dodano: 2024-03-19 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych pn.: „Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Piastowie”
Dodano: 2024-02-29 - Remont drogi powiatowej nr 3649W Wodynie – Kołodziąż na odcinku od m. Wola Serocka do m. Kołodziąż
Dodano: 2024-02-28 - „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie "Rolnictwo" w ZSCKR w Studzieńcu” - Przebudowa budynku inwentarskiego
Dodano: 2024-02-23