Przetargi.pl
Budowa budynku socjalnego przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 4)

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76-270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2019-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76-270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku socjalnego przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 4)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalnego przy ul. Wiejskiej w Ustce (budynek nr 4). 2. Teren przeznaczony pod inwestycje znajduje się na działce nr 906/53 przy ul. Darłowskiej, Wiejskiej i Kolorowej w Ustce. 3. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego i budynku z komórkami lokatorskimi w ramach uzupełnienia zabudowy osiedla budynków wielorodzinnych - lokale mieszkalne do najmu socjalnego. 4. Zakres prac obejmuje: 4.1. roboty branży ogólnobudowlanej, 4.2. roboty branży elektrycznej, 4.3. roboty branży sanitarnej wewnętrzne, (uwaga: zamiast pieców kaflowych w każdym mieszkaniu zamontować ekologiczny piec opalany pelletami o mocy max. ok. 8 kW – z regulacją mocy „w dół” do ok. 3 kW), 4.4. wykonanie przyłączy wodno-kanalizacyjnych, 4.5. zagospodarowanie terenu , w tym utwardzenie terenu pod ciągi piesze i pieszo-jezdne wraz z urządzeniem ogrodzonego placu zabaw, (uwaga: granicą zagospodarowania terenu od strony ulicy Kolorowej jest krawężnik parkingu, natomiast od dwóch stron ulicy Wiejskiej obrzeża chodników, w ramach zamówienia należy przenieść istniejący śmietnik we wskazane miejsce odległe ok. 20 m), 4.6. likwidacja ogrodzenia betonowego wzdłuż ul. Kolorowej, 4.7. oświetlenie terenu, 4.8. nasadzenia zieleni. 5. Dane liczbowe zaprojektowanych budynków: 5.1. budynku socjalnego nr 4: a) powierzchnia zabudowy budynku: 261,18 m2, b) powierzchnia użytkowa: 375,89 m2, w tym parter: 187,95 m2, pierwsze piętro: 187,94 m2, c) kubatura brutto budynku mieszkalnego: 1 341,18 m3, d) powierzchnia użytkowa komórek lokatorskich – 10 szt.: 14,00 m2, 5.2. budynek z komórkami lokatorskimi: a) powierzchnia zabudowy komórek: 101,25 m2, b) powierzchnia użytkowa komórek: 89,78 m2, c) kubatura komórek: 408,04 m3. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji technicznej wykonaniu i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki nr 7 i 8 do SIWZ – z uwzględnieniem uwag zawartych w pkt. 3.4. Przedmiary robót, stanowiące załączniki nr 9 do SIWZ pełnią jedynie rolę pomocniczą. 7. Minimalny wymagany okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 48 miesięcy. 8. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 8.1. roboty ziemne, 8.2. roboty konstrukcyjno-budowlane, 8.3. roboty dachowe, 8.4. roboty instalacyjne, 8.5. roboty wykończeniowe, 8.6. zagospodarowanie terenu, 8.7. nasadzenia zieleni, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 9. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45211300-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach