Przetargi.pl
Budowa budynku socjalnego na szkółce Jelenia Góra

Nadleśnictwo Giżycko ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Słowiańska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4299865 , fax. 087 4299863
  • Data zamieszczenia: 2011-08-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Giżycko
    ul. Słowiańska 2 2
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4299865, fax. 087 4299863
    REGON: 79050494100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.lasy.gov.pl/web/gizycko
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Giżycko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku socjalnego na szkółce Jelenia Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalnego na szkółce leśnej Jelenia Góra na działce ewidencyjnej nr 434 obręb Okartowo, gmina Orzysz, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach inwestycji przewiduje się rozbiórkę istniejącego budynku oraz wykonanie niezbędnej infrastruktury zapewniającej prawidłowe funkcjonowanie obiektu, w tym wykonanie studni wierconej, przyłącza wodociągowego, oczyszczalni ścieków, przyłącza kanalizacji sanitarnej, podłączenia istniejącego przyłącza energetycznego. Budynek składa się z dwóch części kancelarii leśniczego i części socjalnej dla robotników sezonowych. Dane techniczne: powierzchnia zabudowy - 118,30 m2 powierzchnia użytkowa - 114,70 m2 kubatura - 507,40m2 Rozwiązania konstrukcyjne: - ławy fundamentowe żelbetowe wylewane - ściany fundamentowe z bloczków betonowych 25 cm ocieplone styropianem ekstradowanym grubości 10 cm - ściany nadziemia z bloczków silikatowych drążonych grubości 25 cm z dociepleniem styropianem FS15 grubości 15 cm - stropy żelbetowe wylewane - wieńce żelbetowe wylewane - nadproża żelbetowe wylewane - ściany działowe z bloczków silikatowych grubości 12 cm - trzony wentylacyjne z cegły silikatowej pełnej i bloczków, przewody dymowe murowane z cegły pełnej ceramicznej, powyżej połaci dachu kominy z cegły klinkierowej - schody zewnętrzne betonowe wylewane - konstrukcja dachu drewniana z drewna iglastego zaimpregnowanego przeciw działaniu ognia, grzybów i owadów - pokrycie dachu z blachy dachówko podobnej ocynkowanej - obróbki blacharskie z blachy stalowej powlekanej ocynkowanej - orynnowanie z PCV - drabinki dachowe i ławy kominiarskie drewniane - płotki śniegowe systemowe z blachy stalowej ocynkowanej - okno wyłazowe do przestrzeni dachowej - izolacja przeciwwilgociowa posadzki 2 razy papa na lepiku - izolacja posadzek w pomieszczeniach sanitarnych z folii PE - izolacja termiczna ścian zewnętrznych styropianem FS-15, stopu z wełny mineralnej grubości 25 cm - w połaci dachowej izolacja z folii wiatrowej paroprzepuszczalnej - posadzki wg rysunków - gres z cokołem - ściany wewnętrzne tynkowane gładzią gipsową - malowanie ścian 2 krotnie farbą emulsyjną wykładziny ścian z glazury - schody zewnętrzne i podjazd dla niepełnosprawnych wyłożone gresem - podokienniki z płyt postforming - elewacja z tynku cienkowarstwowego w systemie TERRANOWA o uziarnieniu 2 mm, faktura baranek, cokół, mur oporowy z tynku kamyczkowego - stolarka okienna drewniana lakierowana, drzwiowa drewniana - opaska wokół budynku z kamienia polnego okrawężnikowana - chodniki z polbruku 6 cm okrawężnikowane - podbitka okapu, balustrady drewniane gruntowane i lakierowane - w podbitce kratka wentylacyjna Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna stanowiąca podstawę do realizacji robót. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz obowiązującymi przepisami i normami Kosztorys ofertowy (załącznik nr 8 do SIWZ ) należy sporządzić w oparciu o dokumentację techniczną - załącznik nr 1. 2. Klasyfikacja robót wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45262210-6 Fundamentowanie 45262310-7 Zbrojenie 45262500-6 Roboty murarskie i murowe 45410000-4 Tynkowanie 45321000-3 Izolacja cieplna 45440000-3 Roboty malarskie i szklarskie 45442000-7 Nakładanie powierzchni kryjących 45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych 45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45261100-5 wykonywanie konstrukcji dachowych 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 3. Wymagania stawiane materiałom: - stosowane materiały powinny być nowe oraz muszą odpowiadać wymogom ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r., Nr 92, poz.881 ze zm.), - materiały powinny być zgodne z dokumentacją techniczną. 4. Warunki wykonania i finansowania zadania: a) Przedmiot umowy rozliczany będzie fakturą VAT wystawianą w oparciu o protokół częściowego odbioru robót zgodnie z zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo - finansowym. Obowiązek sporządzenia harmonogramu-rzeczowo finansowego spoczywa na Wykonawcy. Ostateczne rozliczenie przedmiotu umowy nastąpi w oparciu o przeprowadzony końcowy odbiór robót potwierdzony sporządzeniem protokołu końcowego bezusterkowego odbioru robót i wystawieniem przez Wykonawcę końcowej faktury VAT. Faktury za wykonane prace płatne będą w terminie 14 dni od ich złożenia w siedzibie Zamawiającego na konto Wykonawcy. Załącznikiem do faktury jest protokół odbioru robót podpisany przez strony. b) Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na okres co najmniej 3 lat od dnia dokonania odbioru końcowego przedmiotu umowy. c) Wykonawca w każdym roku obowiązywania gwarancji w terminie do 30 września każdego roku przeprowadzi przegląd gwarancyjny wykonanych robót budowlanych. O terminie wykonania przeglądu gwarancyjnego Zamawiający powiadomi pisemnie Wykonawcę z 7-dniowym wyprzedzeniem. Nieprzystąpienie Wykonawcy do przeglądu gwarancyjnego skutkować będzie obowiązkiem zapłaty z jego strony kary umownej w wysokości 1000 złotych (jeden tysiąc) na rzecz Zamawiającego. e) Zamawiający nie przewiduje wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. f) Wykonawca wskaże w ofercie (oświadczenie na formularzu ofertowym) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku nie wskazania części zamówienia, która ma być realizowana przez podwykonawcę, Zamawiający uzna, że całość zamówienia będzie wykonana przez Wykonawcę w całości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Ustala się wniesienie wadium w wysokości 10 000,00 zł ( słownie: dziesięć tysięcy złotych) 2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42,poz.275). 3) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ S.A. o(Giżycko konto nr 30 2030 0045 1110 0000 0074 5980 przed upływem terminu składania ofert. 4) Nie dopuszcza się wnoszenia wadium w formie pieniężnej do kasy Zamawiającego. 5) Wadium wnoszone w formie niepieniężnej należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego w godz. od 8.00 do 14.00, przed upływem terminu składania ofert. 6) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7) Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8) W przypadku wniesienia wadium przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy w dokumencie wadialnym, w szczególności wnoszonym w formie niepieniężnej, wskazać w imieniu jakich podmiotów wadium to jest wnoszone. Uwaga: Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 9) Wykonawca, który nie wniesie wadium w terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11) Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy Wykonawca: a) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12) W zakresie żądania i zwrotu wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_bialystok/nadl_gizycko/zamowienia_publiczne/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach