Przetargi.pl
Budowa budynku socjalnego na działce nr 538.1 położonego w miejscowości Sosnowice wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 10 lat

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, ul. Zwycięstwa 23
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3860127, 3860102 , fax. 0-91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2010-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    ul. Zwycięstwa 23 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3860127, 3860102, fax. 0-91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa budynku socjalnego na działce nr 538.1 położonego w miejscowości Sosnowice wraz ze sfinansowaniem wybudowanej inwestycji spłacanej przez Gminę przez okres 10 lat
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie sfinansowania wykonanej inwestycji poprzez wykup wierzytelności pieniężnych przez bank finansujący wykonawcę. 1. Roboty budowlane. Przedmiotem zamówienia jest budowa siedmio mieszkaniowego parterowego budynku socjalnego w miejscowości Sosnowice. Budynek parterowy, nie podpiwniczony, konstrukcji tradycyjnej. Posadowienie na fundamencie betonowym zbrojonym. Dach jednospadowy konstrukcji drewnianej kryty płytą dachową na podkładzie z papy, ocieplony warstwą wełny mineralnej z obróbkami blacharskimi. Ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane. Ściany zewnętrzne ocieplone metodą lekką mokrą. Stolarka okienna i drzwiowa z drewna klejonego. Ogrzewanie i cwu za pomocą indywidualnych kuchni węglowych typu TP-9100K z płaszczem wewnętrznym wodnym z dodatkową pompą obiegową. CWU w okresie poza sezonem grzewczym z elektrycznych podgrzewaczy pojemnościowych. Zasilanie w wodę z przyłącza wodociągowego sieci wiejskiej. Zasilanie w energię elektryczną z ZK sieci energetycznej. Odpływ ścieków sanitarnych do zbiornika bezodpływowego o poj. 8,5 m3. Zasilanie w energie elektryczną z ZK doprowadzonego do budynku. Szczegółowy opis przedmiotu w załączniku Nr 2 do SIWZ i dokumentacji projektowej. 2. Usługa finansowa. Usługa finansowania polegać będzie na sfinansowaniu wykonanych robót poprzez dokonanie wykupu wierzytelności bądź skredytowanie przez wykonawcę i zapewnienie Zamawiającemu możliwość wieloletniej spłaty. Sfinansowanie wykonanych robót będzie obejmowało należności zawierające wartość wykonanych robót wraz z podatkiem VAT oraz należne za okres spłaty odsetki na warunkach określonych poniżej. 2.1 Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że : 1) podpisze umowę o wykup wierzytelności z wybranym bankiem nie później niż w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy o zamówienie publiczne z Zamawiającym, 2) niedokonanie przez Wykonawcę sprzedaży wierzytelności i niedostarczenie Zamawiającemu kopii umowy z bankiem w terminie określonym, Zamawiający może traktować, jak odstąpienie od realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i tym samym Zamawiający będzie uprawniony do żądania odszkodowania i kary umownej na zasadach określonych w umowie. 3) sfinansowaniem objęte będą poszczególne części zamówienia ( przez co należy rozumieć roboty, jako części wynikające z harmonogramu rzeczowo - finansowego będącego załącznikiem do oferty i umowy ) oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiona po zakończeniu i końcowym odbiorze robót, 4) sfinansowanie za poszczególne faktury ( faktury przejściowe za wykonanie części robót i faktura końcowa ) następować będzie w nieprzekraczalnym terminie 30 dni licząc od dnia przekazania do wykupu dla wykonawcy faktury sprawdzonej i zatwierdzonej przez Inspektora Nadzoru oraz upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, 5) faktury za wykonanie części robót oraz faktura końcowego rozliczenia wystawiane będą na podstawie opracowanego przez wykonawcę harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania i odbioru robót, 6) sfinansowanie wykonanych robót wg zasad jw. może być dokonane wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczającym 30 dni od odbioru wykonanych robót, 7) spłata wykupionych przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego w ratach kwartalnych przez okres 10 lat, 8) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M lub 3M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 9) stawka WIBOR 1M lub 3M ustalana będzie na zasadach określonych w regulaminie Banku, który sfinansuje wykonane roboty, 10) w przypadku powstania konieczności udzielenia zamówień dodatkowych, Bank może dokonać sfinansowania na zasadach określonych w niniejszym rozdziale. 2.2 Informacje i zastrzeżenia dodatkowe : 1) Zamawiający przewiduje karencję w spłacie rat kapitałowych przez okres wykonywania robót + jeden miesiąc, 2) rozpoczęcie spłaty odsetek następować będzie w miesiąc po dokonaniu sfinansowania lub wykupu wierzytelności (z uwzględnieniem postanowień zawartych w pkt. 2.2.1 ppkt. 2), 3) rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi w miesiąc po zakończeniu i odbiorze robót, 4) Zamawiający będzie dokonywał spłaty kapitału i odsetek na 30 dzień miesiąca kończącego się kwartału, 5) w przypadku, kiedy płatność raty kapitałowej i odsetkowej będzie przypadać na dzień- dni wolne od pracy, to płatność nastąpi w następny dzień roboczy po ustalonej dacie spłaty, 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo wcześniejszej spłaty zobowiązania wobec Banku bez naliczania przez Bank dodatkowych prowizji i dodatkowych opłat, 7) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji i innych opłat przez Bank, 8) umowa o sfinansowanie oraz wszelkie dokonywane w niej zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, 9) Zamawiający wyraża zgodę na sfinansowanie wykonanych robót wyłącznie przez Bank, z którym wykonawca na ten cel posiada podpisaną umowę lub Bank wydał promesę, 10) wykonawca może dokonać zmiany Banku finansującego go pod warunkiem, że nie zostaną zmienione warunki spłaty określone w niniejszej specyfikacji, 11) Zamawiający zobowiązuje się, że uzna dług związany ze sfinansowaniem do wysokości zafakturowanych robót (na podstawie zaakceptowanych przez Zamawiającego faktur przejściowych i końcowej) i do dokonania na rzecz Banku zapłaty wynikającego z nich zobowiązania w 40 kwartalnych stałych ratach kapitałowych powiększonych o odsetki należne Bankowi, 12) Zamawiający zastrzega sobie nienaruszalność zasad spłaty : a) Bank nie może żądać od Zamawiającego spłaty zobowiązania przed umówionym terminem spłaty, b) spłata zobowiązania przez cały okres spłaty będzie realizowana na stałych i nie zmiennych warunkach określonych w ofercie wykonawcy, c) wprowadzenie jakiejkolwiek zmiany systemu spłaty przez Bank finansujący wykonawcę, bez pisemnej zgody Zamawiającego nie będzie obowiązujące, d) przez umowny termin regulacji zobowiązania rozumie się dokonanie przekazania środków na wskazany rachunek bankowy. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 12.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych ( Dz. U. Nr 139 poz. 1323 ze zmianami ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452110009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych słownie : dziesięć tysięcy złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golczewo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach